quote:Op maandag 18 februari 2008 13:57 schreef Ordinair het volgende:
Andreasen!Kan je trouwens even een screentje maken van je opstelling.
Bogdan Stancu.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:54 schreef Ordinair het volgende:
In de nieuwe database vind hij Lindado en Doudin niet meer. Welke goedkope spits moet ik nu kopen..?
Plus je hebt alle talenten al.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist met Wonderkids de volgende ronde in de League Cup bereikt door Man City op penalties te verslaan.
Paar dagen later krijg ik de mededeling dat door de gezonde financiële situatie m'n budget tot 50 mln is verhoogdNiet dat ik daar de grote talenten mee kan lokken, aangezien ik nog lang niet op 't hoogste niveau acteer. We zullen zien hoe 't besteed gaat worden
Je weet dat die na de nieuwste patch ook alweer 1,8 miljoen pleuro's kost?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bogdan Stancu.
Als 350K voor jou goedkoop is
Is goed ik pak dan wel de savegame van Jorienquote:Op maandag 18 februari 2008 16:39 schreef Ordinair het volgende:
Ik begin nu ook met Kopenhagen.Lijkt me wel even leuk. Vooral nu Ray en Jorientje het ook doen. Stefmans, doe je ook nog mee?
Die is niet op de nieuwe database van de patch.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Is goed ik pak dan wel de savegame van Jorien
Nee, wist ik nietquote:Op maandag 18 februari 2008 16:52 schreef Ordinair het volgende:
Je weet dat die na de nieuwste patch ook alweer 1,8 miljoen pleuro's kost?
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:36 schreef RayMania het volgende:
Dat zijn uiteindelijk Traoré en Riise geworden.
Traoré is een held hoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk ook spectaculairder dan het eigenlijk is.
Klopt. Heb hem vorig seizoen gescoutquote:Op maandag 18 februari 2008 17:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Traoré is een held hoor.Zelf begin ik ook in Denemarken btw met voormalig topclub AGF.
Dan maak ik er zelf 1 aan want ik ga nu beginnenquote:Op maandag 18 februari 2008 17:09 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Die is niet op de nieuwe database van de patch.
Misschien een interessantere club voor een challangequote:Op maandag 18 februari 2008 17:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Traoré is een held hoor.Zelf begin ik ook in Denemarken btw met voormalig topclub AGF.
Shit had ondertussen al gesaved met de 8.0.2 patch. Nu gaan al mijn talentjes doodquote:Op maandag 18 februari 2008 16:40 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ga weer lekker met 8.0.1 spelen, ik vind FM al moeilijk genoeg zonder dat al mijn spelers ineens nietmeer kunnen voetballen
RIP Talentjesquote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Shit had ondertussen al gesaved met de 8.0.2 patch. Nu gaan al mijn talentjes dood
Nieuwe optie in patch 2? Spelers kunnen dood gaan..quote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Shit had ondertussen al gesaved met de 8.0.2 patch. Nu gaan al mijn talentjes dood
Eenzaam aan de top?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:59 schreef RayMania het volgende:
Ik speel na vijf wedstrijden alweer een kansloos seizoen.
Ik krijg 4-2-3-1 niet aan de praat omdat die spits te eenzaam is dus ik dacht ik los het op door 4-3-3 te spelen met de 2 buitenste spitsen een AML en AMR met instellingen van buitenspelers. Maar goed, die 2 worden ook aangemerkt als AC en mijn AMR/L hebben bij AC niveau niet overtuigend, dus of dit dan de oplossing is..quote:Op maandag 18 februari 2008 13:21 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik vind 433 sowieso een lastige taktiek om aan de praat te krijgen.. Bij grotere clubs (PSV, Dinamo Kiev) werkt het niet echt, maar bij kleine clubs (FC Eindhoven, IR) werkt het wel weer goed..
Wat een ramp, hè. Heb ik ook last van. Begin gaat goed, maar na een paar wedstrijden zakt het als een pudding in elkaar.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:59 schreef RayMania het volgende:
Ik speel na vijf wedstrijden alweer een kansloos seizoen.
ik speel em ook wel even mee..quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
http://rapidshare.com/files/92709640/Kopenhagen.fm.html
Speel je deze mee RayMania
Zeg had je em niet even kunnen saven vóór de supercup en het begin van de competitie?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef jorienvdherik het volgende:
http://rapidshare.com/files/92709640/Kopenhagen.fm.html
Speel je deze mee RayMania
7 schoten op doel en er gaat er geen een in? Is toch niet zo vreemdquote:Op maandag 18 februari 2008 20:11 schreef stefmans het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je dan zo moe van he
quote:Op maandag 18 februari 2008 20:30 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zeg had je em niet even kunnen saven vóór de supercup en het begin van de competitie?
Heeft hij ook gedaan, paar keer moeten herladen ook.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:30 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zeg had je em niet even kunnen saven vóór de supercup en het begin van de competitie?
Ja als je 5 van de 7 kansen zowat voor opengoal krijgt baal je toch welquote:Op maandag 18 februari 2008 20:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
7 schoten op doel en er gaat er geen een in? Is toch niet zo vreemd
Ik wil wel een vleugel verdediger en daar voldoet Mravac (dacht ik) niet aan en die kan ook niet meteen een basisplek aan.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
Mravac is een leuk talentje voor op die plek.
Ook Oliva van River Plate wil misschien wel komen.
En dan vergeet ik Sepsi nog.
Heeft mijn scoutingsapparaat van Fulham toch nog gewerkt.quote:Op maandag 18 februari 2008 21:40 schreef sjimz het volgende:
Marvin Angulo is inderdaad een goed en al bekend talentje.
Heeft een -9 PA.
als je geen spelers wilde die andere mensen ook al hebben kan je Mravac ook op je buik schrijven.. die speelt al bij mij...quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ik wil wel een vleugel verdediger en daar voldoet Mravac (dacht ik) niet aan en die kan ook niet meteen een basisplek aan.
och je kan het erger treffen.. ik mag tegen Sevillaquote:Op maandag 18 februari 2008 22:37 schreef Ordinair het volgende:
Kaunas in de kwalificatieronde van de CL 2x met 2-0 ingemaakt. Nu tref ik Besiktas in de derde kwalificatie ronde.
Dat is wel een gunstige loting ik kreeg Werder en ik had thuis met 0-1 verloren en uit met 3-2 dus ik was er wel heel dicht bijquote:Op maandag 18 februari 2008 22:37 schreef Ordinair het volgende:
Kaunas in de kwalificatieronde van de CL 2x met 2-0 ingemaakt. Nu tref ik Besiktas in de derde kwalificatie ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |