Was dat ook niet de snelheid die Barely legal met wind mee haalde?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:51 schreef JH87 het volgende:
Oh en wind mee hebben we er 110 mee gehaald op de snelweg.
Ik vind het maar een ernstige situatie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef JH87 het volgende:
Triple post: Ik zit verdomme gewoon naar de uitslag van Idols te kijken.
Mn moeder ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:52 schreef JH87 het volgende:
Triple post: Ik zit verdomme gewoon naar de uitslag van Idols te kijken.
Ik dacht dat BL toch wel iets meer haalde?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat ook niet de snelheid die Barely legal met wind mee haalde?
In het begin wel. Toen ik haar wakker had heb ik haar tot 138 weten te halen, heuvelafwaarts, slipstreamend bij een stationwagonquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was dat ook niet de snelheid die Barely legal met wind mee haalde?
Jij hebt in haar gezetenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat BL toch wel iets meer haalde?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
was net 18 geworden toen ik haar kocht, vandaar.
Dat is nog behoorlijk snel ja. Was je niet bang dat bij die snelheid de ducktape het zou begeven?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In het begin wel. Toen ik haar wakker had heb ik haar tot 138 weten te halen, heuvelafwaarts, slipstreamend bij een stationwagon
Daar heb je lieve ouders voorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef JH87 het volgende:
Ik was al een half jaar 19 voor ik uberhaupt wat geld had om aan een rijbewijs te beginnen zeg.
Dat was niet van angst.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij hebt in haar gezetenGillend van angst, zoals het hoort in die auto
Mijn lieve ouders stuurden me een ansichtkaart toen ik m'n rijbewijs haalde. Ook lief.quote:
Mja, ik ook niet en toch heb ik er 4quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:56 schreef JH87 het volgende:
Ik heb nog geen geld voor een eigen auto. Hopelijk volgend jaar, als ik geen OV meer heb.
Wowquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef JH87 het volgende:
Ducktape zit ook op die Renault bus. Maar wedden dat die Barely Legal geen voetpomp had om schoonmaakspul over de voorruit te sproeien. Vólautomatisch.
Of de deuren vastbinden met touw, omdat ze anders niet dicht willenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef 2cv het volgende:
Volgende keer een touwtje tussen die break en BL spannen.
Daarvoor heb je spanbanden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of de deuren vastbinden met touw, omdat ze anders niet dicht willen
Naar het schijnt welquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:08 schreef JH87 het volgende:
Oh jee. Nikki heeft gewonnen. Was die goed?
ik 23, wat dan nog?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:57 schreef JH87 het volgende:
Ik was al een half jaar 19 voor ik uberhaupt wat geld had om aan een rijbewijs te beginnen zeg.
dat gebeurde ook een keer, toen Tineke mee wasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is nog behoorlijk snel ja. Was je niet bang dat bij die snelheid de ducktape het zou begeven?
pauperquote:
sensatiegarantie bij BL jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat was niet van angst.maar van sensatie
![]()
Dat was meer tegen PSM.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
pauper
Wat niet ? Who needs kopbouten, zuigerpennen, oliefilters, deurscharnieren, enzovoortsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat was meer tegen PSM.
Wat werd door die ducktape bijeengehouden?
Laat me raden, er zat geen enkele pakking in dat blok. Ducttape ftw.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat niet ? Who needs kopbouten, zuigerpennen, oliefilters, deurscharnieren, enzovoorts
Mja, ik heb in mijn studententijd nog wel 1,5 jaar een auto op de weg gehad, maar omdat ik in Groningen woonde, reed ik er niet zo veel meer mee, dus heb ik m weggedaan.quote:
Op enkele keren na is het bij mij altijd goed gegaan en ja ik ga proberen dit jaar 10.000 km te halen per trein.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef JH87 het volgende:
Ik heb nu ook niets aan een auto. Maar als ik geen OV meer heb, stap ik nooit meer in de trein. De combo treinen + Jop is vragen om ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |