WTFquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Mja, dangel.
Kutkind.
Eerst beetje mn beste vriendin zijn, en dan ineens ervan door gaan met een andere chick want die is veel toffer.
Die Dangel is echt erg jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en Dangel is een kuthoer, daarom staat ze ook niet in de OP. Maar die zit alleen hier omdat ze zich op school verveelt, dus post niet in het weekend.
Niemand zal je missen, pokkewijf!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef Dangel het volgende:
Jullie zijn zelf kuthoeren![]()
Nu ga ik krassen
Vaarwel wereld!![]()
![]()
![]()
Goed hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef JH87 het volgende:
Wat een liefde ineens.
Ik hoef geen treinen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niemand zal je missen, pokkewijf!
http://www.9292ov.nl -----> hier, kun je kijken hoe laat de volgedne trein bij je komt
Je gaat het binnekort wel snappen hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:02 schreef JH87 het volgende:
Wat een liefde ineens.
Doordeweeks ben ik altijd druk met m'n stage tot 18.00u en aangezien ik m'n avonden zelden tot nooit thuis spendeer ga ik het hier ook niet zo lang heel actief volhouden.
Zoals ik al zei, ik kom in Groningen voor de leuke vrouwen, daar is geen woord van gelogen. Soms kom ik voor DevilsAndDust, soms kom ik voor Lyssa, soms kom ik voor ChipsZak. (in willekeurige volgorde) en vandaag kwam ik voor maokquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:07 schreef JH87 het volgende:
En wat is 'het'? Al jullie onderlinge perikelen, haatneigingen of waarom Alex iets met Groningen te maken heeft?
Kijk ook eens maar naar tekstueel uiterlijk van Dangel. Sigs undso.quote:
Alleen daarvoor. Oké.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik kom in Groningen voor de leuke vrouwen, daar is geen woord van gelogen. Soms kom ik voor DevilsAndDust, soms kom ik voor Lyssa, soms kom ik voor ChipsZak. (in willekeurige volgorde) en vandaag kwam ik voor maok
Nee, maar ik wil je iets meer hier betrekken.quote:
Een moderator van Planes, Trains & Automobiles. Franse tekst: in het ****, zwarte nacht, uhhm. Shit, frans is lang geleden mensen.quote:Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PTAmod@workzonderspatiebalk
Altijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:15 schreef Grulez het volgende:
hoorde ik daar liefde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |