Je bent er bijnaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Een moderator van Planes, Trains & Automobiles. Franse tekst: in het ****, zwarte nacht, uhhm. Shit, frans is lang geleden mensen.
Dat merk ik. Jij bent PSM, trouwens. Aangenaam.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
Als CZ eenmaal op gang is, dan kun je haar niet meer stoppen
Het gaat om het laatste in dr sig, wat je nu als eerste hebt neergezet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Een moderator van Planes, Trains & Automobiles. Franse tekst: in het ****, zwarte nacht, uhhm. Shit, frans is lang geleden mensen.
Ook aangenaamquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:17 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dat merk ik. Jij bent PSM, trouwens. Aangenaam.
Die tekst raakt kant noch wal man. Ik ben er iig wel over uit dat al die scheldtaal op de vorige pagina weinig gemeend was.quote:
Je moet nu wel uit kunnen vogelen wie er onder Dangel schuil gaatquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:18 schreef JH87 het volgende:
[..]
Die tekst raakt kant noch wal man. Ik ben er iig wel over uit dat al die scheldtaal op de vorige pagina weinig gemeend was.
Het is een kloon? Alex?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je moet nu wel uit kunnen vogelen wie er onder Dangel schuil gaat
In het woud, zo duister dat je de nacht kunt inhalerenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:16 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:Dat sloeg echt helemaal nergens op...
I like it.
Quote van haar favo bandquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:26 schreef JH87 het volgende:
Poetisch!
Je voudrais bien une biere blanche vind ik al frans genoeg.
Klassieke bestelwagensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef JH87 het volgende:
Maar Alexxxx, jij bent dus een autofiel. Ik rij de laatste tijd rond in een renault estafette uit 1968. Echt een bak met een gebruiksaanwijzing zeg.
Moet je een keer laten fotograferen door een kundig voertuigfotograafquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef JH87 het volgende:
Maar Alexxxx, jij bent dus een autofiel. Ik rij de laatste tijd rond in een renault estafette uit 1968. Echt een bak met een gebruiksaanwijzing zeg.
Alex komt maar een keer langs. We zoeken trouwens nog een overdekte garage voor 't bakkie, in Groningen. Als ze nog langer buiten blijft staan overleeft ze het niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet je een keer laten fotograferen door een kundig voertuigfotograaf
Ja he. Dit moet je blijven checken.quote:
18 ondertussen, ik heb dat kutwijf nu al weer 2 jaarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Goed van JH87
Maar Dangel is in onze optiek dus 16, een krassert en in dezelfde maand als mij jarig. 14.gif
Vandaar dat ze ook 'mijn' beste vriendin was.
Ik ben 17, kras niet en ben idd in januari jarig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef JH87 het volgende:
Jij bent 16, je krast en je bent in januari jarig?
Fijn dat ik dan voor de verandering eens niet ergens de jongste ben.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben 17, kras niet en ben idd in januari jarig.
Ja. Jullie moeten ook niet zo belachelijk veel posten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja he. Dit moet je blijven checken.
Welcome back, Jos.
GVD.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
18 ondertussen, ik heb dat kutwijf nu al weer 2 jaar
Uiteraard.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
RZ, zeg eens eerlijk, kom jij hier ook voor de vrouwen?
Omdat ik je een mooi welkom geef.quote:
Grote open terreinen, waar je genoeg auto's kwijt kunt, maar wel zonder toezichtquote:
Prima parkeerkelder !quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef JH87 het volgende:
Oh, Hanzeplein 1 is het umcg.
Die bus is NIET stom !quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:42 schreef JH87 het volgende:
Die stomme bus is 2m30.
Enne, een parkeerplekkie heeft ze ook. Maar die regen is niet fijn voor 'r.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |