Dan heb jij het helemaal kut voor elkaar, als zelfs een alcoholist het beter voor elkaar kan krijgen.quote:Het is duidelijk dat hij gewoon niet de juiste instelling en motieven voor de vervolgopleiding heeft. maar toch staat hij op papier er sterker voor dan ik.
Blowt ie ook veel? Want dan schijnt hij inmiddels in een psychiatrische inrichting te zitten....quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:22 schreef dieselnoi het volgende:
Zijn naam begint met een J
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef Argento het volgende:
[..]
Blowt ie ook veel? Want dan schijnt hij inmiddels in een psychiatrische inrichting te zitten....
Jaloers dusquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef dieselnoi het volgende:
Het is dus mijn concurrent. Maar hij lult zoveel op internet dat ik erachter ben gekomen aan welke universiteit hij studeerd, welke opleiding hij doet en hoe hij heet. Ik heb even naar zijn naam en cijfers gezocht. Deze zijn iets beter dan de mijne.
Niks mis met zijn instellingquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef dieselnoi het volgende:
Het is duidelijk dat hij gewoon niet de juiste instelling en motieven voor de vervolgopleiding heeft. maar toch staat hij op papier er sterker voor dan ik. ik heb zoals altijd de schijn tegen en dat begint gewoon een beetje vervelend te worden
+1 voor scherpheidquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef Argento het volgende:
[..]
Blowt ie ook veel? Want dan schijnt hij inmiddels in een psychiatrische inrichting te zitten....
Als "woord".quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:48 schreef dieselnoi het volgende:
Het grappige is dat ik dus een brief bij de studieadviseur had laten beoordelen en zelfs die wist ook niet zeker hoe een wordt precies gespelt moest worden.
Nee, hoe jij er niet mee om kunt gaan.quote:Om maar al aan te geven hoe onlogisch de taal eigenlijk is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |