Dan heb jij het helemaal kut voor elkaar, als zelfs een alcoholist het beter voor elkaar kan krijgen.quote:Het is duidelijk dat hij gewoon niet de juiste instelling en motieven voor de vervolgopleiding heeft. maar toch staat hij op papier er sterker voor dan ik.
Blowt ie ook veel? Want dan schijnt hij inmiddels in een psychiatrische inrichting te zitten....quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:22 schreef dieselnoi het volgende:
Zijn naam begint met een J
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef Argento het volgende:
[..]
Blowt ie ook veel? Want dan schijnt hij inmiddels in een psychiatrische inrichting te zitten....
Jaloers dusquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef dieselnoi het volgende:
Het is dus mijn concurrent. Maar hij lult zoveel op internet dat ik erachter ben gekomen aan welke universiteit hij studeerd, welke opleiding hij doet en hoe hij heet. Ik heb even naar zijn naam en cijfers gezocht. Deze zijn iets beter dan de mijne.
Niks mis met zijn instellingquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef dieselnoi het volgende:
Het is duidelijk dat hij gewoon niet de juiste instelling en motieven voor de vervolgopleiding heeft. maar toch staat hij op papier er sterker voor dan ik. ik heb zoals altijd de schijn tegen en dat begint gewoon een beetje vervelend te worden
+1 voor scherpheidquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:25 schreef Argento het volgende:
[..]
Blowt ie ook veel? Want dan schijnt hij inmiddels in een psychiatrische inrichting te zitten....
Als "woord".quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:48 schreef dieselnoi het volgende:
Het grappige is dat ik dus een brief bij de studieadviseur had laten beoordelen en zelfs die wist ook niet zeker hoe een wordt precies gespelt moest worden.
Nee, hoe jij er niet mee om kunt gaan.quote:Om maar al aan te geven hoe onlogisch de taal eigenlijk is
Inderdaad... damn TS, zoek/koop/steel eens een leven gast.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Ninedarts het volgende:
Kijk maar eerst in zijn andere topics![]()
![]()
Jongentje kan niet accepteren dat iemand beter is dan himself...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef dieselnoi het volgende:
...blablabla...
Ik heb zoals altijd de schijn tegen en dat begint gewoon een beetje vervelend te worden
'amerikaans' is geen taal, sjonniequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:48 schreef dieselnoi het volgende:
in het amerikaans zeggen ze weleens. keep your friend close but your enemy closer.
Is zijn Nederlands nog slechter?quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef dieselnoi het volgende:
Maar het punt is dat ik eigenlijk gewoon beter dan hem ben
quote:en zelfs die wist ook niet zeker hoe een woord precies gespelt
NEEEEEEEEEEE!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:13 schreef Lucille het volgende:
Djeez, wat een posthistory
Hier alvast een post met links:
Mensen die je niet serieus nemen, terwijl...
quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:13 schreef Lucille het volgende:
Hehe, altijd leuk, autisten op dit forum die dat zelf nog niet in de gaten hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:13 schreef Lucille het volgende:
Die heb ik gewoon gemistquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:13 schreef Lucille het volgende:
jij bent dus duidelijk niet beter met nederlands, dat is om te huilen. universitair my ass.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef dieselnoi het volgende:
Ik erger mij aan een jongen op een forum. Het zit namelijk zo deze jongen wil meedoen aan een procedure voor een vervolgopleiding waar ik ook aan meedoe. Het is dus mijn concurrent. Maar hij lult zoveel op internet dat ik erachter ben gekomen aan welke universiteit hij studeerd, welke opleiding hij doet en hoe hij heet. Ik heb even naar zijn naam en cijfers gezocht. Deze zijn iets beter dan de mijne. Maar het punt is dat ik eigenlijk gewoon beter dan hem ben had ik de ideale omstandigheden gehad. Dit weet ik omdat ik het verleden weleens is een keer bewezen heb en ik laat ook nu bij vlagen zien van die schim die ik ooit was geweest. Maar ik heb gewoon de schijn tegen en hij niet
Ik heb hem toen op hyves even opgezocht en het slaat echt nergens op. Bijna elk bericht gaat over zich lam zuipen of over een feest. Hij haalt kinderachtige grappen met mensen uit en hij praat zeer kinderachtig. Op bijna elke foto zie je hem met een fles bier. Het is duidelijk dat hij gewoon niet de juiste instelling en motieven voor de vervolgopleiding heeft. maar toch staat hij op papier er sterker voor dan ik. ik heb zoals altijd de schijn tegen en dat begint gewoon een beetje vervelend te worden
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:14 schreef nietzman het volgende:
Het schijnt erfelijk te zijn, dus vraag eens aan je oma hoe ze het vond om na de oorlog kaalgeschoren door de stad te paraderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |