quote:Op zondag 17 februari 2008 19:55 schreef VoreG het volgende:
tvp
ik gebruik de nieuwste man utd updatequote:Op zondag 17 februari 2008 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben net ontslagen bij Ajax en een nieuw spel gestart met Kopenhagen. Ik wil wel effe zeggen dat ik nul verstand heb van alle talenten etc, dus dan ben jij waarschijnlijk in het voordeel.
Hier mijn status, dus neem aan dat we alles hetzelfde doen qua instellingen?
[ afbeelding ]
Ik had er ook last van, tenminste dat leek wel zo.quote:
Die extreme daling van de stats stopt toch wel na een maandje mag ik hopen? Dat het niet zo extreem snel meer omhoog gaat is misschien wel realistischer maar de mate waarmee alles nu daalt is wel erg extreemquote:Op zondag 17 februari 2008 20:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik had er ook last van, tenminste dat leek wel zo.
Heb ik ook last van. Game gestart met 8.0.1 en 8.0.2 er nu overheen en het aantal rode pijlen zijn toegenomenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die extreme daling van de stats stopt toch wel na een maandje mag ik hopen? Dat het niet zo extreem snel meer omhoog gaat is misschien wel realistischer maar de mate waarmee alles nu daalt is wel erg extreem
Mja ik heb er hier ook last van..quote:Op zondag 17 februari 2008 21:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Die extreme daling van de stats stopt toch wel na een maandje mag ik hopen? Dat het niet zo extreem snel meer omhoog gaat is misschien wel realistischer maar de mate waarmee alles nu daalt is wel erg extreem
Mentaliteit spelers om hem heen verhogen, hold up ball, geen directe passing?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje: ik speel noodgedwongen in een 4-2-3-1 opstelling (Feyenoord/Oranje-stijl). Helaas is het zo dat die ene spits vaak erg alleen is. Als hij de bal krijgt moet hij te lang wachten op aansluiting waardoor kansen verloren gaan. Hoe los ik dit op?
Ik heb misschien al iets anders gevonden, met de nadruk op misschien. Daarom een andere vraag. Uitgaande van deze taktiek:quote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Mentaliteit spelers om hem heen verhogen, hold up ball, geen directe passing?
En als ik de omcirkelde posities een pijltje naar buiten geef en ze de instellingen van een vleugelspeler meegeef?quote:Op maandag 18 februari 2008 11:53 schreef RayMania het volgende:
AC/S natuurlijk, of wil je die positie bestempelen als een aanvallende middenvelder?.
De spelers die die instructies het beste kunnen uitvoeren, lijkt me.quote:Op maandag 18 februari 2008 11:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En als ik de omcirkelde posities een pijltje naar buiten geef en ze de instellingen van een vleugelspeler meegeef?
langste reeks overwinningen was 29 bij mij.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:58 schreef Lyzio het volgende:
Wat is jullie langste reeks overwinningen? Ik zit nu op 13Mijn eigen tactic werkt vooralsnog als een tiet.
Ik vind 433 sowieso een lastige taktiek om aan de praat te krijgen.. Bij grotere clubs (PSV, Dinamo Kiev) werkt het niet echt, maar bij kleine clubs (FC Eindhoven, IR) werkt het wel weer goed..quote:Op maandag 18 februari 2008 11:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb misschien al iets anders gevonden, met de nadruk op misschien. Daarom een andere vraag. Uitgaande van deze taktiek:
[ link | afbeelding ]
Wat kan ik dan het beste op de omcirkelde posities plaatsen? Een AM R/L of een AC/S?
Wowquote:Op maandag 18 februari 2008 13:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
langste reeks overwinningen was 29 bij mij.
Langste reeks ongeslagen was 38 wedstrijden.
Ik speel zelf met vier verdedigers op rij, met opkomende backs. Daarvoor twee stofzuigers. Hangend links en rechts mijn "buitenspelers". Een echte #10 en een diepe spits. Dat werkt echt super.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:21 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik vind 433 sowieso een lastige taktiek om aan de praat te krijgen.. Bij grotere clubs (PSV, Dinamo Kiev) werkt het niet echt, maar bij kleine clubs (FC Eindhoven, IR) werkt het wel weer goed..
Wat zijn jullie doelstellingen eigenlijk want anders wil ik mischien ook nog wel een poging wagen? Mischien een nieuwe challenge?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
http://rapidshare.com/files/92709640/Kopenhagen.fm.html
Speel je deze mee RayMania
Ik gebruik patch 8.0.2, niet de MU update.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Mijn doelstellingen voor het eerste seizoen zijn:quote:Op maandag 18 februari 2008 13:37 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat zijn jullie doelstellingen eigenlijk want anders wil ik mischien ook nog wel een poging wagen? Mischien een nieuwe challenge?
Andreasen!quote:Op maandag 18 februari 2008 13:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik speel zelf met vier verdedigers op rij, met opkomende backs. Daarvoor twee stofzuigers. Hangend links en rechts mijn "buitenspelers". Een echte #10 en een diepe spits. Dat werkt echt super.
Stekelenburg/Fraga
Heitinga/Zebina - Cahais/v/d Wiel - Vermaelen - Emanuelson
Andreasen/Bradley - vanden Borre/Maduro
Leonardo/Calderón - Modric/Luque - Kennedy/Mokoena
Huntelaar/Tamuz
Maak dan een nieuwe savegame met de nieuwe patch voor jorientje.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik gebruik patch 8.0.2, niet de MU update.
Werkt niet, hij moet zelf 8.0.2 installerenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:58 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Maak dan een nieuwe savegame met de nieuwe patch voor jorientje.
Hij was er al maar dan is de competitie verwisseld voor de Engelse, niet erg leuk dus. Maar anders is het niet te krijgen dus ik ga er ook niet mee verder.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:57 schreef Ordinair het volgende:
...
Ik ga eens kijken of ik het voor elkaar krijg om een BeNe-liga database werkend te krijgen en maken.Lijkt me wel grappig. Of is deze er al?
Ik begin standaard met de grote competities (Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Frankrijk) en Nederland. En verder het land waar ik wil beginnen en misschien een of twee buurlanden. En soms Brazilië en Argentinië erbij.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:43 schreef Ordinair het volgende:
Met welke competities beginnen jullie als je een nieuwe game start? Ik altijd met Italië, Engeland en Nederland. Maar is het verstandiger om met andere landen te beginnen zodat je dan die talenten kan kopen??
Dat is een flinke laad tijd dus?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik begin standaard met de grote competities (Engeland, Spanje, Italië, Duitsland, Frankrijk) en Nederland. En verder het land waar ik wil beginnen en misschien een of twee buurlanden. En soms Brazilië en Argentinië erbij.
Nee hoor, valt in FM08 wel mee.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat is een flinke laad tijd dus?
Ik speel iets anders, en ben met Ajax ongeslagen kampioen geworden:quote:Op maandag 18 februari 2008 13:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik speel zelf met vier verdedigers op rij, met opkomende backs. Daarvoor twee stofzuigers. Hangend links en rechts mijn "buitenspelers". Een echte #10 en een diepe spits. Dat werkt echt super.
Stekelenburg/Fraga
Heitinga/Zebina - Cahais/v/d Wiel - Vermaelen - Emanuelson
Andreasen/Bradley - vanden Borre/Maduro
Leonardo/Calderón - Modric/Luque - Kennedy/Mokoena
Huntelaar/Tamuz
Je kan ze ook alleen op kijken zetten dan heb je volgens mij wel gewoon de spelersquote:Op maandag 18 februari 2008 14:49 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat is een flinke laad tijd dus?
Nikita Andrejevquote:Op maandag 18 februari 2008 15:54 schreef Ordinair het volgende:
In de nieuwe database vind hij Lindado en Doudin niet meer. Welke goedkope spits moet ik nu kopen..?
quote:Op maandag 18 februari 2008 13:57 schreef Ordinair het volgende:
Andreasen!Kan je trouwens even een screentje maken van je opstelling.
Bogdan Stancu.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:54 schreef Ordinair het volgende:
In de nieuwe database vind hij Lindado en Doudin niet meer. Welke goedkope spits moet ik nu kopen..?
Plus je hebt alle talenten al.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist met Wonderkids de volgende ronde in de League Cup bereikt door Man City op penalties te verslaan.
Paar dagen later krijg ik de mededeling dat door de gezonde financiële situatie m'n budget tot 50 mln is verhoogdNiet dat ik daar de grote talenten mee kan lokken, aangezien ik nog lang niet op 't hoogste niveau acteer. We zullen zien hoe 't besteed gaat worden
Je weet dat die na de nieuwste patch ook alweer 1,8 miljoen pleuro's kost?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bogdan Stancu.
Als 350K voor jou goedkoop is
Is goed ik pak dan wel de savegame van Jorienquote:Op maandag 18 februari 2008 16:39 schreef Ordinair het volgende:
Ik begin nu ook met Kopenhagen.Lijkt me wel even leuk. Vooral nu Ray en Jorientje het ook doen. Stefmans, doe je ook nog mee?
Die is niet op de nieuwe database van de patch.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Is goed ik pak dan wel de savegame van Jorien
Nee, wist ik nietquote:Op maandag 18 februari 2008 16:52 schreef Ordinair het volgende:
Je weet dat die na de nieuwste patch ook alweer 1,8 miljoen pleuro's kost?
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:36 schreef RayMania het volgende:
Dat zijn uiteindelijk Traoré en Riise geworden.
Traoré is een held hoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk ook spectaculairder dan het eigenlijk is.
Klopt. Heb hem vorig seizoen gescoutquote:Op maandag 18 februari 2008 17:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Traoré is een held hoor.Zelf begin ik ook in Denemarken btw met voormalig topclub AGF.
Dan maak ik er zelf 1 aan want ik ga nu beginnenquote:Op maandag 18 februari 2008 17:09 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Die is niet op de nieuwe database van de patch.
Misschien een interessantere club voor een challangequote:Op maandag 18 februari 2008 17:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Traoré is een held hoor.Zelf begin ik ook in Denemarken btw met voormalig topclub AGF.
Shit had ondertussen al gesaved met de 8.0.2 patch. Nu gaan al mijn talentjes doodquote:Op maandag 18 februari 2008 16:40 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ga weer lekker met 8.0.1 spelen, ik vind FM al moeilijk genoeg zonder dat al mijn spelers ineens nietmeer kunnen voetballen
RIP Talentjesquote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Shit had ondertussen al gesaved met de 8.0.2 patch. Nu gaan al mijn talentjes dood
Nieuwe optie in patch 2? Spelers kunnen dood gaan..quote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Shit had ondertussen al gesaved met de 8.0.2 patch. Nu gaan al mijn talentjes dood
Eenzaam aan de top?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:59 schreef RayMania het volgende:
Ik speel na vijf wedstrijden alweer een kansloos seizoen.
Ik krijg 4-2-3-1 niet aan de praat omdat die spits te eenzaam is dus ik dacht ik los het op door 4-3-3 te spelen met de 2 buitenste spitsen een AML en AMR met instellingen van buitenspelers. Maar goed, die 2 worden ook aangemerkt als AC en mijn AMR/L hebben bij AC niveau niet overtuigend, dus of dit dan de oplossing is..quote:Op maandag 18 februari 2008 13:21 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik vind 433 sowieso een lastige taktiek om aan de praat te krijgen.. Bij grotere clubs (PSV, Dinamo Kiev) werkt het niet echt, maar bij kleine clubs (FC Eindhoven, IR) werkt het wel weer goed..
Wat een ramp, hè. Heb ik ook last van. Begin gaat goed, maar na een paar wedstrijden zakt het als een pudding in elkaar.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:59 schreef RayMania het volgende:
Ik speel na vijf wedstrijden alweer een kansloos seizoen.
ik speel em ook wel even mee..quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Zeg had je em niet even kunnen saven vóór de supercup en het begin van de competitie?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
7 schoten op doel en er gaat er geen een in? Is toch niet zo vreemdquote:Op maandag 18 februari 2008 20:11 schreef stefmans het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je dan zo moe van he
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:30 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zeg had je em niet even kunnen saven vóór de supercup en het begin van de competitie?
Heeft hij ook gedaan, paar keer moeten herladen ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:30 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zeg had je em niet even kunnen saven vóór de supercup en het begin van de competitie?
Ja als je 5 van de 7 kansen zowat voor opengoal krijgt baal je toch welquote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
7 schoten op doel en er gaat er geen een in? Is toch niet zo vreemd
Ik wil wel een vleugel verdediger en daar voldoet Mravac (dacht ik) niet aan en die kan ook niet meteen een basisplek aan.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
Mravac is een leuk talentje voor op die plek.
Ook Oliva van River Plate wil misschien wel komen.
En dan vergeet ik Sepsi nog.
Heeft mijn scoutingsapparaat van Fulham toch nog gewerkt.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:40 schreef sjimz het volgende:
Marvin Angulo is inderdaad een goed en al bekend talentje.
Heeft een -9 PA.
als je geen spelers wilde die andere mensen ook al hebben kan je Mravac ook op je buik schrijven.. die speelt al bij mij...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik wil wel een vleugel verdediger en daar voldoet Mravac (dacht ik) niet aan en die kan ook niet meteen een basisplek aan.
och je kan het erger treffen.. ik mag tegen Sevillaquote:Op maandag 18 februari 2008 22:37 schreef Ordinair het volgende:
Kaunas in de kwalificatieronde van de CL 2x met 2-0 ingemaakt. Nu tref ik Besiktas in de derde kwalificatie ronde.
Dat is wel een gunstige loting ik kreeg Werder en ik had thuis met 0-1 verloren en uit met 3-2 dus ik was er wel heel dicht bijquote:Op maandag 18 februari 2008 22:37 schreef Ordinair het volgende:
Kaunas in de kwalificatieronde van de CL 2x met 2-0 ingemaakt. Nu tref ik Besiktas in de derde kwalificatie ronde.
Never change a winning team..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:08 schreef sjimz het volgende:
Waarom wissel je niemand?
Of heb je je assistent manager laten spelen?
Heb je nou ook een Traoré gekocht, maar niet dezelfde als mij?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:39 schreef Wurdsje het volgende:
Kijk dit zijn de resultaten die ik wil zien...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu hopen dat ik dit kan vasthouden in de uitwedstrijd...
Mja ik zocht even op Traoré even kijken wat het was en toen kwam ik een DC tegen en die had ik toevallig nog nodig voor mijn opstelling.. Deze (Deense) Traoré even gescout en hij werd goed bevonden door mijn scouts.. dus aangetrokken..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je nou ook een Traoré gekocht, maar niet dezelfde als mij?.
Ik ga behoorlijk kut, sta derde in de competitie en Europees al uitgeschakeld. In de tweede voorronde trof ik B. Jerusalem en dat spitsenkoppen (Tamuz en nog iemand) heb ik niet goed verdedigd.
In m'n game met Lyngby koopt FC Kopenhagen sowieso Brazilianen bij de vleet. Dit seizoen voor bijna 20 miljoen (!) Zonde, er lopen toch aardig wat Deense talenten rond.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef Ordinair het volgende:
Doet Allbäck het bij jullie ook zo goed? Bij mij loopt hij 1 op 1. En wat hebben jullie met die Brazilianen gedaan? Junior staat bij mij in de basis en die andere heb ik uitgeleend aan Vitesse.
Allbäck doet het wel aardig, maar staat zeker niet 1 op 1. Nordstrand dat is mijn topschutter..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef Ordinair het volgende:
Doet Allbäck het bij jullie ook zo goed? Bij mij loopt hij 1 op 1. En wat hebben jullie met die Brazilianen gedaan? Junior staat bij mij in de basis en die andere heb ik uitgeleend aan Vitesse.
Toto Tamuzquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef RayMania het volgende:
In de tweede voorronde trof ik B. Jerusalem en dat spitsenkoppen (Tamuz en nog iemand) heb ik niet goed verdedigd.
Maak anders zelf een game aan, heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:07 schreef Strooper het volgende:
Ik wil ook wel even meedoen met die challenge.
Twee vraagjes:
1. Moet ik dat bestand van Jorien gebruiken?
2. Ik heb patch 8.02 geinstalleerd, maar geen MU updates, is dat ok?
1. die heb ik wel gebruiktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:07 schreef Strooper het volgende:
Ik wil ook wel even meedoen met die challenge.
Twee vraagjes:
1. Moet ik dat bestand van Jorien gebruiken?
2. Ik heb patch 8.02 geinstalleerd, maar geen MU updates, is dat ok?
Hoe krijg je dat toch altijd voor elkaar.. Had je laatst toch ook al?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:18 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog eens goedkoop!
Had ik ook.. Bied een spelen een contract aan vind hij het niet goed vanwege de einddatum. Ik kijken is het 1900..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb ook wel eens dat als ik een speler een contract wil aanbieden, dit contract loopt tot 1900
Scout eens zelf, via player search of bijvoorbeeld in Engeland u21. Geeft veel meer voldoening.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:56 schreef Ordinair het volgende:
Heeft iemand al een goede Engelse verdediger voor mij?
Wat denk je dat ik doe..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Scout eens zelf, via player search of bijvoorbeeld in Engeland u21. Geeft veel meer voldoening.
Dat is best lulligquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:43 schreef Wurdsje het volgende:
Europa leek lange tijd heel goed te gaan, maar is uiteindelijk toch nog uitgelopen op een deceptie...
Uitslag laatste wedstrijd
[ afbeelding ]
Uiteindelijke stand in de poule
[ afbeelding ]
Na de wedstrijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig gaat het in eigen land wel voortvarend.. al 13 wedstrijden ongeslagen en 4 punten los van de nr2 AaB...
Best lullig? Je kunt mn humeur denk ik wel een beetje vergelijken met het humeur van Aerts na afloop van Willem II - PSV..quote:
Dat kwam volgens mij meer door de idiote vraagstelling van B.B.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:13 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Best lullig? Je kunt mn humeur denk ik wel een beetje vergelijken met het humeur van Aerts na afloop van Willem II - PSV..
Maar goed.. tis uiteindelijk maar een spelletje..
Ik vind de nieuwste patch prima werken eigenlijk.. Ik zou em dus proberen als ik jou was..quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe is de nieuwe patch eigenlijk? Want aangezien ik voor de nieuwe patch alleen maar klachten hoorde dat het niet erg goed speelde heb ik FM2008 nog niet gehaald en speel ik dus nog FM2007. Ik vermaak me prima, maar als FM08 met die nieuwe patch goed speelbaar is overweeg ik toch 08 te halen (recentere database, nieuwe opties ed). Dus wat adviseren jullie?
Ja daar zat ik ook al aan te denken ja. En hoeveel competities denk je dat ik zou kunnen laden op mijn 2gb RAM 1.6 ghz laptop? FM07 kan ik zonder problemen 15 competities met een grote database doen. Zou zo iets mogelijk zijn bij 08?quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:55 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwste patch prima werken eigenlijk.. Ik zou em dus proberen als ik jou was..
FM08 is sneller, dus het antwoord is ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken ja. En hoeveel competities denk je dat ik zou kunnen laden op mijn 2gb RAM 1.6 ghz laptop? FM07 kan ik zonder problemen 15 competities met een grote database doen. Zou zo iets mogelijk zijn bij 08?
Ik denk dat dit een update is die niet save-game compatible is. Maar dat zou je moeten testen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:55 schreef tukkeronline het volgende:
Ik had een vraag over de nieuwe patch. Ik heb deze nog niet geinstalleerd, maar was dit natuurlijk wel van plan. Eén van de zaken die ik interessant op de 'fixlist' vind is deze:
7 subs allowed for Premiership from 2008/09 season.
Ik speel met Arsenal in het seizoen 2008/09. Als ik de patch installeer en vervolgens selecteer, werkt deze optie dan direct? Zou mij namelijk een aantal ontevreden spelers kunnen schelen, aangezien ik elke wedstrijd 2 man extra mee kan nemen naar wedstrijden en dus meer spelers speeltijd kan geven.
Ik meende te hebben gelezen dat die update alleen werkt als je de patch vóór het seizoen 2008/2009 hebt geïnstalleerd, anders zou die moeten werken vanaf het seizoen daarna.. Maar ik weet niet wat daar van waar is..quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:55 schreef tukkeronline het volgende:
Ik had een vraag over de nieuwe patch. Ik heb deze nog niet geinstalleerd, maar was dit natuurlijk wel van plan. Eén van de zaken die ik interessant op de 'fixlist' vind is deze:
Ik speel met Arsenal in het seizoen 2008/09. Als ik de patch installeer en vervolgens selecteer, werkt deze optie dan direct? Zou mij namelijk een aantal ontevreden spelers kunnen schelen, aangezien ik elke wedstrijd 2 man extra mee kan nemen naar wedstrijden en dus meer spelers speeltijd kan geven.
Ik zat al in 2009/2010 voordat ik gepatched heb.. dan werkt het niet in ieder gevalquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik meende te hebben gelezen dat die update alleen werkt als je de patch vóór het seizoen 2008/2009 hebt geïnstalleerd, anders zou die moeten werken vanaf het seizoen daarna.. Maar ik weet niet wat daar van waar is..
Werkt bij jou dan vanaf 2009/2010.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:55 schreef tukkeronline het volgende:
Dat klopt inderdaad.. Ik vroeg me al af waarom ik seizoen 2008/09 7 wisselspelers mocht hebben met Fulham.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik meende te hebben gelezen dat die update alleen werkt als je de patch vóór het seizoen 2008/2009 hebt geïnstalleerd, anders zou die moeten werken vanaf het seizoen daarna.. Maar ik weet niet wat daar van waar is..
QFTquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:04 schreef Jaapiosio het volgende:
Begin van het seizoen zo te zien, dan krijg je dat...
Nice gedaan..quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:25 schreef stefmans het volgende:
De competitie
[ afbeelding ]
De Beker
[ afbeelding ]
Uefacup
[ afbeelding ]
Selectie
[ afbeelding ]
En nu beginnen aan het 2de seizoen
Ik wil ook naar huis om te spelenquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Klote FM eigenlijk, heb me er maanden niet meer mee bezig gehouden, maar als je dan weer een game bent gestart....
Kan nu niet wachten om naar huis te gaan en effe verder te spelen.
Dat heb ik ook vaak, gewoon er naar uitzien om FM weer te spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Klote FM eigenlijk, heb me er maanden niet meer mee bezig gehouden, maar als je dan weer een game bent gestart....
Kan nu niet wachten om naar huis te gaan en effe verder te spelen.
Verslaving noemen ze datquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:02 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak, gewoon er naar uitzien om FM weer te spelen.
Ja dat kan. Moet je dit even lezen: http://fm.manutd.nl/content/view/1020/216/quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:55 schreef FloggingMolly het volgende:
Weet iemand of je FM2008 in een venster kan spelen? Of is het alleen full-screen?
Dank!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:02 schreef Strooper het volgende:
[..]
Ja dat kan. Moet je dit even lezen: http://fm.manutd.nl/content/view/1020/216/
Dat is inderdaad een kut poule.. Ik loop een beetje achter met mijn Kopenhagen game want mijn Fulham game gaat nu lekker.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:16 schreef JantjeW het volgende:
Ben begonnen met SV Salzburg, maar het loopt nog niet geheel naar wens. Wel geplaatst voor de CL groepsronde intussen, maar Europees overwinteren wordt een hele opgave aangezien ik in een poule zit met Manchester United, Olympique Lyon en Lazio Roma. In de T-Mobile Bundesliga gaat het ook nog niet lekker, 8 gespeeld, 4 winst en 4 gelijk. Sta op een 2de plek met 3 punten achterstand op Austria Wien.
Als er iets is wat me weinig kan schelen is het die rating. Op gegeven moment zijn mn basiself gewoon op en die moeten dan gewoon rust hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige hier die er niet van houdt om te wisselen (laat in de wedstrijd) omdat de rating van de wisselspelers dan meestal laag uitvalt en dat ook gevolgen heeft voor de seizoensrating?
Precies, ik probeer altijd gebruik te maken van jonge spelers en die kunnen sowieso niet vaak 90 minuten aan een stuk goed spelen. Dan probeer ik die gewoon te rouleren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als er iets is wat me weinig kan schelen is het die rating. Op gegeven moment zijn mn basiself gewoon op en die moeten dan gewoon rust hebben
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben juist obsessief bezig met de ratings. Ik stel mezelf elk seizoen de doelstelling om met 80% van mijn selectie aan het eind van het seizoen een rating hoger dan 7.00 te halen. De spelers die daar dan onder komen te zitten, probeer ik dan te verkopen.
Dat heeft er een keer tot geleid dat ik Breno en De Guzman op de transferlijst heb gezet.
Gaat lekker hoor ik zoquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:18 schreef sjimz het volgende:
Behalve Milevskiy heb ik met Cisco Roma ook Matteo Ferrari, Orlando Engelaar en Jose San Roman gekocht.
Hopelijk lukt het me dit jaar om promotie naar de Serie A af te dwingen.
Ik heb nog nergens last van gehadquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:08 schreef PPWB84 het volgende:
De officiele patch is ge-update gister, waren wat issues met de eerste uitgave. Vooral met de database, dus start een nieuwe game als je met 8.0.2 data speelt. Tenzij je geen probleem hebt met de Defoe bug, die Tottenham steenrijk maakt en Turkse topclubs die failliet gaan zowat.
Meer hierover: http://community.sigames.(...)1102691/m/3342088083
Jezus, vandaar dat Tottenham in mijn game boven staat.. Duizenden nieuwe spelers..quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:08 schreef PPWB84 het volgende:
De officiele patch is ge-update gister, waren wat issues met de eerste uitgave. Vooral met de database, dus start een nieuwe game als je met 8.0.2 data speelt. Tenzij je geen probleem hebt met de Defoe bug, die Tottenham steenrijk maakt en Turkse topclubs die failliet gaan zowat.
Meer hierover: http://community.sigames.(...)1102691/m/3342088083
Wat gebeurt er dan? Geef eens een screentje/link naar info.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:05 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jezus, vandaar dat Tottenham in mijn game boven staat.. Duizenden nieuwe spelers..
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Geef eens een screentje/link naar info.
In mijn game is Defoe meteen voor 6M verkocht aan Portsmouth.
quote:Bron: www.manutd.nl
Fouten in patch 8.0.2 PDF Afdrukken E-mail
Geschreven door Thomas Boeschoten
Monday 18 February 2008
Het is jammer, maar er zijn weer fouten gesignaleert in de nieuwste patch van SI Games. De verklaring van SI Games zelf is dat deze problemen gemist zijn door de interne en externe testers van het spel. Maar gelukkig kan je de problemen zelf oplossen. Het kan zijn dat er binnenkort een nieuwe patch uitkomt, waardoor dit probleem alsnog opgelost is. Er zijn in ieder geval problemen met Portsmouth, Tottenham, Fenerbahce en Galatasaray bekend.
Probleem - Tottenham wordt erg rijk, Portsmouth erg arm, in het eerste seizoen.
Heeft effect op - Alle nieuwe games met de 8.0.2 data update van SI Games.
Oplossing - Gebruik de laatste MU Data Update. Zo niet, laad de data editor die bij het spel zit en zoek in de "clubs" sectie for "Portsmouth". Ga naar de "finances" tab, dan "contract clauses 2". Zoek "Jermain Defoe" (Vijfde van onderen). Verander "per league appearances" naar "after league appearances".
Probleem - Galatasary & Fenerbache krijgen financiële problemen.
Heeft effect op - mensen die actief in de Turkse competitie spelen
Je moet bij de beide teams (Galatasary & Fenerbache) de gemiddeld kaartjes-prijs met £ 5 omlaag doen en een nieuw spel beginnen.
Volgens mij is in mijn game Tottenham in het tweede seizoen steen rijk. Ik kan het niet nakijken nu want zit op school..quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Geef eens een screentje/link naar info.
In mijn game is Defoe meteen voor 6M verkocht aan Portsmouth.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:41 schreef RayMania het volgende:
Vanaf de 85' alles dichtgegooid, tijdrekken, bal vasthouden voor de voorhoede en élke keer weer hetzelfde. Vijf keer puntverlies, vier in de laatste minuut.
Het ligt aan het veld. Of iets dergelijks.quote:
Heeft niet veel te maken met het zijn van een prutscoach. Daarmee wil ik overigens niet beweren dat je geen prutscoach bent...quote:
Kies gewoon de standaard locatie, het gaat om de installer en niet om het spel zelf.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb de demo gedowloaded, maar ik kan het niet installeren. Als ik dubbelklik op die demo, dan krijg ik een popup met "Please select another location to extract the installer to.".
Dan kan ik kiezen waar ik die demo wil installeren, dus ik selecteer een map/schijf en klik op OK, en dan krijg ik datzelfde berichtje weer
Gewoon bij winst van hun tegenstanders een envelop met geld neerleggen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga behoorlijk goed in mijn eerste seizoen met Chelsea, alleen de pest is dat Arsenal, Manchester en in iets mindere mate Liverpool ook fantastisch gaan...vooral Arsenal laat weinig liggen.... misschien maar eens proberen om de tegenstanders van Arsenal wat op te hitsen via de pers, dat werkte in het verleden nog wel eens
Elke patch brengt nieuwe fake.inc's.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Ok ik snap er nu geen fluit meer van... mijn oude spel wilde niet meer starten dus ik begin opnieuw... nu zijn wel ineens alle recente transfers verwerkt en vreemd genoeg is de Duitse selectie nu ineens weg terwijl ik dat fake.inc bestandje al heb verwijderd
Iets uit de Duitse competitie?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ben op zoek naar een uitdaging, liefst een club met een beetje geld in een competitie waar men niet te moeilijk doet over talent van buiten de EU. Iemand suggesties?
Olympique Marseillequote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ben op zoek naar een uitdaging, liefst een club met een beetje geld in een competitie waar men niet te moeilijk doet over talent van buiten de EU. Iemand suggesties?
Griekenland, Israel, Zwitserland.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
Is het Nederlands elftal niks?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ja, drie keer. Volgens mij wordt er willekeurig geselecteerd wie de laatste wedstrijd thuis of uit speelt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:01 schreef VoreG het volgende:
Je speelt 3x tegen elkaar in Denemarken? Hoe zit het dan met uit/thuiswedstrijden?
Je kon ook de fake.inc aanpassen, daarin staat Germany team 0 oid kon je naar 1 veranderenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ok, welk bestandje moet ik behalve dat fake.inc verwijderen om het goeie Duitse nationale elftal te krijgen, ik ben het vergeten
Nee maar ik heb hem nu verwijderd maar de Duitse selectie blijft fakequote:Op donderdag 21 februari 2008 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kon ook de fake.inc aanpassen, daarin staat Germany team 0 oid kon je naar 1 veranderen
Ene Marvin Angulo? Is juist één van de grote talenten in FM08.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Zelf bied ik een keer 3,6 miljoen voor ene Marvin Angulo, een Costa Ricaan die ergens in België speelt. Waarde 3,3 miljoen ofzo. Goede speler voor aan de rechterkant, en nog jong. Bestuur accepteert het bod (). Een jaar later gaat ie weg voor 10,5 miljoen en nog wat procent van de transferrechten.
Nooit van gehoord die gozer en mijn scout had ook niet gezien dat hij binnen een paar maanden zo goed zou worden.
Ik had hem dus bij toeval, wat een topgozer is dat. Nooit geschorst, nooit geblesseerd, ruim inzetbaar en in korte tijd heel goed geworden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ene Marvin Angulo? Is juist één van de grote talenten in FM08.
zou je niet gaan werken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
hopa vakantie, ga komende week veel spelen
Piatti heeft italiaans paspoort, Baxter, Saivet en Torje. PSG zelf heeft trouwens zelf een groot talent qua verdediging thuis. Ben even zijn naam vergeten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Zoek eigenlijk nog wat goedkope talenten van binnen de EU, liefst verdediging en middenveld.
Torje wil niet en daarbij valt Roemenië buiten de EU, Piatti koos voor een andere club.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:06 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Piatti heeft italiaans paspoort, Baxter, Saivet en Torje.
Mamadou Sakho (D LC) inderdaad, maar ook Younousse Sankhare (DM/M LC) is een groot talent, beide 17 jaar.quote:PSG zelf heeft trouwens zelf een groot talent qua verdediging thuis. Ben even zijn naam vergeten.
Lustig kan ik wel aanbevelen als D/WB R heeft zich bij mij meteen in de basis gespeeld en ik heb em gratis overgenomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:30 schreef RayMania het volgende:
Hmm, ik heb twaalf miljoen te besteden voor een AM LR en eigenlijk heb ik ook een VVR, VC en VVL nodig. Met drie miljoen euro per speler kan ik niet veel.
AMLR = Erik Grendelquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:30 schreef RayMania het volgende:
Hmm, ik heb twaalf miljoen te besteden voor een AM LR en eigenlijk heb ik ook een VVR, VC en VVL nodig. Met drie miljoen euro per speler kan ik niet veel.
San Roman heb ik al, maar die vind ik nog niet in staat voor een basisplek.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
AMLR = Erik Grendel
VVR = San Roman?
Misschien als VC Waldo Ponce, Esmir Sabic..?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:30 schreef RayMania het volgende:
Laat het ook altijd aan mij assistent over, maar check het wel altijd even, soms slaat het echt nergens op.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat teamtalk-gebeuren vind ik nog steeds niets, laat het tegenwoordig ook lekker aan mijn assistent over.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
ben nog niet begonnen sjonnie
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
ben nog niet begonnen sjonnie
Teamtalks zijn wel echt belangrijk. Er staat ergens in de vorige topics over fm2008 een link naar uitgebreide uitleg over team-talks. Erg nuttig en het helpt echt. In vorige versies kon de teamtalk me nooit zo boeien, want bij de feedback kreeg je altijd te horen dat je team liever naar buiten keek dan dat ze naar jouw verhaal luisterde. Besteed er nu wel wat meer tijd aan. Vooral de individuele praatjes kunnen een speler echt op scherp zetten...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat het ook altijd aan mij assistent over, maar check het wel altijd even, soms slaat het echt nergens op.
Voor op de VVL en AML heb ik nog wel een leuk spelertje.. Toevallig net gevonden.. D/WB/AM L... Mikko Sumusalo..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:30 schreef RayMania het volgende:
Ik doe bijna nooit tevreden, alleen als ik echt domineer en met 5-0 voorsta. Beste is dan om zoiets te zeggen als 'laat het hoofd niet hangen' of 'wordt niet zelfgenoegzaam'. Dan blijven ze geconcentreerd.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:09 schreef Sautor het volgende:
Gewoon tevreden... Iedereen had een 7/8, dus ja, daar was ik ook wel tevreden mee
edit: reactie op raymania, maar het gaat hier zo snel dat dit alweer op een andere pagina staat.
Paris Saint-Germain.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:33 schreef andre347 het volgende:
Na de nieuwe patch werkt mijn tactiek echt niet meer en van verdedigen heeft mijn team nog nooit gehoord
Heeft iemand een leuk team waar ik mee kan beginnen?
Veel artikelen op fm-britain.co.uk hebben mij geholpen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:19 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nooit aandacht besteed aan teamtalks, maar het is heel belangrijk. Je wint er echt wedstrijden door.
Als je deze pagina doorleest is succes gegarandeerd.
Mij ook, die pagina in combinatie met deze. Vorige week klaagde ik nog dat ik niks won, maar nu loopt alles heerlijk. Kampioen geworden en de Supercup gewonnen met goed, aanvallend voetbal. Ik heb nu vijf tactieken; Aanvallend (gebruik ik thuis tegen kleine clubs), Controlerend (als een tegenstander zich ingraaft), Gebalanceerd (als ik niet echt weet wat mij te wachten staat begin ik met deze en later schakel ik over), Verdedigend (om een voorsprong te verdedigen of als ik de underdog ben, vooral Europees) en Counter (als ik op voorsprong sta of in uitwedstrijden tegen grote clubs).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:39 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Veel artikelen op fm-britain.co.uk hebben mij geholpen..
Goede site wat betreft FM.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:48 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had in 1 klap financieel binnen kunnen zijn met Cisco, maar ik accepteerde het bod niet.
Later zag ik pas dat er 61 miljoen stond ipv 6,1 miljoen
[ afbeelding ]
Ik had in 1 klap financieel binnen kunnen zijn met Cisco, maar ik accepteerde het bod niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoop je dat dat idiote bestuur een keer ingrijpt en een bod accepteert, doen ze het niet....quote:
[ afbeelding ]
Ze hebben nu Cavani voor 48 miljoen euro gehaald.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]![]()
Gewoon ff offeren voor hetzelfde bedrag misschien?
wehhequote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:48 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, dan zet je bij de eerstvolgende bon die je uitschrijft ook de komma op de verkeerde plekquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben nu Cavani voor 48 miljoen euro gehaald.
Dus helaas het zit er niet meer in voor mij
Je moet werk en prive gescheiden houdenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, dan zet je bij de eerstvolgende bon die je uitschrijft ook de komma op de verkeerde plek
Dat is ook mijn idee altijd, alleen dit werkt alleen als je verdedigers hebt die én snel zijn (voor het geval er toch iemand doorheen komt) én goed met de buitenspelval om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:54 schreef Lyzio het volgende:
verhaal
Ik weet niet of dat bij iedereen werkt, maar bij mij in ieder geval wel
True story.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee altijd, alleen dit werkt alleen als je verdedigers hebt die én snel zijn (voor het geval er toch iemand doorheen komt) én goed met de buitenspelval om kunnen gaan.
Ander probleem kan de conditie zijn, aangezien je al aan het eind van de wedstrijd zit en je ook nog eens fel gaat jagen.
Geef eens een linkje dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:26 schreef DrDentz het volgende:
download ff een logo superpack
vriend van me speelt nog altijd met cm 01/02, prachtig om die verhalen te horenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind net de cd van CM03/04 en ik bedenk me ineens dat ik daar nog een heerlijke game met Heracles heb staan. Denk dat ik die ook weer eens ga oppakken naast FM.
Ik kies altijd bij een nieuw spel één tactiek en die blijf ik altijd spelen. Voor elke positie zoek ik dan het type speler dat ik wil hebben met de eigenschappen die ik vind dat die speler moet hebben. Anders haal ik hem niet, want dan werkt de tactiek niet goed. Ik kies dus geen tactiek aan de hand van de spelers die ik heb.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
Het is moeilijk om een goed team samen te stellen, je moet overal rekening mee houden en per speler kijken wat zn kwaliteiten zijn en dan kijken of die spelers bij elkaar passen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |