iiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:48 schreef MaxMark het volgende:
Wie zijn er nog meer 24? Alexxxxx en?
Helaas, heb een paar weken terug een medion gekocht.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:14 schreef freecell het volgende:
Ik post nu vanaf een brakke windows98 computer, die we voor nood geinstalleerd hebben, omdat ik de laptop gesloopt heb met thee![]()
heeft er iemand in dit topic een Packard Bell laptop? We moeten namelijk de harde schijf nog even leeghalen (hele stapel niet gebackupte foto's)
Dankje ! Alleen zocht ik meer iets voor overdag/'s ochtends/begin van de middagquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=HZACwCFsjlUquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Eels?
Pff, geen idee. Je bent er een dagje? Nooit geweest? Groningen is leuk genoeg om je te vermaken zonder dat er iets speciaals op het programma staat hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dankje ! Alleen zocht ik meer iets voor overdag/'s ochtends/begin van de middag
Ben er al heel vaak geweest (te vaak zeg maar), maar nu wou ik het nuttige eens met het aangename verenigen. Alleen omdat ik eigenlijk altijd alleen op 1 adres in Groningen ben geweest weet ik verder niets van Groningen. Leuk museum of whatever zou ook tof zijn trouwens.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Pff, geen idee. Je bent er een dagje? Nooit geweest? Groningen is leuk genoeg om je te vermaken zonder dat er iets speciaals op het programma staat hoor.
Leukste suggestie tot nu toequote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
vraag Tineke of ze met je uit eten wilOf een leuke dame die je nog niet IRL kent
Tsss.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |