rpsect en dan nog een keer....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeh en ik zit ook ruim over mn 9.000 posts heen.
Wat betekent dat ik vandaag meer dan 63 posts heb gedaan.
Is dat topposters p/dag ofzo?quote:
Je hebt pas geen leven als je meer dan 500 posts in 1 dag hebt gedaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het overigens gelijk gescreenshot.
Nu heet het: 'fok.dedagdatikgeenlevenhad'
Joah.quote:
Kom maar op met die foto van jou dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:53 schreef Sebasser het volgende:
En een foto is verplicht.
Had je maar naar de (mini)meets moeten komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Foto's met dingen voor je gezicht tellen niet.
Ik heb 2 miljoen van jou.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb 1 miljoen foto's van Sebasser en die toffe foto in zn fobo heb ik gemaakt.
Die van op mijn dak.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Die heb ik zelf gemaakt, sukkel.
Alleen met jóuw camera.D'oh.
Ach, die naaktfoto's van jou zijn altijd nog het beste.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat weet je heul niet!
Ik maakte ook supervaak foto's van mezelf op jouw dak, en ik denk dat dat bij die foto ook het geval is geweest.![]()
Ze bestaan wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, maar Tom kwam online, en die vond ik iets boeiender dan jouw gepoch over foto's die je niet hebt.![]()
Ik kom inderdaad uit 1987, ben bijna 21. Achternaam begint inderdaad met een H, waardoor het gehele mysterie achter mijn gruwelijk originele bijnaam nu ook is verdwenen. Uhhm, ik ben regelmatig in Vera danwel Oosterpoort te vinden om bandjes te kijken, ben niet vies van een biertje, schrijf graag (recensies, etc) en heb - momenteel gezien - de pech al jaren een seizoenkaart te hebben bij Vitesse.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Joah.
Stel je eens voor. Hoe oud ben je? Kom je uit 87 en is je achternaam iets beginnend met de H? Hobbies? Etc?Met wie hebben wij te maken?
![]()
![]()
Juist.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:53 schreef Sebasser het volgende:
En een foto is verplicht.
Dag nietzman.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:58 schreef nietzman het volgende:
Hoi Jop!
Des te beter, zoals je woensdag al zei, naakt foto's zijn het vaak niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Áltijd nog met lingerie aan.
En nóóit gemaakt door (ex)vriendjes, maar altijd netjes door mijzelf.
Das heel simpel, ik post hier!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:35 schreef JH87 het volgende:
Ik doe mijn best. Ik probeer de link tussen Groningen en naaktfoto's nog even te leggen, maar dat komt nog wel.
Je bent er vast geboren en daarna heb je je afkomst verloochend door naar Friesland te verhuizen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das heel simpel, ik post hier!
Nu hoef je alleen nog maar achter mijn link met Groningen te komen.
Je homepage is echt ontzettend irritant man.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:41 schreef Sebasser het volgende:
Daarom blijft iedereen hier ook terug komen.
Ah, rick roll.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:42 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je homepage is echt ontzettend irritant man.
Dan zou ik niet weten wat-ie hier te zoeken heeft.quote:
Ik loop hier al twee jaar rond. Maar deze ellende heb ik nog niet eerder hoeven mee te maken.quote:
Ik zoek hier toffe vrouwen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet weten wat-ie hier te zoeken heeft.![]()
Tubgirl en 2girls1cup ken je toch zeker wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet weten wat-ie hier te zoeken heeft.![]()
[..]
Ik loop hier al twee jaar rond. Maar deze ellende heb ik nog niet eerder hoeven mee te maken.
En die heb je gevonden.quote:
Oh, je bent een vrouw! Ik ben niet zo goed thuis in de dikke Van Dale dat ik wist of chipszak een mannelijk of vrouwelijk woord was.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoezo kom je daar nu pas achter?Tofheid straalt toch van mij af, ofniet?
Ik ken geen Fokkers IRL. Alleen defranseslag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier die ik IRL heb mogen ontmoeten waren idd uitemate puik.
daar hadden we van de week nog een light versie vanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:51 schreef JH87 het volgende:
ik kan me die ene avond dat al die moderators stopten ook nog wel herinneren.
Kijk mijn fobo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh, je bent een vrouw! Ik ben niet zo goed thuis in de dikke Van Dale dat ik wist of chipszak een mannelijk of vrouwelijk woord was.
Komop, wat moet ik met naaktfoto's van een mannelijk iemand?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh, je bent een vrouw! Ik ben niet zo goed thuis in de dikke Van Dale dat ik wist of chipszak een mannelijk of vrouwelijk woord was.
Hé, die roze haren heb ik hier wel eens in een Groningen-topic voorbij zien komen. Tof!quote:
Gemist.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar hadden we van de week nog een light versie van
Wat hebben de naaktfoto's van CZ. met mods van doen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hé, die roze haren heb ik hier wel eens in een Groningen-topic voorbij zien komen. Tof!
[..]
Gemist.
En daarom begreep ik het naaktfoto gedoe dus ook niet. Vandaar.
Ik keb ook bijna geen fokkers IRL.. toch jongens?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ken geen Fokkers IRL. Alleen defranseslag.
Ik heb geen naaktfoto's.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat hebben de naaktfoto's van CZ. met mods van doen?
Je hebt wel genoeg irl gezien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik keb ook bijna geen fokkers IRL.. toch jongens?
Er zijn uitzonderingen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ohja? Anders had nu wel iedereen je leeftijd geweten, mistah.
Mogelijk.quote:
Je moet eens op google zoeken naar topic over mijn leeftijdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Poll: Wie weet Sebasser zijn echte leeftijd?Tuurlijk weet ik die! 100% zeker. Helaas, ik ben er weer eens buiten gelaten. Ik denk dat ik het weet, ik heb zo mn ideeën. Wie de neuk is Sebasser?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
DaD, maar dat is in een ander topic,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:28 schreef maok het volgende:
Volgens mij is Alex de enige fok!ker die hier wel een naaktfoto's neer zet
Legale leeftijd?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je moet eens op google zoeken naar topic over mijn leeftijd
Met je stonede, dronken, kortharige kop.quote:
Sebas ziet er nu beter uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:38 schreef JH87 het volgende:
Leuke foto. Sebasser is de persoon links, neem ik aan. Die ziet er stoneder uit nl.
Ik ga in ieder geval koken. Het was me een waar genoegen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:28 schreef maok het volgende:
Volgens mij is Alex de enige fok!ker die hier wel een naaktfoto's neer zet
Dat tweede doe ik als er bier te verkrijgen is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Met je stonede, dronken, kortharige kop.
Gelukkig ben je van dat eerste af, dat 2e weet ik niet, en dat 3e heb ik voor gezorgd dat dat nu lang is.
Vinden we het allemaal geen verbetering?
Ach, wie weet staan er in KPD misschien ook wel naaktfoto's van mij.quote:
leuke filmquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:33 schreef JH87 het volgende:![]()
Eten smaakte goed. Nu ff No Country for Old Men afkijken.
Simpel brakke zaterdagavond-VGA'tje.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heb je gegeten?
Ohnee wacht, dat was there will be blood.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:03 schreef nietzman het volgende:
Nee, het is de saaiste drol van het jaar.
16 april volgens Groninger Uit Buro.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:06 schreef 2cv het volgende:
Is er 16 april iets leuks te doen in Groningen ?
Checkquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt pas geen leven als je meer dan 500 posts in 1 dag hebt gedaan.
iiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:48 schreef MaxMark het volgende:
Wie zijn er nog meer 24? Alexxxxx en?
Helaas, heb een paar weken terug een medion gekocht.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:14 schreef freecell het volgende:
Ik post nu vanaf een brakke windows98 computer, die we voor nood geinstalleerd hebben, omdat ik de laptop gesloopt heb met thee![]()
heeft er iemand in dit topic een Packard Bell laptop? We moeten namelijk de harde schijf nog even leeghalen (hele stapel niet gebackupte foto's)
Dankje ! Alleen zocht ik meer iets voor overdag/'s ochtends/begin van de middagquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=HZACwCFsjlUquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Eels?
Pff, geen idee. Je bent er een dagje? Nooit geweest? Groningen is leuk genoeg om je te vermaken zonder dat er iets speciaals op het programma staat hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dankje ! Alleen zocht ik meer iets voor overdag/'s ochtends/begin van de middag
Ben er al heel vaak geweest (te vaak zeg maar), maar nu wou ik het nuttige eens met het aangename verenigen. Alleen omdat ik eigenlijk altijd alleen op 1 adres in Groningen ben geweest weet ik verder niets van Groningen. Leuk museum of whatever zou ook tof zijn trouwens.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Pff, geen idee. Je bent er een dagje? Nooit geweest? Groningen is leuk genoeg om je te vermaken zonder dat er iets speciaals op het programma staat hoor.
Leukste suggestie tot nu toequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
vraag Tineke of ze met je uit eten wilOf een leuke dame die je nog niet IRL kent
Tsss.quote:
WTFquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja, dangel.
Kutkind.
Eerst beetje mn beste vriendin zijn, en dan ineens ervan door gaan met een andere chick want die is veel toffer.
Die Dangel is echt erg jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en Dangel is een kuthoer, daarom staat ze ook niet in de OP. Maar die zit alleen hier omdat ze zich op school verveelt, dus post niet in het weekend.
Niemand zal je missen, pokkewijf!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef Dangel het volgende:
Jullie zijn zelf kuthoeren![]()
Nu ga ik krassen
Vaarwel wereld!![]()
![]()
![]()
Goed hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef JH87 het volgende:
Wat een liefde ineens.
Ik hoef geen treinen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niemand zal je missen, pokkewijf!
http://www.9292ov.nl -----> hier, kun je kijken hoe laat de volgedne trein bij je komt
Je gaat het binnekort wel snappen hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef JH87 het volgende:
Wat een liefde ineens.
Doordeweeks ben ik altijd druk met m'n stage tot 18.00u en aangezien ik m'n avonden zelden tot nooit thuis spendeer ga ik het hier ook niet zo lang heel actief volhouden.
Zoals ik al zei, ik kom in Groningen voor de leuke vrouwen, daar is geen woord van gelogen. Soms kom ik voor DevilsAndDust, soms kom ik voor Lyssa, soms kom ik voor ChipsZak. (in willekeurige volgorde) en vandaag kwam ik voor maokquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:07 schreef JH87 het volgende:
En wat is 'het'? Al jullie onderlinge perikelen, haatneigingen of waarom Alex iets met Groningen te maken heeft?
Kijk ook eens maar naar tekstueel uiterlijk van Dangel. Sigs undso.quote:
Alleen daarvoor. Oké.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kom in Groningen voor de leuke vrouwen, daar is geen woord van gelogen. Soms kom ik voor DevilsAndDust, soms kom ik voor Lyssa, soms kom ik voor ChipsZak. (in willekeurige volgorde) en vandaag kwam ik voor maok
Nee, maar ik wil je iets meer hier betrekken.quote:
Een moderator van Planes, Trains & Automobiles. Franse tekst: in het ****, zwarte nacht, uhhm. Shit, frans is lang geleden mensen.quote:Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PTAmod@workzonderspatiebalk
Altijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:15 schreef Grulez het volgende:
hoorde ik daar liefde?
Je bent er bijnaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Een moderator van Planes, Trains & Automobiles. Franse tekst: in het ****, zwarte nacht, uhhm. Shit, frans is lang geleden mensen.
Dat merk ik. Jij bent PSM, trouwens. Aangenaam.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Als CZ eenmaal op gang is, dan kun je haar niet meer stoppen
Het gaat om het laatste in dr sig, wat je nu als eerste hebt neergezet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Een moderator van Planes, Trains & Automobiles. Franse tekst: in het ****, zwarte nacht, uhhm. Shit, frans is lang geleden mensen.
Ook aangenaamquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:17 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat merk ik. Jij bent PSM, trouwens. Aangenaam.
Die tekst raakt kant noch wal man. Ik ben er iig wel over uit dat al die scheldtaal op de vorige pagina weinig gemeend was.quote:
Je moet nu wel uit kunnen vogelen wie er onder Dangel schuil gaatquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:18 schreef JH87 het volgende:
[..]
Die tekst raakt kant noch wal man. Ik ben er iig wel over uit dat al die scheldtaal op de vorige pagina weinig gemeend was.
Het is een kloon? Alex?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je moet nu wel uit kunnen vogelen wie er onder Dangel schuil gaat
In het woud, zo duister dat je de nacht kunt inhalerenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:Dat sloeg echt helemaal nergens op...
I like it.
Quote van haar favo bandquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:26 schreef JH87 het volgende:
Poetisch!
Je voudrais bien une biere blanche vind ik al frans genoeg.
Klassieke bestelwagensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef JH87 het volgende:
Maar Alexxxx, jij bent dus een autofiel. Ik rij de laatste tijd rond in een renault estafette uit 1968. Echt een bak met een gebruiksaanwijzing zeg.
Moet je een keer laten fotograferen door een kundig voertuigfotograafquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef JH87 het volgende:
Maar Alexxxx, jij bent dus een autofiel. Ik rij de laatste tijd rond in een renault estafette uit 1968. Echt een bak met een gebruiksaanwijzing zeg.
Alex komt maar een keer langs. We zoeken trouwens nog een overdekte garage voor 't bakkie, in Groningen. Als ze nog langer buiten blijft staan overleeft ze het niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je een keer laten fotograferen door een kundig voertuigfotograaf
Ja he. Dit moet je blijven checken.quote:
18 ondertussen, ik heb dat kutwijf nu al weer 2 jaarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Goed van JH87
Maar Dangel is in onze optiek dus 16, een krassert en in dezelfde maand als mij jarig. 14.gif
Vandaar dat ze ook 'mijn' beste vriendin was.
Ik ben 17, kras niet en ben idd in januari jarig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef JH87 het volgende:
Jij bent 16, je krast en je bent in januari jarig?
Fijn dat ik dan voor de verandering eens niet ergens de jongste ben.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben 17, kras niet en ben idd in januari jarig.
Ja. Jullie moeten ook niet zo belachelijk veel posten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja he. Dit moet je blijven checken.
Welcome back, Jos.
GVD.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
18 ondertussen, ik heb dat kutwijf nu al weer 2 jaar
Uiteraard.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
RZ, zeg eens eerlijk, kom jij hier ook voor de vrouwen?
Omdat ik je een mooi welkom geef.quote:
Grote open terreinen, waar je genoeg auto's kwijt kunt, maar wel zonder toezichtquote:
Prima parkeerkelder !quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef JH87 het volgende:
Oh, Hanzeplein 1 is het umcg.
Die bus is NIET stom !quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef JH87 het volgende:
Die stomme bus is 2m30.
Enne, een parkeerplekkie heeft ze ook. Maar die regen is niet fijn voor 'r.
Was dat ook niet de snelheid die Barely legal met wind mee haalde?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef JH87 het volgende:
Oh en wind mee hebben we er 110 mee gehaald op de snelweg.
Ik vind het maar een ernstige situatie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef JH87 het volgende:
Triple post: Ik zit verdomme gewoon naar de uitslag van Idols te kijken.
Mn moeder ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef JH87 het volgende:
Triple post: Ik zit verdomme gewoon naar de uitslag van Idols te kijken.
Ik dacht dat BL toch wel iets meer haalde?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat ook niet de snelheid die Barely legal met wind mee haalde?
In het begin wel. Toen ik haar wakker had heb ik haar tot 138 weten te halen, heuvelafwaarts, slipstreamend bij een stationwagonquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat ook niet de snelheid die Barely legal met wind mee haalde?
Jij hebt in haar gezetenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat BL toch wel iets meer haalde?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
was net 18 geworden toen ik haar kocht, vandaar.
Dat is nog behoorlijk snel ja. Was je niet bang dat bij die snelheid de ducktape het zou begeven?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In het begin wel. Toen ik haar wakker had heb ik haar tot 138 weten te halen, heuvelafwaarts, slipstreamend bij een stationwagon
Daar heb je lieve ouders voorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef JH87 het volgende:
Ik was al een half jaar 19 voor ik uberhaupt wat geld had om aan een rijbewijs te beginnen zeg.
Dat was niet van angst.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt in haar gezetenGillend van angst, zoals het hoort in die auto
Mijn lieve ouders stuurden me een ansichtkaart toen ik m'n rijbewijs haalde. Ook lief.quote:
Mja, ik ook niet en toch heb ik er 4quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:56 schreef JH87 het volgende:
Ik heb nog geen geld voor een eigen auto. Hopelijk volgend jaar, als ik geen OV meer heb.
Wowquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef JH87 het volgende:
Ducktape zit ook op die Renault bus. Maar wedden dat die Barely Legal geen voetpomp had om schoonmaakspul over de voorruit te sproeien. Vólautomatisch.
Of de deuren vastbinden met touw, omdat ze anders niet dicht willenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef 2cv het volgende:
Volgende keer een touwtje tussen die break en BL spannen.
Daarvoor heb je spanbanden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of de deuren vastbinden met touw, omdat ze anders niet dicht willen
Naar het schijnt welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:08 schreef JH87 het volgende:
Oh jee. Nikki heeft gewonnen. Was die goed?
ik 23, wat dan nog?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef JH87 het volgende:
Ik was al een half jaar 19 voor ik uberhaupt wat geld had om aan een rijbewijs te beginnen zeg.
dat gebeurde ook een keer, toen Tineke mee wasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is nog behoorlijk snel ja. Was je niet bang dat bij die snelheid de ducktape het zou begeven?
pauperquote:
sensatiegarantie bij BL jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat was niet van angst.maar van sensatie
![]()
Dat was meer tegen PSM.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
pauper
Wat niet ? Who needs kopbouten, zuigerpennen, oliefilters, deurscharnieren, enzovoortsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat was meer tegen PSM.
Wat werd door die ducktape bijeengehouden?
Laat me raden, er zat geen enkele pakking in dat blok. Ducttape ftw.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat niet ? Who needs kopbouten, zuigerpennen, oliefilters, deurscharnieren, enzovoorts
Mja, ik heb in mijn studententijd nog wel 1,5 jaar een auto op de weg gehad, maar omdat ik in Groningen woonde, reed ik er niet zo veel meer mee, dus heb ik m weggedaan.quote:
Op enkele keren na is het bij mij altijd goed gegaan en ja ik ga proberen dit jaar 10.000 km te halen per trein.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef JH87 het volgende:
Ik heb nu ook niets aan een auto. Maar als ik geen OV meer heb, stap ik nooit meer in de trein. De combo treinen + Jop is vragen om ellende.
Volquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef Bob. het volgende:
Jeetje mensen, wat een tempo vandaag in dit topic. *doorleest*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |