abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56908241
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 15:54 schreef sjimz het volgende:
Hoop je dat dat idiote bestuur een keer ingrijpt en een bod accepteert, doen ze het niet....
Yeah, I know, some people are against drunk driving, and I call those people "the cops." But you know, sometimes, you've just got no choice; those kids gotta get to school!
  vrijdag 22 februari 2008 @ 16:32:03 #277
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56908702
sjimz !!!!!!!
><(({°>
pi_56908785
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 15:48 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had in 1 klap financieel binnen kunnen zijn met Cisco, maar ik accepteerde het bod niet.
Later zag ik pas dat er 61 miljoen stond ipv 6,1 miljoen

Ik heb mijn eerste wonderkind binnen met Fulham. Vaughan gekocht voor 25 miljoen van Everton. Alle aankopen die ik nu doe zijn engels trouwens. Ben klaar met die buitenlanders. Alleen komt ik denk ik straks wel in de problemen. Als ik volgend jaar UEFA voor het eerst ga spelen heb ik te weinig zelf opgeleide spelers vrees ik.

Ik word trouwens helemaal gek, ik verlies tegen de grote clubs vrij makkelijk maar het is echt vet dom. Ze scoren alleen met lange afstandschoten of mijn verdedigers lopen ineens weg bij hun mannetje. Kan ik hier iets aan doen?

[ Bericht 9% gewijzigd door Ordinair op 22-02-2008 16:41:23 ]
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 22 februari 2008 @ 17:02:30 #279
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_56909268
FM 2007:

Ik ga denk ik na dit seizoen weg bij Ajax, de uitdaging is weg. Sta ongeslagen bovenaan met 3 gelijke spelen en de rest gewonnen, op de helft van het seizoen.

Mijn fantastische team bestaat uit de volgende spelers;

Ustari

Rafinha
Araujo
Rajkovic
Emanuelson

Denilson
Modric
Arouca
Anderson ( Ja, die van ManU )

Daniel Carvalho
Huntelaar

Wissels / Reserves: Bojan , Seedorf , Pato , Garay ,Tuia, Heitinga, Akinfeev

+ nog een hele sloot talenten in mn jeugd en 2e team.
><(({°>
pi_56909761
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Gewoon ff offeren voor hetzelfde bedrag misschien?
Ze hebben nu Cavani voor 48 miljoen euro gehaald.
Dus helaas het zit er niet meer in voor mij
  vrijdag 22 februari 2008 @ 17:30:29 #281
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56909784
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 15:48 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had in 1 klap financieel binnen kunnen zijn met Cisco, maar ik accepteerde het bod niet.
Later zag ik pas dat er 61 miljoen stond ipv 6,1 miljoen
wehhe
pwnd
pi_56909826
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 17:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ze hebben nu Cavani voor 48 miljoen euro gehaald.
Dus helaas het zit er niet meer in voor mij
Ach, dan zet je bij de eerstvolgende bon die je uitschrijft ook de komma op de verkeerde plek
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 22 februari 2008 @ 17:38:27 #283
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56909947
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ach, dan zet je bij de eerstvolgende bon die je uitschrijft ook de komma op de verkeerde plek
Je moet werk en prive gescheiden houden
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 22 februari 2008 @ 17:54:22 #284
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56910278
Ik hoorde een paar topics (?) terug de klacht van Ray volgens mij over het terugkomen van tegenstanders, en tegengoals in de laatste minuut.

Het advies hier was om alles (bij een voorsprong) dicht te gooien. Ik denk daar eerlijk gezegd anders over en pak zulke dingen totaal anders aan. Als ik met een doelpunt voor sta tegen een sterke tegenstander en er zijn nog 25-30 minuten te gaan zet ik alles vol op de aanval. Zeer aanvallend, heel breed, overal pressie, verdedigende lijn helemaal naar voren + tijd rekken op maximaal. Wat er dan gebeurd (bij mij in ieder geval) is wellicht interessant.

De tegenstander moet nog een doelpunt maken en zal moeten komen. Het voordeel van de verdedigende opgeschoven lijn in combinatie met de buitenspelval is dat 95% van hun aanvallende acties buitenspel is. Bijkomend voordeel is dat er achter hún middenveld en verdediging een enorm gat ontstaat -omdat zij moeten-. Aangezien mijn team helemaal aanvallend is ingesteld benutten ze die ruimte en maak ik meestal in die resterende 20-25/25-30 minuten een of twee doelpunten.

Problem solved.

Ik weet niet of dat bij iedereen werkt, maar bij mij in ieder geval wel
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_56910520
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 17:54 schreef Lyzio het volgende:
verhaal

Ik weet niet of dat bij iedereen werkt, maar bij mij in ieder geval wel
Dat is ook mijn idee altijd, alleen dit werkt alleen als je verdedigers hebt die én snel zijn (voor het geval er toch iemand doorheen komt) én goed met de buitenspelval om kunnen gaan.

Ander probleem kan de conditie zijn, aangezien je al aan het eind van de wedstrijd zit en je ook nog eens fel gaat jagen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 18:09:19 #286
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56910575
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 18:06 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat is ook mijn idee altijd, alleen dit werkt alleen als je verdedigers hebt die én snel zijn (voor het geval er toch iemand doorheen komt) én goed met de buitenspelval om kunnen gaan.

Ander probleem kan de conditie zijn, aangezien je al aan het eind van de wedstrijd zit en je ook nog eens fel gaat jagen.
True story.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_56911420
Ik stel het alleen verdedigend in bij een achterstand als het andere team mij heel erg onder druk zet. Dan gooi ik mijn buitenspelers iets naar achteren en vervang ik bv. mijn aanvallende middenvelder door nog een verdedigende middenvelder ofzo. Ga verdedigender spelen en minder pressie, maar wel met tegenaanval. Werkt prima. Als ikzelf nog gewoon de dominante partij ben, zie ik geen reden om angstvallig te gaan verdedigen met bijvoorbeeld een 1-0 voorsprong.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_56911954
Ik ben nu bezig met alles te ontdekken, ben begonnen met Omniworld
Children of the night. What music they make.
pi_56912201
Mijn eerste seizoen in het Liechtensteinse Vaduz zit er op. Eindelijk. De Zwitserse competitie is, mede door de lange winterstop van 4 maanden, niet een van de leuksten. Voordeel van zo'n winterstop is wel datje verschillende lucratieve toernooien en mini-competities kunt organiseren, die naast recettes ook bakken met tv-geld binnen brengen. Dit heeft dan het volgende effect op de balans, waar je als semi-profclub zeker niet ontevreden over mag zijn. Bovendien waren de resultaten in deze toernooien zeker niet onaardig. Verschillende Europese subtoppers beten zich op me stuk.

Ook de competitie ging niet onaardig. De voorspelling was grijze middenmoot (zo rond de plekken 10-12), maar dat verliep anders. In de thuiswedstrijden verloor ik maar twee keer (en speelde ik vijf keer gelijk), in uitwedstrijden haalde ik 30 punten (van de 51), wat ook een goed gemiddelde is. Bovendien werd ik de meest scorende ploeg (78 goals in 34 wedstrijden) zonder een echte topscorer te hebben. Alleen de hoeveelheid tegengoals baart me nog zorgen (uitslagen as 7-3 zijn meerdere keren voorgekomen), maar gezien het niveau van mijn verdediging is dat wel te begrijpen. Vooral de reeks na de winterstop (van 7 naar 3) was indrukwekkend. De eindstand:

Ten slotte nog een plaatje van de selectie. Weinig bijzonders natuurlijk, hoewel ik wel bijzonder blij ben met de aanwezigheid van Doudin, die ik in de winterstop uit de jeugd van Lugano heb geplukt. Ik hoop volgend jaar wat gerichte versterkingen (voor vooral achterin) te kunnen halen.
pi_56912365
Eindelijk een verslagje en screens! .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56912712
Het is moeilijk om een goed team samen te stellen, je moet overal rekening mee houden en per speler kijken wat zn kwaliteiten zijn en dan kijken of die spelers bij elkaar passen...
Children of the night. What music they make.
pi_56913456
--nu lukt het me wel--

[ Bericht 87% gewijzigd door DrDentz op 22-02-2008 21:42:19 ]
pi_56913963
Het eerste seizoen met Kopenhagen zit erop.. Nationaal is alles gewonnen, wat er te winnen valt en Europa werd zoals eerder al vermeldt een deceptie..

Eindstand competitie

Deense Supercup (deze was al behaald toen ik begon dus dat is niet mijn werk)

De Deense Beker (heel toevallig tegen dezelfde club als de Supercup en dezelfde uitslag )

De transfers van dit seizoen (Hutchinson voor 5 miljoen staat er nog niet tussen aangezien die transfer nog moet plaatsvinden)

De selectie op dit moment

Komend seizoen wil ik eigenlijk proberen om de groepsfase van de CL te overleven.. of de kwartfinale van de UEFA-cup.. Indien mensen nog andere screens willen zien.. Dat kan op aanvraag..
pi_56914697
download ff een logo superpack
  vrijdag 22 februari 2008 @ 21:56:37 #295
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56915368
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 21:26 schreef DrDentz het volgende:
download ff een logo superpack
Geef eens een linkje dan?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 22 februari 2008 @ 21:58:04 #296
139407 jorienvdherik
pi_56915393
spelen jullie weleens met 2 clubs in 1 game ?
pi_56915524
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 21:56 schreef donroyco het volgende:

[..]

Geef eens een linkje dan?
staat wel op managersunited of sortitout enzo.. maar dan ziet het er veel leuker uit
pi_56916245
Ik vind net de cd van CM03/04 en ik bedenk me ineens dat ik daar nog een heerlijke game met Heracles heb staan. Denk dat ik die ook weer eens ga oppakken naast FM.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 22:38:53 #299
139407 jorienvdherik
pi_56916289
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 22:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind net de cd van CM03/04 en ik bedenk me ineens dat ik daar nog een heerlijke game met Heracles heb staan. Denk dat ik die ook weer eens ga oppakken naast FM.
vriend van me speelt nog altijd met cm 01/02, prachtig om die verhalen te horen
pi_56917267
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 19:52 schreef DeHovenier het volgende:
Het is moeilijk om een goed team samen te stellen, je moet overal rekening mee houden en per speler kijken wat zn kwaliteiten zijn en dan kijken of die spelers bij elkaar passen...
Ik kies altijd bij een nieuw spel één tactiek en die blijf ik altijd spelen. Voor elke positie zoek ik dan het type speler dat ik wil hebben met de eigenschappen die ik vind dat die speler moet hebben. Anders haal ik hem niet, want dan werkt de tactiek niet goed. Ik kies dus geen tactiek aan de hand van de spelers die ik heb.

Elke positie probeer ik dubbel te bezetten en voor de AM LCR posities probeer ik meestal spelers te halen die op meerdere posities uit de voeten kunnen. Dus bijvoorbeeld een AMRL of AMRC.

Nu vertrok bijvoorbeeld mijn VVR en had ik dus een nieuwe nodig. Ik ga geen VR erop zetten of met drie man verdedigen, maar heb echt een VVR nodig. Heb gezocht op de eigenschappen van de vertrokken speler en de tactiek functioneert nog steeds prima en iedereen weet elkaar te vinden.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')