abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56888154
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb de demo gedowloaded, maar ik kan het niet installeren. Als ik dubbelklik op die demo, dan krijg ik een popup met "Please select another location to extract the installer to.".

Dan kan ik kiezen waar ik die demo wil installeren, dus ik selecteer een map/schijf en klik op OK, en dan krijg ik datzelfde berichtje weer
Kies gewoon de standaard locatie, het gaat om de installer en niet om het spel zelf.
pi_56888257
Ik probeer elke locatie die in het lijstje staat, maar dat werkt niet.

Children of the night. What music they make.
pi_56888406
Uitvoeren als administrator?
pi_56888514
Dat werkt ook niet, en die demo op WinXP modus starten werkt ook niet
pi_56889103
Ik ga behoorlijk goed in mijn eerste seizoen met Chelsea, alleen de pest is dat Arsenal, Manchester en in iets mindere mate Liverpool ook fantastisch gaan...vooral Arsenal laat weinig liggen.... misschien maar eens proberen om de tegenstanders van Arsenal wat op te hitsen via de pers, dat werkte in het verleden nog wel eens
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_56889411
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga behoorlijk goed in mijn eerste seizoen met Chelsea, alleen de pest is dat Arsenal, Manchester en in iets mindere mate Liverpool ook fantastisch gaan...vooral Arsenal laat weinig liggen.... misschien maar eens proberen om de tegenstanders van Arsenal wat op te hitsen via de pers, dat werkte in het verleden nog wel eens
Gewoon bij winst van hun tegenstanders een envelop met geld neerleggen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56890189
Ben heerlijk uit de winterstop gekomen:

Zes van de zes competitiewedstrijden gewonnen en de halve finale van de beker gehaald. In de eerste halve finale helaas 0-2 verloren, maar thuis moet dat wel goed gemaakt worden (de wedstrijd in de Eredivisie won ik met 3-0).

Twee nieuwe spelers gekocht. Ene Vítor Júnior voor 8M voor de AMC-positie. Doet het geweldig en scoort alleen maar achten en negens en scoort veel! Verder al mijn vierde VMC van het seizoen, maar nu heb ik volgens mij de ideale gevonden voor mijn team: Pablo Guiñazú. Heeft mij 4,6M gekost, maar doet het nu al stukken beter dan de rest.

Hopelijk nu de dubbel pakken en dan in de zomerstop mijn verdediging versterken en misschien nog een nieuwe keeper en snelle spits.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:10:02 #208
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56891453
Zo, hier is het topic gebleven

Ben, net als sjimz, met Cisco Roma bezig, alleen zit ik nog in de Serie C1/B (en sjimz al in de Serie B).. Het gaat boven verwachting goed, voor aanvang van het seizoen wilde ik een plek in het linkerrijtje bemachtigen en nu sta ik fier aan kop, met 10 punten voorsprong op de nummer 2 na 26 wedstrijden (zit in maart 2009).. Ik ben al zeker van de play-offs en sta in de kwartfinale van de Serie C beker..

Sterspelers:
- Pablo Piatti 19 dp
- Charles-Andre Doudin 17 dp
- Adrian Pit 14 dp
- Tommy Hoiland 9 dp (in 10 wedstrijden, per december 2008 gratis overgenomen)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_56892363
Ik heb nu het spel 'gekocht' omdat het met de demo niet ging, als het spel me bevalt koop ik 'm in de winkel
pi_56892688
Ok ik snap er nu geen fluit meer van... mijn oude spel wilde niet meer starten dus ik begin opnieuw... nu zijn wel ineens alle recente transfers verwerkt en vreemd genoeg is de Duitse selectie nu ineens weg terwijl ik dat fake.inc bestandje al heb verwijderd
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:36:49 #211
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56893617
Ben op zoek naar een uitdaging, liefst een club met een beetje geld in een competitie waar men niet te moeilijk doet over talent van buiten de EU. Iemand suggesties?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_56893672
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Ok ik snap er nu geen fluit meer van... mijn oude spel wilde niet meer starten dus ik begin opnieuw... nu zijn wel ineens alle recente transfers verwerkt en vreemd genoeg is de Duitse selectie nu ineens weg terwijl ik dat fake.inc bestandje al heb verwijderd
Elke patch brengt nieuwe fake.inc's.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_56893792
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ben op zoek naar een uitdaging, liefst een club met een beetje geld in een competitie waar men niet te moeilijk doet over talent van buiten de EU. Iemand suggesties?
Iets uit de Duitse competitie?

Italie/Spanje/Engeland hebben allemaal gezeik met non-eu spelers. Of iets uit de Franse competitie, maar ik heb iets tegen de Franse competitie, al zijn PSG en Monaco dan wel aardige clubs?
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:54:23 #214
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56894127
quote:
Olympique Marseille
FC Kopenhagen
Anderlecht
Helsingborgs
Malmö FK
En een hele rits Duitse en Engelse ploegen.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_56894366
quote:
Griekenland, Israel, Zwitserland.
pi_56894382
In de winterstop nog een paar spelers weten te slijten:
Aílton (2,5 miljoen)
Njorregaard (2 miljoen)

Aangetrokken spelers zijn:
Mamaev (3,5 miljoen)
Aabech (2 miljoen)
Lustig (Transfervrij)

Edit:
Hutchinson is voor 5 miljoen aan Salzburg verkocht.. In de zomer zal deze transfer plaatsvinden.. ivm gesloten transferwindow..
pi_56894407
quote:
Is het Nederlands elftal niks?
pi_56895042
Sunderland heeft trouwens ook veel geld.
pi_56895114

Leuke pot wel
pi_56895176
Ik toon interesse in Schmeichel en kijk in zn profiel zie ik dit:

Hij wil erg graag naar me toe.. Helaas wil Man City niet meewerken..
pi_56895523
Heerenveen heeft ook geld. Bij mij hebben ze in Maart 2008 al Vagner Love
pi_56895863
Het eerste seizoen met Kopenhagen zit erop en ik ben kampioen .

Ik domineerde de competitie, maar in de slotfase werd het toch nog spannend. Had één punt nodig in de laatste vier wedstrijden en ineens verloor ik twee keer. Gelukkig won ik bij aarsrivaal Brøndby in een spannende wedstrijd en de laatste wedstrijd werd ook nog gewonnen.

Mijn selectie. Beste spelers waren met afstand de aanvallers. Nordstrand maakte veel doelpunten, Riise en vooral Traoré waren geweldige wingers en de in de winterstop gehaalde Júnior was een prima spelmaker en heel bepalend.

Hier de transfers. De belangrijkste dus Riise, Traoré, Júnior en Guiñazú. Fleurquin en Lima waren goedkope opties voor de DMC-positie, maar bleken niet goed genoeg. Guiñazú vervulde die rol daarna hoe ik het wilde. Alle overbodige spelers verkocht en Laudrup en Qvist verhuurd om ervaring op te doen.

Vítor Júnior. Kostte wat, maar heeft precies de eigenschappen die ik voor een AMC wil hebben. Balaanname, dribbelen, passing, techniek, creativiteit en beslissingen. Nog maar 21 dus hopelijk kan ik de hoge transferprijs ooit eruit halen.

En hier mijn andere goed gescoute speler. Traóre; heerlijke dribbelaar met een goede techniek en balaanname. Snel, veel inzet en doorzettingsvermogen en goede 1e meters. Gekocht voor 1,4M, pas 19 jaar dus dat wordt cashen!

De beker ging minder. De halve finale werd simpel gehaald tegen kleine clubs, maar in de halve finale bleek Randers FC te sterk. In de return miste ik helaas mijn hele verdediging door schorsingen.

Europees ging het redelijk. De derde CL-voorronde werd makkelijk gehaald tegen Sheriff en daarna wachtte helaas Liverpool, de sterkste die ik maar kon treffen. Op Anfield besloot ik keihard te verdedigen, maar dit bleek de foute techniek: 1-7. Thuis had ik schijt en ging ik vol op de aanval en won ik 2-0 .

Door naar de UEFA Cup en dat ging bagger. De poulefase werd gehaald tegen Zellina, maar daarna was het drie keer niks. Ik miste veel spelers, omdat zij niet geregistreerd waren. Werd dus laatste in de poule, maar als ik de laatste wedstrijd had gewonnen was ik wel door geweest .

pi_56896081
Je speelt 3x tegen elkaar in Denemarken? Hoe zit het dan met uit/thuiswedstrijden?
pi_56896304
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:01 schreef VoreG het volgende:
Je speelt 3x tegen elkaar in Denemarken? Hoe zit het dan met uit/thuiswedstrijden?
Ja, drie keer. Volgens mij wordt er willekeurig geselecteerd wie de laatste wedstrijd thuis of uit speelt.

Je speelt van de laatste elf wedstrijden of zes keer thuis en vijf uit of vijf keer thuis en zes keer uit. Ik moest bijvoorbeeld één keer thuis tegen Brøndby en twee keer uit, was niet lekker.
pi_56896480
Ok, welk bestandje moet ik behalve dat fake.inc verwijderen om het goeie Duitse nationale elftal te krijgen, ik ben het vergeten
pi_56896543
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ok, welk bestandje moet ik behalve dat fake.inc verwijderen om het goeie Duitse nationale elftal te krijgen, ik ben het vergeten
Je kon ook de fake.inc aanpassen, daarin staat Germany team 0 oid kon je naar 1 veranderen
pi_56896612
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:22 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je kon ook de fake.inc aanpassen, daarin staat Germany team 0 oid kon je naar 1 veranderen
Nee maar ik heb hem nu verwijderd maar de Duitse selectie blijft fake

edit: lama... problem solved
pi_56897071
Soms gebeurt me echt hele vage dingen met dit spel.

Ik koop een of andere Mexicaanse linksbuiten voor 6,5 miljoen. Binnen 6 maanden wil Lyon hem hebben voor 11 miljoen, en Bayern biedt 13,5 + 10%. Gaat mijn voorzitter ook het bod van Lyon accepteren. Je raadt al waar de speler heengaat...

Zelf bied ik een keer 3,6 miljoen voor ene Marvin Angulo, een Costa Ricaan die ergens in België speelt. Waarde 3,3 miljoen ofzo. Goede speler voor aan de rechterkant, en nog jong. Bestuur accepteert het bod ( ). Een jaar later gaat ie weg voor 10,5 miljoen en nog wat procent van de transferrechten. Nooit van gehoord die gozer en mijn scout had ook niet gezien dat hij binnen een paar maanden zo goed zou worden.

Nu heb ik weer gezeik met een speler die achtereenvolgens (al maandenlang):

1. Zijn contract niet wil verlengen (loopt over 3 maanden af, maar hij wil het al een tijd niet)
2. Aangeeft in de media dat hij naar een grotere club wil
3. Aangeeft dat hij graag wil blijven om samen met mij de club op te bouwen, nadat ik opmerk dat mijn beste spelers moeten blijven om de ambities van de club waar te maken en daarmee ook die van hen (blaat)
4. Ik wil hem een nieuw contract aanbieden, wat hij zegt niet te willen. Toch doe ik een aanbod, wat neerkomt op 4x zijn huidige maandloon (vergelijkbaar met de andere spelers van zijn niveau in mijn selectie, hij heeft dus een erg oud en laag contract nu)
5. De speler weigert het contract, omdat hij niet in salaris achteruit wil.
6. De speler gaat weer in de media roepen dat hij naar een grotere club wil, en het hele verhaal begint opnieuw

Dit gebeurt me nu al een paar keer achter elkaar, en het slaat werkelijk helemaal nergens op.

Ben trouwens erg benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt om 40 miljoen en Van Buyten te krijgen voor Tamuz, Lyzio.

Als het goed is heb ik deze zomer het halve elftal van Brazilië onder 20 onder contract. Is alleen maar zeer de vraag of ik eindelijk kampioen wordt, sta nog steeds tweede en het seizoen is bijna afgelopen, sta 4 punten achter met Feyenoord op PSV. Al 9 wedstrijden op rij gewonnen, maar PSV heeft pas een nederlaag in het hele seizoen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 21 februari 2008 @ 23:52:51 #229
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56897116
Het is Paris Saint-Germain geworden, met het bescheiden transferbudget alleen wat talenten gehaald.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 21 februari 2008 @ 23:57:11 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56897171
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Zelf bied ik een keer 3,6 miljoen voor ene Marvin Angulo, een Costa Ricaan die ergens in België speelt. Waarde 3,3 miljoen ofzo. Goede speler voor aan de rechterkant, en nog jong. Bestuur accepteert het bod ( ). Een jaar later gaat ie weg voor 10,5 miljoen en nog wat procent van de transferrechten. Nooit van gehoord die gozer en mijn scout had ook niet gezien dat hij binnen een paar maanden zo goed zou worden.
Ene Marvin Angulo? Is juist één van de grote talenten in FM08.
  donderdag 21 februari 2008 @ 23:57:54 #231
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56897185
hopa vakantie, ga komende week veel spelen
pi_56897280
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ene Marvin Angulo? Is juist één van de grote talenten in FM08.
Ik had hem dus bij toeval, wat een topgozer is dat. Nooit geschorst, nooit geblesseerd, ruim inzetbaar en in korte tijd heel goed geworden.

Araujo was ook zo'n topper, 15 miljoen gevangen en een jaar later ging hij naar Inter, kreeg ik er nog een paar M bij.

Zit nu met het probleem dat mijn goede spelers wegwillen en alle spelers die ook maar in de buurt komen qua kwaliteit willen niet komen. Heb ik eindelijk eens een lekker transferbudget en wat ruimte qua lonen... Denk dat als ik eenmaal de play-offs heb gespeeld en ik zeker ben van Europees voetbal, dat ze da wel wat meer openstaan voor een paar jaar in de Kuip.

Weet iemand hoeveel kwaad het kan om spelers tegen hun zin in een jaar vast te houden? Ik doe het nu al met een aantal spelers, maar dat is vooral omdat niemand een fatsoenlijke transfersom op tafel wilde leggen tot nu toe, en het lijkt mee te vallen, maar misschien wordt het effect sterker als het langer duurt? Anyone?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_56900434
Het gaat nog niet zo best met Salernitana, sta na zo'n 12 wedstrijden op de 11e plaats.

Vaak win ik een wedstrijd, om de volgende te verliezen...

Eens even kijken of ik het tij kan laten keren dit weekend.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56901221
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
hopa vakantie, ga komende week veel spelen
zou je niet gaan werken?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:40:10 #235
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56901610
Zoek eigenlijk nog wat goedkope talenten van binnen de EU, liefst verdediging en middenveld.
pi_56902282
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Zoek eigenlijk nog wat goedkope talenten van binnen de EU, liefst verdediging en middenveld.
Piatti heeft italiaans paspoort, Baxter, Saivet en Torje. PSG zelf heeft trouwens zelf een groot talent qua verdediging thuis. Ben even zijn naam vergeten.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:12:03 #237
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56902425
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:06 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Piatti heeft italiaans paspoort, Baxter, Saivet en Torje.
Torje wil niet en daarbij valt Roemenië buiten de EU, Piatti koos voor een andere club.
quote:
PSG zelf heeft trouwens zelf een groot talent qua verdediging thuis. Ben even zijn naam vergeten.
Mamadou Sakho (D LC) inderdaad, maar ook Younousse Sankhare (DM/M LC) is een groot talent, beide 17 jaar.
pi_56902593
Ik heb gisteren een rechtsback van Real Madrid (of eigenlijk Boca, hij is uitgeleend aan Real) gekocht met Salernitana, die is Argentijns met een Italiaans paspoort, alleen even de naam kwijt...

Kostte 4 ton.

Komt wel pas in 2009.
pi_56902626
Mravac, Sepsi, Simon Kjaer, Rasmus Christiansen, Eden Hazard, Dominik Hofbauer, Birkir Bjarnason,
Amauri Bischoff, Fabio Faria, Antunes, Javi Flores, Loic Nestor, Jonathan Bru, Lamine Kone, Calin Cristea, Stefan Mardare, Boyan Tabakov, Erik Grendel, Lauri Dalla Valle, Valeri Minkinen, Bastien Geiger,

Hopelijk heb je er iets aan.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:23:50 #240
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_56902654
Lauri Dalla Valle gaat in nieuwste patch al naar LFC toe, verder bedankt!
pi_56902798
Hmm, ik heb twaalf miljoen te besteden voor een AM LR en eigenlijk heb ik ook een VVR, VC en VVL nodig. Met drie miljoen euro per speler kan ik niet veel .
pi_56902877
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:30 schreef RayMania het volgende:
Hmm, ik heb twaalf miljoen te besteden voor een AM LR en eigenlijk heb ik ook een VVR, VC en VVL nodig. Met drie miljoen euro per speler kan ik niet veel .
Lustig kan ik wel aanbevelen als D/WB R heeft zich bij mij meteen in de basis gespeeld en ik heb em gratis overgenomen.

AM LR heb ik niet in mijn systeem dus heb daar geen eventuele aanbevelingen voor en voor de DC heb ik Kjaer en Reid (Winston geloof ik, Deense speler in ieder geval) aangetrokken.. en tsja D/DW L ben ik zelf ook nog naar op zoek..
pi_56902888
quote:
AMLR = Erik Grendel
VVR = San Roman?
pi_56902933
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

AMLR = Erik Grendel
VVR = San Roman?
San Roman heb ik al, maar die vind ik nog niet in staat voor een basisplek.

Ik heb Michael Lamey op het oog. Die heeft geweldige stats voor koppen, mandekking, tackelen, teamwork, lef, inzet, zonder bal, snelheid en uithoudingsvermogen. Én hij kan op VVL en VVR, dus dat scheelt weer geld.

Nog een VVL gescout, géwéldige speler: Jérémy Mathieu van Toulouse FC.
pi_56902973
Laat San Roman een half jaartje in de basis spelen en zijn stats zullen zeer snel omhoog gaan.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:38:47 #246
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_56903636
quote:
Misschien als VC Waldo Ponce, Esmir Sabic..?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_56903661
League Cup finale: Arsenal - Wonderkids 2-1. Goed stand gehouden en de uitslag was nog onterecht ook

Hele wedstrijd redelijk kunnen controleren, wel vanaf 20e minuut met 1-0 achter gestaan. In de 80e minuut de gelijkmaker en in de 85e minuut zelfs de ultieme kans op de voorsprong, maar m'n penaltykiller Insua miste zowaar de belangrijkste die hij moest nemen In de 92e minuut maakt Touré de 2-1 waardoor 't sprookje uit is

Hopelijk toch Europa in, Arsenal staat 3e in de PL Weet iemand wat de reglementen zijn hierover?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_56904719
Sta je in de rust met 4-1 voor, komt de tegenstander tot 4-3 terug. Je zit ondertussen al te denken, het zal toch niet? Ondertussen krijg je zelf honderden kansen, maar zo makkelijk als ze in de eerste helft erin gingen bleven ze er in de tweede helft uit. Wordt het 4-4, maar gelukkig afgekeurd. En net voor het fluitsignaal komt dan toch de gelijkmaker.... Geef je je team een uitbrander omdat ze de hele wedstrijd domineren, maar toch een 4-1 voorsprong weggeven, overweegt meteen mijn halve basisteam een vertrek omdat ik te hard ben
pi_56904818
Wat heb je als teamtalk in de rust gebruikt dan?
pi_56904883
Dat teamtalk-gebeuren vind ik nog steeds niets, laat het tegenwoordig ook lekker aan mijn assistent over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')