Had ik ook.. Bied een spelen een contract aan vind hij het niet goed vanwege de einddatum. Ik kijken is het 1900..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb ook wel eens dat als ik een speler een contract wil aanbieden, dit contract loopt tot 1900
Scout eens zelf, via player search of bijvoorbeeld in Engeland u21. Geeft veel meer voldoening.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:56 schreef Ordinair het volgende:
Heeft iemand al een goede Engelse verdediger voor mij?
Wat denk je dat ik doe..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Scout eens zelf, via player search of bijvoorbeeld in Engeland u21. Geeft veel meer voldoening.
Dat is best lulligquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:43 schreef Wurdsje het volgende:
Europa leek lange tijd heel goed te gaan, maar is uiteindelijk toch nog uitgelopen op een deceptie...
Uitslag laatste wedstrijd
[ afbeelding ]
Uiteindelijke stand in de poule
[ afbeelding ]
Na de wedstrijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig gaat het in eigen land wel voortvarend.. al 13 wedstrijden ongeslagen en 4 punten los van de nr2 AaB...
Best lullig? Je kunt mn humeur denk ik wel een beetje vergelijken met het humeur van Aerts na afloop van Willem II - PSV..quote:
Dat kwam volgens mij meer door de idiote vraagstelling van B.B.quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:13 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Best lullig? Je kunt mn humeur denk ik wel een beetje vergelijken met het humeur van Aerts na afloop van Willem II - PSV..
Maar goed.. tis uiteindelijk maar een spelletje..
Ik vind de nieuwste patch prima werken eigenlijk.. Ik zou em dus proberen als ik jou was..quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe is de nieuwe patch eigenlijk? Want aangezien ik voor de nieuwe patch alleen maar klachten hoorde dat het niet erg goed speelde heb ik FM2008 nog niet gehaald en speel ik dus nog FM2007. Ik vermaak me prima, maar als FM08 met die nieuwe patch goed speelbaar is overweeg ik toch 08 te halen (recentere database, nieuwe opties ed). Dus wat adviseren jullie?
Ja daar zat ik ook al aan te denken ja. En hoeveel competities denk je dat ik zou kunnen laden op mijn 2gb RAM 1.6 ghz laptop? FM07 kan ik zonder problemen 15 competities met een grote database doen. Zou zo iets mogelijk zijn bij 08?quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:55 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwste patch prima werken eigenlijk.. Ik zou em dus proberen als ik jou was..
FM08 is sneller, dus het antwoord is ja.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken ja. En hoeveel competities denk je dat ik zou kunnen laden op mijn 2gb RAM 1.6 ghz laptop? FM07 kan ik zonder problemen 15 competities met een grote database doen. Zou zo iets mogelijk zijn bij 08?
Ik denk dat dit een update is die niet save-game compatible is. Maar dat zou je moeten testen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:55 schreef tukkeronline het volgende:
Ik had een vraag over de nieuwe patch. Ik heb deze nog niet geinstalleerd, maar was dit natuurlijk wel van plan. Eén van de zaken die ik interessant op de 'fixlist' vind is deze:
7 subs allowed for Premiership from 2008/09 season.
Ik speel met Arsenal in het seizoen 2008/09. Als ik de patch installeer en vervolgens selecteer, werkt deze optie dan direct? Zou mij namelijk een aantal ontevreden spelers kunnen schelen, aangezien ik elke wedstrijd 2 man extra mee kan nemen naar wedstrijden en dus meer spelers speeltijd kan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |