Kies gewoon de standaard locatie, het gaat om de installer en niet om het spel zelf.quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb de demo gedowloaded, maar ik kan het niet installeren. Als ik dubbelklik op die demo, dan krijg ik een popup met "Please select another location to extract the installer to.".
Dan kan ik kiezen waar ik die demo wil installeren, dus ik selecteer een map/schijf en klik op OK, en dan krijg ik datzelfde berichtje weer
Gewoon bij winst van hun tegenstanders een envelop met geld neerleggen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga behoorlijk goed in mijn eerste seizoen met Chelsea, alleen de pest is dat Arsenal, Manchester en in iets mindere mate Liverpool ook fantastisch gaan...vooral Arsenal laat weinig liggen.... misschien maar eens proberen om de tegenstanders van Arsenal wat op te hitsen via de pers, dat werkte in het verleden nog wel eens
Elke patch brengt nieuwe fake.inc's.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Ok ik snap er nu geen fluit meer van... mijn oude spel wilde niet meer starten dus ik begin opnieuw... nu zijn wel ineens alle recente transfers verwerkt en vreemd genoeg is de Duitse selectie nu ineens weg terwijl ik dat fake.inc bestandje al heb verwijderd
Iets uit de Duitse competitie?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ben op zoek naar een uitdaging, liefst een club met een beetje geld in een competitie waar men niet te moeilijk doet over talent van buiten de EU. Iemand suggesties?
Olympique Marseillequote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ben op zoek naar een uitdaging, liefst een club met een beetje geld in een competitie waar men niet te moeilijk doet over talent van buiten de EU. Iemand suggesties?
Griekenland, Israel, Zwitserland.quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
Is het Nederlands elftal niks?quote:Op donderdag 21 februari 2008 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
Ja, drie keer. Volgens mij wordt er willekeurig geselecteerd wie de laatste wedstrijd thuis of uit speelt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:01 schreef VoreG het volgende:
Je speelt 3x tegen elkaar in Denemarken? Hoe zit het dan met uit/thuiswedstrijden?
Je kon ook de fake.inc aanpassen, daarin staat Germany team 0 oid kon je naar 1 veranderenquote:Op donderdag 21 februari 2008 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Ok, welk bestandje moet ik behalve dat fake.inc verwijderen om het goeie Duitse nationale elftal te krijgen, ik ben het vergeten
Nee maar ik heb hem nu verwijderd maar de Duitse selectie blijft fakequote:Op donderdag 21 februari 2008 23:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je kon ook de fake.inc aanpassen, daarin staat Germany team 0 oid kon je naar 1 veranderen
Ene Marvin Angulo? Is juist één van de grote talenten in FM08.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:50 schreef heiden6 het volgende:
Zelf bied ik een keer 3,6 miljoen voor ene Marvin Angulo, een Costa Ricaan die ergens in België speelt. Waarde 3,3 miljoen ofzo. Goede speler voor aan de rechterkant, en nog jong. Bestuur accepteert het bod (). Een jaar later gaat ie weg voor 10,5 miljoen en nog wat procent van de transferrechten.
Nooit van gehoord die gozer en mijn scout had ook niet gezien dat hij binnen een paar maanden zo goed zou worden.
Ik had hem dus bij toeval, wat een topgozer is dat. Nooit geschorst, nooit geblesseerd, ruim inzetbaar en in korte tijd heel goed geworden.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ene Marvin Angulo? Is juist één van de grote talenten in FM08.
zou je niet gaan werken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
hopa vakantie, ga komende week veel spelen
Piatti heeft italiaans paspoort, Baxter, Saivet en Torje. PSG zelf heeft trouwens zelf een groot talent qua verdediging thuis. Ben even zijn naam vergeten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
Zoek eigenlijk nog wat goedkope talenten van binnen de EU, liefst verdediging en middenveld.
Torje wil niet en daarbij valt Roemenië buiten de EU, Piatti koos voor een andere club.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:06 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Piatti heeft italiaans paspoort, Baxter, Saivet en Torje.
Mamadou Sakho (D LC) inderdaad, maar ook Younousse Sankhare (DM/M LC) is een groot talent, beide 17 jaar.quote:PSG zelf heeft trouwens zelf een groot talent qua verdediging thuis. Ben even zijn naam vergeten.
Lustig kan ik wel aanbevelen als D/WB R heeft zich bij mij meteen in de basis gespeeld en ik heb em gratis overgenomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:30 schreef RayMania het volgende:
Hmm, ik heb twaalf miljoen te besteden voor een AM LR en eigenlijk heb ik ook een VVR, VC en VVL nodig. Met drie miljoen euro per speler kan ik niet veel.
AMLR = Erik Grendelquote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:30 schreef RayMania het volgende:
Hmm, ik heb twaalf miljoen te besteden voor een AM LR en eigenlijk heb ik ook een VVR, VC en VVL nodig. Met drie miljoen euro per speler kan ik niet veel.
San Roman heb ik al, maar die vind ik nog niet in staat voor een basisplek.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
AMLR = Erik Grendel
VVR = San Roman?
Misschien als VC Waldo Ponce, Esmir Sabic..?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:30 schreef RayMania het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |