Ik kom inderdaad uit 1987, ben bijna 21. Achternaam begint inderdaad met een H, waardoor het gehele mysterie achter mijn gruwelijk originele bijnaam nu ook is verdwenen. Uhhm, ik ben regelmatig in Vera danwel Oosterpoort te vinden om bandjes te kijken, ben niet vies van een biertje, schrijf graag (recensies, etc) en heb - momenteel gezien - de pech al jaren een seizoenkaart te hebben bij Vitesse.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Joah.
Stel je eens voor. Hoe oud ben je? Kom je uit 87 en is je achternaam iets beginnend met de H? Hobbies? Etc?Met wie hebben wij te maken?
![]()
![]()
Juist.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:53 schreef Sebasser het volgende:
En een foto is verplicht.
Dag nietzman.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:58 schreef nietzman het volgende:
Hoi Jop!
Des te beter, zoals je woensdag al zei, naakt foto's zijn het vaak niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Áltijd nog met lingerie aan.
En nóóit gemaakt door (ex)vriendjes, maar altijd netjes door mijzelf.
Das heel simpel, ik post hier!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:35 schreef JH87 het volgende:
Ik doe mijn best. Ik probeer de link tussen Groningen en naaktfoto's nog even te leggen, maar dat komt nog wel.
Je bent er vast geboren en daarna heb je je afkomst verloochend door naar Friesland te verhuizen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das heel simpel, ik post hier!
Nu hoef je alleen nog maar achter mijn link met Groningen te komen.
Je homepage is echt ontzettend irritant man.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:41 schreef Sebasser het volgende:
Daarom blijft iedereen hier ook terug komen.
Ah, rick roll.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:42 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je homepage is echt ontzettend irritant man.
Dan zou ik niet weten wat-ie hier te zoeken heeft.quote:
Ik loop hier al twee jaar rond. Maar deze ellende heb ik nog niet eerder hoeven mee te maken.quote:
Ik zoek hier toffe vrouwen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet weten wat-ie hier te zoeken heeft.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |