abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56826808
Doet Allbäck het bij jullie ook zo goed? Bij mij loopt hij 1 op 1. En wat hebben jullie met die Brazilianen gedaan? Junior staat bij mij in de basis en die andere heb ik uitgeleend aan Vitesse.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56828078
Kijk dit zijn de resultaten die ik wil zien...

Nu hopen dat ik dit kan vasthouden in de uitwedstrijd...
pi_56828787
Waarom wissel je niemand?
Of heb je je assistent manager laten spelen?
pi_56828829
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 00:08 schreef sjimz het volgende:
Waarom wissel je niemand?
Of heb je je assistent manager laten spelen?
Never change a winning team..

Ik ben een soort van Sef Vergoossen.. ik wissel praktisch nooit.. ik grijp alleen in als het niet draait.. als het goed draait wissel ik niet.. dat is dan niet nodig..

en ik heb nog nooit mn assistent laten spelen.. een wedstrijd spelen hoort bij het spel, als je het je assistent laat doen vind ik dat je het spel net zo goed niet kunt spelen..

edit: uit met 2 - 0 verloren.. Dus de CL is gehaald..

edit 2: de groepsfase is een zware met Man Utd, Werder Bremen en CSKA Moscow...

[ Bericht 11% gewijzigd door Wurdsje op 19-02-2008 00:21:13 ]
pi_56830708
Ben begonnen met een clubje uit de belgische 3e klasse genaamd: verviers Begin redelijk goed 6 punten uit eerste 3 duels.Verwacht wordt dat ik 10e wordt.Paar aankopen gedaan een 41 jarige nederlander van elinkwijk rene van de brink coulibaly als spits... en ohja mn begroting is 40.000 eu
pi_56831939
Gisteravond dus een game gestart met 6 leagues (Eng, Fra, Spa, Ita, Ned, Dui), large database, en een rits landen waar alle spelers uit geladen zijn.

Manager geworden van Salernitana in de Serie C1B, en even vlug gechecked hoe de selectie ervoor staat, en er is iig genoeg werk aan de winkel.

Ga eerst maar eens de 33-jarige Arturo di Napoli zien te lozen, die verdient 15.000 euro per week, en dat is veel teveel, daarna op zoek naar wat versterkingen voor mijn geplande 4-2-3-1 opstelling, en hopen dat ik de promotie-playoffs ga halen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_56832888
quote:
Op maandag 18 februari 2008 23:39 schreef Wurdsje het volgende:
Kijk dit zijn de resultaten die ik wil zien...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu hopen dat ik dit kan vasthouden in de uitwedstrijd...
Heb je nou ook een Traoré gekocht, maar niet dezelfde als mij? .

Ik ga behoorlijk kut, sta derde in de competitie en Europees al uitgeschakeld. In de tweede voorronde trof ik B. Jerusalem en dat spitsenkoppen (Tamuz en nog iemand) heb ik niet goed verdedigd.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_56833149
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef RayMania het volgende:

[..]

Heb je nou ook een Traoré gekocht, maar niet dezelfde als mij? .

Ik ga behoorlijk kut, sta derde in de competitie en Europees al uitgeschakeld. In de tweede voorronde trof ik B. Jerusalem en dat spitsenkoppen (Tamuz en nog iemand) heb ik niet goed verdedigd.
Mja ik zocht even op Traoré even kijken wat het was en toen kwam ik een DC tegen en die had ik toevallig nog nodig voor mijn opstelling.. Deze (Deense) Traoré even gescout en hij werd goed bevonden door mijn scouts.. dus aangetrokken..

Europees ging het wel lekker eerst tegen FH en daarna tegen Sevilla en nu dus in de groepsfase.. De competitie daarentegen gaat niet echt lekker, maar het begint steeds beter te lopen moet ik zeggen.. Na 3 wedstrijden stond ik 10 (ik had nog maar 1 punt), maar inmiddels al opgeklommen naar de 2de plek.. Vanavond zullen nog wel een paar screens volgen (oa. de transfers)..
pi_56833466
Doorgedrongen tot de halve finale League Cup met Wonderkids, na 'n 2-3 overwinning op Crystal Palace. Nu wacht Spurs of West Ham, ben benieuwd
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_56834233
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef Ordinair het volgende:
Doet Allbäck het bij jullie ook zo goed? Bij mij loopt hij 1 op 1. En wat hebben jullie met die Brazilianen gedaan? Junior staat bij mij in de basis en die andere heb ik uitgeleend aan Vitesse.
In m'n game met Lyngby koopt FC Kopenhagen sowieso Brazilianen bij de vleet. Dit seizoen voor bijna 20 miljoen (!) Zonde, er lopen toch aardig wat Deense talenten rond.

Net helaas 0-1 verloren van datzelfde Kopenhagen, m'n verdediging kon Ailton niet aan
pi_56835281
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:55 schreef Ordinair het volgende:
Allbäck doet het wel aardig, maar staat zeker niet 1 op 1. Nordstrand dat is mijn topschutter..
Die Brazilianen probeer ik te verpatsen.. Alleen niemand die ze wil hebben..
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:15:24 #112
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56835290
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 11:13 schreef RayMania het volgende:
In de tweede voorronde trof ik B. Jerusalem en dat spitsenkoppen (Tamuz en nog iemand) heb ik niet goed verdedigd.
Toto Tamuz
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_56836237
Het eerste seizoen in de Serie B verloopt tot nu toe uiterst moeizaam.
Ik begon na 12 wedstrijden goed met een 2e plek maar daarna ging het bergafwaarts.
Veel verliespartijen en een dalende moraal.
Alsof dat nog niet genoeg was ging mijn sterspeler Doudin ook weg voor 2 miljoen euro.
Gelukkig heb ik er al 5 miljoen bij ontvangen doordat hij 1 wedstrijd voor Zwitserland heeft gespeeld (wat dus als clausule in het contract stond)
Met die 7 miljoen euro heb ik 2 nieuwe transfers gedaan.
Roberto Acquafresca komt per direct over van Cagliari voor 130.000 euro! (Cagliari zit in financiele problemen)
En mijn absolute toptransfer is Artem Milevskiy die voor 5 miljoen overkomt
Het voordeel is dat Dinamo Kiev een groot gedeelte van zijn salaris zal blijven betalen want ik kon hem maar maximaal 15.000 per week aan bieden terwijl hij bij Dinamo het dubbele vedient.
Artem mocht vertrekken van Dinamo en stond dan ook voor deze mooie prijs op de transferlijst!
Helaas komt hij pas aan het einde van het seizoen over aangezien ik dit jaar al een niet EU speler had gehaald.
pi_56836449
Milevskiy in de Serie B
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56836464
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 14:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Milevskiy in de Serie B
Ik schat ook dat ik hem binnen een jaar weer kwijt ben
pi_56837702
Ik wil ook wel even meedoen met die challenge.

Twee vraagjes:

1. Moet ik dat bestand van Jorien gebruiken?
2. Ik heb patch 8.02 geinstalleerd, maar geen MU updates, is dat ok?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_56837707
Ik ben met 4-2 over 2 wedstrijden ingemaakt door Besiktas in de derde ronde van de CL kwalificatie reeks, jammer.. Maar in de competitie sta ik nog steeds eerste!

In de UEFA heb ik Rosenborg geloot.

[ Bericht 20% gewijzigd door Ordinair op 19-02-2008 15:13:06 ]
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56837873
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 15:07 schreef Strooper het volgende:

Twee vraagjes:

Maak anders zelf een game aan, heb ik ook gedaan.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_56838147
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 15:07 schreef Strooper het volgende:

Twee vraagjes:

1. die heb ik wel gebruikt
2. ik heb ook patch 8.0.2 en geen MU updates..
  dinsdag 19 februari 2008 @ 15:49:31 #120
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56838617
Na 31 wedstrijden met Ajax mijn eerste verliespunten. Een 0-0 tegen Twente
- james 'jimmy' dean
pi_56839946
Ben ook begonnen met Kopenhagen. Niet echt een bijzondere selectie, dus daar moet nog flink aan gesleuteld worden
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 17:30:06 #122
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_56840355
Ben door in de Uefacup

Zometeen kopen de rest van de screens ik moet nog 4 wedstrijden spelen en sta 5 punten voor op de nummer 2 en ik zit in de kwartfinale van de beker
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  dinsdag 19 februari 2008 @ 17:45:39 #123
188728 Lyzio
why do we fall
pi_56840645
Binnenkort (na finale Beker) een overview van mijn tweede seizoen, nu wel mét afbeeldingen
- james 'jimmy' dean
pi_56841291

Dit is nog eens goedkoop!
pi_56841546
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 18:18 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog eens goedkoop!
Hoe krijg je dat toch altijd voor elkaar.. Had je laatst toch ook al?
AFC Ajax - SS Lazio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')