rpsect en dan nog een keer....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Oeh en ik zit ook ruim over mn 9.000 posts heen.
Wat betekent dat ik vandaag meer dan 63 posts heb gedaan.
Is dat topposters p/dag ofzo?quote:
Je hebt pas geen leven als je meer dan 500 posts in 1 dag hebt gedaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het overigens gelijk gescreenshot.
Nu heet het: 'fok.dedagdatikgeenlevenhad'
Joah.quote:
Kom maar op met die foto van jou dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:53 schreef Sebasser het volgende:
En een foto is verplicht.
Had je maar naar de (mini)meets moeten komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:56 schreef Bob. het volgende:
[..]
Foto's met dingen voor je gezicht tellen niet.
Ik heb 2 miljoen van jou.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb 1 miljoen foto's van Sebasser en die toffe foto in zn fobo heb ik gemaakt.
Die van op mijn dak.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Die heb ik zelf gemaakt, sukkel.
Alleen met jóuw camera.D'oh.
Ach, die naaktfoto's van jou zijn altijd nog het beste.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat weet je heul niet!
Ik maakte ook supervaak foto's van mezelf op jouw dak, en ik denk dat dat bij die foto ook het geval is geweest.![]()
Ze bestaan wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, maar Tom kwam online, en die vond ik iets boeiender dan jouw gepoch over foto's die je niet hebt.![]()
Ik kom inderdaad uit 1987, ben bijna 21. Achternaam begint inderdaad met een H, waardoor het gehele mysterie achter mijn gruwelijk originele bijnaam nu ook is verdwenen. Uhhm, ik ben regelmatig in Vera danwel Oosterpoort te vinden om bandjes te kijken, ben niet vies van een biertje, schrijf graag (recensies, etc) en heb - momenteel gezien - de pech al jaren een seizoenkaart te hebben bij Vitesse.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Joah.
Stel je eens voor. Hoe oud ben je? Kom je uit 87 en is je achternaam iets beginnend met de H? Hobbies? Etc?Met wie hebben wij te maken?
![]()
![]()
Juist.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:53 schreef Sebasser het volgende:
En een foto is verplicht.
Dag nietzman.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:58 schreef nietzman het volgende:
Hoi Jop!
Des te beter, zoals je woensdag al zei, naakt foto's zijn het vaak niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Áltijd nog met lingerie aan.
En nóóit gemaakt door (ex)vriendjes, maar altijd netjes door mijzelf.
Das heel simpel, ik post hier!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:35 schreef JH87 het volgende:
Ik doe mijn best. Ik probeer de link tussen Groningen en naaktfoto's nog even te leggen, maar dat komt nog wel.
Je bent er vast geboren en daarna heb je je afkomst verloochend door naar Friesland te verhuizen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das heel simpel, ik post hier!
Nu hoef je alleen nog maar achter mijn link met Groningen te komen.
Je homepage is echt ontzettend irritant man.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:41 schreef Sebasser het volgende:
Daarom blijft iedereen hier ook terug komen.
Ah, rick roll.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:42 schreef JH87 het volgende:
[..]
Je homepage is echt ontzettend irritant man.
Dan zou ik niet weten wat-ie hier te zoeken heeft.quote:
Ik loop hier al twee jaar rond. Maar deze ellende heb ik nog niet eerder hoeven mee te maken.quote:
Ik zoek hier toffe vrouwen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet weten wat-ie hier te zoeken heeft.![]()
Tubgirl en 2girls1cup ken je toch zeker wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet weten wat-ie hier te zoeken heeft.![]()
[..]
Ik loop hier al twee jaar rond. Maar deze ellende heb ik nog niet eerder hoeven mee te maken.
En die heb je gevonden.quote:
Oh, je bent een vrouw! Ik ben niet zo goed thuis in de dikke Van Dale dat ik wist of chipszak een mannelijk of vrouwelijk woord was.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoezo kom je daar nu pas achter?Tofheid straalt toch van mij af, ofniet?
Ik ken geen Fokkers IRL. Alleen defranseslag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier die ik IRL heb mogen ontmoeten waren idd uitemate puik.
daar hadden we van de week nog een light versie vanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:51 schreef JH87 het volgende:
ik kan me die ene avond dat al die moderators stopten ook nog wel herinneren.
Kijk mijn fobo.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh, je bent een vrouw! Ik ben niet zo goed thuis in de dikke Van Dale dat ik wist of chipszak een mannelijk of vrouwelijk woord was.
Komop, wat moet ik met naaktfoto's van een mannelijk iemand?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh, je bent een vrouw! Ik ben niet zo goed thuis in de dikke Van Dale dat ik wist of chipszak een mannelijk of vrouwelijk woord was.
Hé, die roze haren heb ik hier wel eens in een Groningen-topic voorbij zien komen. Tof!quote:
Gemist.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar hadden we van de week nog een light versie van
Wat hebben de naaktfoto's van CZ. met mods van doen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Hé, die roze haren heb ik hier wel eens in een Groningen-topic voorbij zien komen. Tof!
[..]
Gemist.
En daarom begreep ik het naaktfoto gedoe dus ook niet. Vandaar.
Ik keb ook bijna geen fokkers IRL.. toch jongens?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:54 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ken geen Fokkers IRL. Alleen defranseslag.
Ik heb geen naaktfoto's.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat hebben de naaktfoto's van CZ. met mods van doen?
Je hebt wel genoeg irl gezien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik keb ook bijna geen fokkers IRL.. toch jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |