quote:Op maandag 18 februari 2008 13:57 schreef Ordinair het volgende:
Andreasen!Kan je trouwens even een screentje maken van je opstelling.
Bogdan Stancu.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:54 schreef Ordinair het volgende:
In de nieuwe database vind hij Lindado en Doudin niet meer. Welke goedkope spits moet ik nu kopen..?
Plus je hebt alle talenten al.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist met Wonderkids de volgende ronde in de League Cup bereikt door Man City op penalties te verslaan.
Paar dagen later krijg ik de mededeling dat door de gezonde financiële situatie m'n budget tot 50 mln is verhoogdNiet dat ik daar de grote talenten mee kan lokken, aangezien ik nog lang niet op 't hoogste niveau acteer. We zullen zien hoe 't besteed gaat worden
Je weet dat die na de nieuwste patch ook alweer 1,8 miljoen pleuro's kost?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bogdan Stancu.
Als 350K voor jou goedkoop is
Is goed ik pak dan wel de savegame van Jorienquote:Op maandag 18 februari 2008 16:39 schreef Ordinair het volgende:
Ik begin nu ook met Kopenhagen.Lijkt me wel even leuk. Vooral nu Ray en Jorientje het ook doen. Stefmans, doe je ook nog mee?
Die is niet op de nieuwe database van de patch.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
Is goed ik pak dan wel de savegame van Jorien
Nee, wist ik nietquote:Op maandag 18 februari 2008 16:52 schreef Ordinair het volgende:
Je weet dat die na de nieuwste patch ook alweer 1,8 miljoen pleuro's kost?
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:36 schreef RayMania het volgende:
Dat zijn uiteindelijk Traoré en Riise geworden.
Traoré is een held hoor.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk ook spectaculairder dan het eigenlijk is.
Klopt. Heb hem vorig seizoen gescoutquote:Op maandag 18 februari 2008 17:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Traoré is een held hoor.Zelf begin ik ook in Denemarken btw met voormalig topclub AGF.
Dan maak ik er zelf 1 aan want ik ga nu beginnenquote:Op maandag 18 februari 2008 17:09 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Die is niet op de nieuwe database van de patch.
Misschien een interessantere club voor een challangequote:Op maandag 18 februari 2008 17:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Traoré is een held hoor.Zelf begin ik ook in Denemarken btw met voormalig topclub AGF.
Shit had ondertussen al gesaved met de 8.0.2 patch. Nu gaan al mijn talentjes doodquote:Op maandag 18 februari 2008 16:40 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ga weer lekker met 8.0.1 spelen, ik vind FM al moeilijk genoeg zonder dat al mijn spelers ineens nietmeer kunnen voetballen
RIP Talentjesquote:Op maandag 18 februari 2008 18:53 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Shit had ondertussen al gesaved met de 8.0.2 patch. Nu gaan al mijn talentjes dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |