Never change a winning team..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:08 schreef sjimz het volgende:
Waarom wissel je niemand?
Of heb je je assistent manager laten spelen?
Heb je nou ook een Traoré gekocht, maar niet dezelfde als mij?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:39 schreef Wurdsje het volgende:
Kijk dit zijn de resultaten die ik wil zien...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu hopen dat ik dit kan vasthouden in de uitwedstrijd...
Mja ik zocht even op Traoré even kijken wat het was en toen kwam ik een DC tegen en die had ik toevallig nog nodig voor mijn opstelling.. Deze (Deense) Traoré even gescout en hij werd goed bevonden door mijn scouts.. dus aangetrokken..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je nou ook een Traoré gekocht, maar niet dezelfde als mij?.
Ik ga behoorlijk kut, sta derde in de competitie en Europees al uitgeschakeld. In de tweede voorronde trof ik B. Jerusalem en dat spitsenkoppen (Tamuz en nog iemand) heb ik niet goed verdedigd.
In m'n game met Lyngby koopt FC Kopenhagen sowieso Brazilianen bij de vleet. Dit seizoen voor bijna 20 miljoen (!) Zonde, er lopen toch aardig wat Deense talenten rond.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef Ordinair het volgende:
Doet Allbäck het bij jullie ook zo goed? Bij mij loopt hij 1 op 1. En wat hebben jullie met die Brazilianen gedaan? Junior staat bij mij in de basis en die andere heb ik uitgeleend aan Vitesse.
Allbäck doet het wel aardig, maar staat zeker niet 1 op 1. Nordstrand dat is mijn topschutter..quote:Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef Ordinair het volgende:
Doet Allbäck het bij jullie ook zo goed? Bij mij loopt hij 1 op 1. En wat hebben jullie met die Brazilianen gedaan? Junior staat bij mij in de basis en die andere heb ik uitgeleend aan Vitesse.
Toto Tamuzquote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef RayMania het volgende:
In de tweede voorronde trof ik B. Jerusalem en dat spitsenkoppen (Tamuz en nog iemand) heb ik niet goed verdedigd.
Maak anders zelf een game aan, heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:07 schreef Strooper het volgende:
Ik wil ook wel even meedoen met die challenge.
Twee vraagjes:
1. Moet ik dat bestand van Jorien gebruiken?
2. Ik heb patch 8.02 geinstalleerd, maar geen MU updates, is dat ok?
1. die heb ik wel gebruiktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:07 schreef Strooper het volgende:
Ik wil ook wel even meedoen met die challenge.
Twee vraagjes:
1. Moet ik dat bestand van Jorien gebruiken?
2. Ik heb patch 8.02 geinstalleerd, maar geen MU updates, is dat ok?
Hoe krijg je dat toch altijd voor elkaar.. Had je laatst toch ook al?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:18 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog eens goedkoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |