abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56841598
Ja had ik laast ook al ja
Zal wel een bug zijn
pi_56841622
Ik heb ook wel eens dat als ik een speler een contract wil aanbieden, dit contract loopt tot 1900
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56841732
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 18:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb ook wel eens dat als ik een speler een contract wil aanbieden, dit contract loopt tot 1900
Had ik ook.. Bied een spelen een contract aan vind hij het niet goed vanwege de einddatum. Ik kijken is het 1900..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  dinsdag 19 februari 2008 @ 19:10:19 #129
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56842361
Seizoen 2008-2009

Eredivisie

Regerend kampioen in de Eredivisie. Bekerwinnaar. Verliezend finalist Champions League. Dat waren de mooiste prijzen van vorig seizoen. Zou het dit jaar dan nóg beter kunnen gaan? Het antwoord is: mwoah.

Eerst wordt er natuurlijk altijd om de altijd spannende JC-Schaal gespeeld:

Ha, tijd om aan de competitie beginnen. Daar ging het fenomenaal. Mijn eerste puntverlies leed ik toen ik al lang en breed kampioen was. Namelijk op de 32e speelronde tegen FC Twente (0-0). Daarvoor was ik 31 wedstrijden ongeslagen.
.
Daarna verloor ik mijn enigste wedstrijd in de competitie tegen Willem II (4-3). Kampioen was ik dus al vrij vroeg. De uiteindelijke stand zag er als volgt uit:

Hier nog wat verdere informatie over dit seizoen, want het was een prachtig seizoen met allerlei records:

Klaas-Jan Huntelaar
Luka Modric
Kennedy

Hier dan nog wat overige info. Zit ook nog wat van vorig seizoen bij:

Nederlandse Beker

Vorig jaar gewonnen. Dit jaar ook. Geen probleem.

Champions League

De uitschieter van vorig jaar (verloren finale) zou ik dit jaar never nooit meer halen. Simpelweg omdat ik vorig jaar ook een enorme dosis geluk heb gehad. DIt jaar was de poule best te doen. HSV, Sporting en Barcelona waren de tegenstanders. Nja, dat ging ook allemaal wel soepel. Daarna volgde -gelukkig- een mindere God in de vorm van Shakhtar Donetsk. Toen liep het helaas fout in de kwartfinale tegen Barca

De poulefase, 1/8e finales en kwartfinale + added info.

Selectie & Transfers

Dit alles werd mede mogelijk gemaakt door:

live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_56843249
Tussen de Kopenhagen game ook nog bezig met Fulham. Ik ben uiteindelijk 11e geworden terwijl mijn doelstelling was degradatie te ontlopen. Dat is dus gelukt! Nu kijken wat ik het volgende seizoen kan brengen.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56843315
Het spel is gewoon echt speelbaar met de tweede patch
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56843444
Heeft iemand al een goede Engelse verdediger voor mij?
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56845257
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:56 schreef Ordinair het volgende:
Heeft iemand al een goede Engelse verdediger voor mij?
Scout eens zelf, via player search of bijvoorbeeld in Engeland u21. Geeft veel meer voldoening.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_56845537
Hierbij nog enkele screens uit mn Kopenhagen game..

De transfers tot nu toe

De gespeelde wedstrijden

De stand in de competitie

Inmiddels heb ik ook al enkele CL wedstrijden in de groep achter de rug. Bij Man Utd werd met 2 - 1 verloren en thuis werd met 1 - 0 gewonnen van Werder Bremen
pi_56845763
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Scout eens zelf, via player search of bijvoorbeeld in Engeland u21. Geeft veel meer voldoening.
Wat denk je dat ik doe..

Ik heb ook Downing aangetrokken voor 25.000 euro. Met salariseisen was hij wel veeleisend.. 100.000 per week!

[ Bericht 6% gewijzigd door Ordinair op 19-02-2008 21:34:12 ]
AFC Ajax - SS Lazio
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:07:24 #136
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56849512
Daar sta je dan met je idiote transfereisen, totdat iemand het daadwerkelijk op tafel gaat leggen

- james 'jimmy' dean
pi_56849564
De kop is eraf, in de transferperiode iig mijn wages verlaagd door di Napoli te kunnen verkopen, en een aantal versterkingen kunnen halen.

Serie C Cup poulefase overleefd met 4 x winst, in de Serie C1B een 9e plek na 4 wedstrijden, we zullen zien waar dit gaat eindigen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56851866
Europa leek lange tijd heel goed te gaan, maar is uiteindelijk toch nog uitgelopen op een deceptie...

Uitslag laatste wedstrijd

Uiteindelijke stand in de poule

Na de wedstrijd

Gelukkig gaat het in eigen land wel voortvarend.. al 13 wedstrijden ongeslagen en 4 punten los van de nr2 AaB...
pi_56852034
Bij mij gaat het wel aardig tot nu toe:

Thuis gelijk tegen Viborg was wel zonde. Hele wedstrijd beter en vierde minuut blessuretijd toch nog doelpunt tegen

Heb ook Kvist en Laursen (trage pad) verkocht. Tot nu toe Piatti en John Goossens gekocht. Ben nog wel bezig met een back-up voor de rechtsback positie, een centrale verdediger en een aanvaller.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_56853487
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 00:43 schreef Wurdsje het volgende:
Europa leek lange tijd heel goed te gaan, maar is uiteindelijk toch nog uitgelopen op een deceptie...

Uitslag laatste wedstrijd
[ afbeelding ]

Uiteindelijke stand in de poule
[ afbeelding ]

Na de wedstrijd
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gelukkig gaat het in eigen land wel voortvarend.. al 13 wedstrijden ongeslagen en 4 punten los van de nr2 AaB...
Dat is best lullig
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:05:58 #141
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56853979
Toch nog een leuke stand-gevonden voor het plotselinge vertrek van Tamuz

- james 'jimmy' dean
pi_56854085
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 08:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat is best lullig
Best lullig? Je kunt mn humeur denk ik wel een beetje vergelijken met het humeur van Aerts na afloop van Willem II - PSV..

Maar goed.. tis uiteindelijk maar een spelletje..
  woensdag 20 februari 2008 @ 09:21:21 #143
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56854179
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:13 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Best lullig? Je kunt mn humeur denk ik wel een beetje vergelijken met het humeur van Aerts na afloop van Willem II - PSV..

Maar goed.. tis uiteindelijk maar een spelletje..
Dat kwam volgens mij meer door de idiote vraagstelling van B.B.
- james 'jimmy' dean
pi_56854210
Het eerste seizoen in de Serie B met Cisco Roma zit erop.
Van te voren was de media predictie dat ik 22e zou worden.
De eerste seizoenshelft ging prima en ik heb zelfs nog een tijdje 2e gestaan.
Helaas kwam er een groot verval maar net voor het einde van de competitie kwam ik weer op een winning streak.
Uiteindelijk ben ik 11e geworden (gedeeld 9e)
Ik ben zeer tevreden over mijn spitsen en zeer ontevreden over de vele tegendoelpunten.
Grote aankoop Milevskiy (*O*) is al binnen, nu heb ik nog 2 miljoen euro over om een goede verdediger te hebben die de verdediging kan sturen.
Het liefst een ervaren speler.

Eindstand

Speler overzicht Serie B

De superster is binnen!!!
pi_56855755
Hoe is de nieuwe patch eigenlijk? Want aangezien ik voor de nieuwe patch alleen maar klachten hoorde dat het niet erg goed speelde heb ik FM2008 nog niet gehaald en speel ik dus nog FM2007. Ik vermaak me prima, maar als FM08 met die nieuwe patch goed speelbaar is overweeg ik toch 08 te halen (recentere database, nieuwe opties ed). Dus wat adviseren jullie?
pi_56855788
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe is de nieuwe patch eigenlijk? Want aangezien ik voor de nieuwe patch alleen maar klachten hoorde dat het niet erg goed speelde heb ik FM2008 nog niet gehaald en speel ik dus nog FM2007. Ik vermaak me prima, maar als FM08 met die nieuwe patch goed speelbaar is overweeg ik toch 08 te halen (recentere database, nieuwe opties ed). Dus wat adviseren jullie?
Ik vind de nieuwste patch prima werken eigenlijk.. Ik zou em dus proberen als ik jou was..
pi_56855794
Ik had een vraag over de nieuwe patch. Ik heb deze nog niet geinstalleerd, maar was dit natuurlijk wel van plan. Eén van de zaken die ik interessant op de 'fixlist' vind is deze:

7 subs allowed for Premiership from 2008/09 season.

Ik speel met Arsenal in het seizoen 2008/09. Als ik de patch installeer en vervolgens selecteer, werkt deze optie dan direct? Zou mij namelijk een aantal ontevreden spelers kunnen schelen, aangezien ik elke wedstrijd 2 man extra mee kan nemen naar wedstrijden en dus meer spelers speeltijd kan geven.
pi_56855854
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:55 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Ik vind de nieuwste patch prima werken eigenlijk.. Ik zou em dus proberen als ik jou was..
Ja daar zat ik ook al aan te denken ja. En hoeveel competities denk je dat ik zou kunnen laden op mijn 2gb RAM 1.6 ghz laptop? FM07 kan ik zonder problemen 15 competities met een grote database doen. Zou zo iets mogelijk zijn bij 08?
pi_56856429
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja daar zat ik ook al aan te denken ja. En hoeveel competities denk je dat ik zou kunnen laden op mijn 2gb RAM 1.6 ghz laptop? FM07 kan ik zonder problemen 15 competities met een grote database doen. Zou zo iets mogelijk zijn bij 08?
FM08 is sneller, dus het antwoord is ja.
pi_56856442
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:55 schreef tukkeronline het volgende:
Ik had een vraag over de nieuwe patch. Ik heb deze nog niet geinstalleerd, maar was dit natuurlijk wel van plan. Eén van de zaken die ik interessant op de 'fixlist' vind is deze:

7 subs allowed for Premiership from 2008/09 season.

Ik speel met Arsenal in het seizoen 2008/09. Als ik de patch installeer en vervolgens selecteer, werkt deze optie dan direct? Zou mij namelijk een aantal ontevreden spelers kunnen schelen, aangezien ik elke wedstrijd 2 man extra mee kan nemen naar wedstrijden en dus meer spelers speeltijd kan geven.
Ik denk dat dit een update is die niet save-game compatible is. Maar dat zou je moeten testen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')