Ik meende te hebben gelezen dat die update alleen werkt als je de patch vóór het seizoen 2008/2009 hebt geïnstalleerd, anders zou die moeten werken vanaf het seizoen daarna.. Maar ik weet niet wat daar van waar is..quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:55 schreef tukkeronline het volgende:
Ik had een vraag over de nieuwe patch. Ik heb deze nog niet geinstalleerd, maar was dit natuurlijk wel van plan. Eén van de zaken die ik interessant op de 'fixlist' vind is deze:
7 subs allowed for Premiership from 2008/09 season.
Ik speel met Arsenal in het seizoen 2008/09. Als ik de patch installeer en vervolgens selecteer, werkt deze optie dan direct? Zou mij namelijk een aantal ontevreden spelers kunnen schelen, aangezien ik elke wedstrijd 2 man extra mee kan nemen naar wedstrijden en dus meer spelers speeltijd kan geven.
Ik zat al in 2009/2010 voordat ik gepatched heb.. dan werkt het niet in ieder gevalquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik meende te hebben gelezen dat die update alleen werkt als je de patch vóór het seizoen 2008/2009 hebt geïnstalleerd, anders zou die moeten werken vanaf het seizoen daarna.. Maar ik weet niet wat daar van waar is..
Werkt bij jou dan vanaf 2009/2010.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:55 schreef tukkeronline het volgende:
Ik had een vraag over de nieuwe patch. Ik heb deze nog niet geinstalleerd, maar was dit natuurlijk wel van plan. Eén van de zaken die ik interessant op de 'fixlist' vind is deze:
7 subs allowed for Premiership from 2008/09 season.
Ik speel met Arsenal in het seizoen 2008/09. Als ik de patch installeer en vervolgens selecteer, werkt deze optie dan direct? Zou mij namelijk een aantal ontevreden spelers kunnen schelen, aangezien ik elke wedstrijd 2 man extra mee kan nemen naar wedstrijden en dus meer spelers speeltijd kan geven.
Dat klopt inderdaad.. Ik vroeg me al af waarom ik seizoen 2008/09 7 wisselspelers mocht hebben met Fulham.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:35 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik meende te hebben gelezen dat die update alleen werkt als je de patch vóór het seizoen 2008/2009 hebt geïnstalleerd, anders zou die moeten werken vanaf het seizoen daarna.. Maar ik weet niet wat daar van waar is..
QFTquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:04 schreef Jaapiosio het volgende:
Begin van het seizoen zo te zien, dan krijg je dat...
Nice gedaan..quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:25 schreef stefmans het volgende:
De competitie
[ afbeelding ]
De Beker
[ afbeelding ]
Uefacup
[ afbeelding ]
Selectie
[ afbeelding ]
En nu beginnen aan het 2de seizoen
Ik wil ook naar huis om te spelenquote:Op woensdag 20 februari 2008 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Klote FM eigenlijk, heb me er maanden niet meer mee bezig gehouden, maar als je dan weer een game bent gestart....
Kan nu niet wachten om naar huis te gaan en effe verder te spelen.
Dat heb ik ook vaak, gewoon er naar uitzien om FM weer te spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 15:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Klote FM eigenlijk, heb me er maanden niet meer mee bezig gehouden, maar als je dan weer een game bent gestart....
Kan nu niet wachten om naar huis te gaan en effe verder te spelen.
Verslaving noemen ze datquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:02 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak, gewoon er naar uitzien om FM weer te spelen.
Ja dat kan. Moet je dit even lezen: http://fm.manutd.nl/content/view/1020/216/quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:55 schreef FloggingMolly het volgende:
Weet iemand of je FM2008 in een venster kan spelen? Of is het alleen full-screen?
Dank!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:02 schreef Strooper het volgende:
[..]
Ja dat kan. Moet je dit even lezen: http://fm.manutd.nl/content/view/1020/216/
Dat is inderdaad een kut poule.. Ik loop een beetje achter met mijn Kopenhagen game want mijn Fulham game gaat nu lekker.quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:16 schreef JantjeW het volgende:
Ben begonnen met SV Salzburg, maar het loopt nog niet geheel naar wens. Wel geplaatst voor de CL groepsronde intussen, maar Europees overwinteren wordt een hele opgave aangezien ik in een poule zit met Manchester United, Olympique Lyon en Lazio Roma. In de T-Mobile Bundesliga gaat het ook nog niet lekker, 8 gespeeld, 4 winst en 4 gelijk. Sta op een 2de plek met 3 punten achterstand op Austria Wien.
Als er iets is wat me weinig kan schelen is het die rating. Op gegeven moment zijn mn basiself gewoon op en die moeten dan gewoon rust hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ben ik de enige hier die er niet van houdt om te wisselen (laat in de wedstrijd) omdat de rating van de wisselspelers dan meestal laag uitvalt en dat ook gevolgen heeft voor de seizoensrating?
Precies, ik probeer altijd gebruik te maken van jonge spelers en die kunnen sowieso niet vaak 90 minuten aan een stuk goed spelen. Dan probeer ik die gewoon te rouleren.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als er iets is wat me weinig kan schelen is het die rating. Op gegeven moment zijn mn basiself gewoon op en die moeten dan gewoon rust hebben
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben juist obsessief bezig met de ratings. Ik stel mezelf elk seizoen de doelstelling om met 80% van mijn selectie aan het eind van het seizoen een rating hoger dan 7.00 te halen. De spelers die daar dan onder komen te zitten, probeer ik dan te verkopen.
Dat heeft er een keer tot geleid dat ik Breno en De Guzman op de transferlijst heb gezet.
Gaat lekker hoor ik zoquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:18 schreef sjimz het volgende:
Behalve Milevskiy heb ik met Cisco Roma ook Matteo Ferrari, Orlando Engelaar en Jose San Roman gekocht.
Hopelijk lukt het me dit jaar om promotie naar de Serie A af te dwingen.
Ik heb nog nergens last van gehadquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:08 schreef PPWB84 het volgende:
De officiele patch is ge-update gister, waren wat issues met de eerste uitgave. Vooral met de database, dus start een nieuwe game als je met 8.0.2 data speelt. Tenzij je geen probleem hebt met de Defoe bug, die Tottenham steenrijk maakt en Turkse topclubs die failliet gaan zowat.
Meer hierover: http://community.sigames.(...)1102691/m/3342088083
Jezus, vandaar dat Tottenham in mijn game boven staat.. Duizenden nieuwe spelers..quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:08 schreef PPWB84 het volgende:
De officiele patch is ge-update gister, waren wat issues met de eerste uitgave. Vooral met de database, dus start een nieuwe game als je met 8.0.2 data speelt. Tenzij je geen probleem hebt met de Defoe bug, die Tottenham steenrijk maakt en Turkse topclubs die failliet gaan zowat.
Meer hierover: http://community.sigames.(...)1102691/m/3342088083
Wat gebeurt er dan? Geef eens een screentje/link naar info.quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:05 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jezus, vandaar dat Tottenham in mijn game boven staat.. Duizenden nieuwe spelers..
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Geef eens een screentje/link naar info.
In mijn game is Defoe meteen voor 6M verkocht aan Portsmouth.
quote:Bron: www.manutd.nl
Fouten in patch 8.0.2 PDF Afdrukken E-mail
Geschreven door Thomas Boeschoten
Monday 18 February 2008
Het is jammer, maar er zijn weer fouten gesignaleert in de nieuwste patch van SI Games. De verklaring van SI Games zelf is dat deze problemen gemist zijn door de interne en externe testers van het spel. Maar gelukkig kan je de problemen zelf oplossen. Het kan zijn dat er binnenkort een nieuwe patch uitkomt, waardoor dit probleem alsnog opgelost is. Er zijn in ieder geval problemen met Portsmouth, Tottenham, Fenerbahce en Galatasaray bekend.
Probleem - Tottenham wordt erg rijk, Portsmouth erg arm, in het eerste seizoen.
Heeft effect op - Alle nieuwe games met de 8.0.2 data update van SI Games.
Oplossing - Gebruik de laatste MU Data Update. Zo niet, laad de data editor die bij het spel zit en zoek in de "clubs" sectie for "Portsmouth". Ga naar de "finances" tab, dan "contract clauses 2". Zoek "Jermain Defoe" (Vijfde van onderen). Verander "per league appearances" naar "after league appearances".
Probleem - Galatasary & Fenerbache krijgen financiële problemen.
Heeft effect op - mensen die actief in de Turkse competitie spelen
Je moet bij de beide teams (Galatasary & Fenerbache) de gemiddeld kaartjes-prijs met £ 5 omlaag doen en een nieuw spel beginnen.
Volgens mij is in mijn game Tottenham in het tweede seizoen steen rijk. Ik kan het niet nakijken nu want zit op school..quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Geef eens een screentje/link naar info.
In mijn game is Defoe meteen voor 6M verkocht aan Portsmouth.
quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:41 schreef RayMania het volgende:
Vanaf de 85' alles dichtgegooid, tijdrekken, bal vasthouden voor de voorhoede en élke keer weer hetzelfde. Vijf keer puntverlies, vier in de laatste minuut.
Het ligt aan het veld. Of iets dergelijks.quote:
Heeft niet veel te maken met het zijn van een prutscoach. Daarmee wil ik overigens niet beweren dat je geen prutscoach bent...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |