lees je inquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:30 schreef zarGon het volgende:
Oi, niets over Snakey.
wat vind je van mijn TTquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Tyf die lelijke OP er eens uit joh.
oooow hahahaaaa nee daar doe ik niet aanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, enkel roken als je alcoholpromillage boven een bepaald niveau stijgt
mensen met een fokawardsicoontjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=p711hQkDnMQ
Geen alcohol?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oooow hahahaaaa nee daar doe ik niet aan
Hij komt nogal schreeuwerig over, verder wel.quote:
romigquote:
capslock bleef hangenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij komt nogal schreeuwerig over, verder wel.
die is gewoon goed hoor!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
klopt wou de sneek ff pestenquote:
lol nee ik rook gewoon altijd, niet alleen als ik teveel drank gehad heb. Ik zit nu aan e pakken wijn omdat de flessen te duur worden hahaaquote:
kwartje!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
lol nee ik rook gewoon altijd, niet alleen als ik teveel drank gehad heb. Ik zit nu aan e pakken wijn omdat de flessen te duur worden hahaa
mijn fokking briljante rose ging van 1,89 naar 2,19, tis schandaligquote:
ja volgende week wordt het emmers bij de wijnboer halen!quote:
die plastic jerrycans in la francequote:
Daarom moet je morgen werken!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn fokking briljante rose ging van 1,89 naar 2,19, tis schandalig
wow... zomaar? zeiden ze ook wat?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
Op mijn weg naar de koelkast kwam ik paaseitjes tegen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb in februari 2006 een cocktailfeestje gegeven en te royaal ingeslagen, ben nog steeds bezig de restanten weg te werken
(bier was op)
Je moet ook beetje aanpappen met van die importeurs.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja volgende week wordt het emmers bij de wijnboer halen!
2006?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb in februari 2006 een cocktailfeestje gegeven en te royaal ingeslagen, ben nog steeds bezig de restanten weg te werken
(bier was op)
Op mijn weg naar de koelkast kwam ik kattengrit en een stofzuiger tegenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
tis niet waarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ja! heerlijk wijnproeven dit weekendquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet ook beetje aanpappen met van die importeurs.
Ik weet niet, moest ze voorrang verlenen daar ze van rechts kwamen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
wow... zomaar? zeiden ze ook wat?
Beide. Althans, ik ben zeau fakking ziek geworden van de Long Island Ice Teas dat ik heel lang geen gedestilleerd heb aan durven rakenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
of je had bizar veelingeslagen of je drinkt bizar weinig
Ik kom nooit iemand tegen als ik naar de koelkast loopquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op mijn weg naar de koelkast kwam ik kattengrit en een stofzuiger tegen
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet niet, moest ze voorrang verlenen daar ze van rechts kwamen.
wel een lekker mixje btwquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beide. Althans, ik ben zeau fakking ziek geworden van de Long Island Ice Teas dat ik heel lang geen gedestilleerd heb aan durven raken
Altijd mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! heerlijk wijnproeven dit weekend
Van deze tweequote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoeveel en van wie? bij ons sneuvelen ze allemaal!
ik ben manquote:
Ik heb er ook twee! De zwarte is een pestkopquote:
my pussy is all pinkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:50 schreef Stormqueen het volgende:
Her character ain't that pink at all
Vloerbedekking, ik huur particulierquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi laminaat ook.
hahahaaaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi laminaat ook.
kleurt mooi bij je poesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vloerbedekking, ik huur particulier
De zwarte is hier ook de duivel, de grijze is een scheet, maar ze heten geen poes, ze zijn het wel though...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee! De zwarte is een pestkopde grijze is heel lief ze heten alletwee poes, veel verwariing voor de dierenarts
Ach, eerst lag er door teckels ondergepiste gele vloerbedekking in, alles is daarna een verbeteringquote:
Toen de zwarte nog zon kleintje was hing ie altijd in me, ik kon niks doen of ze stond alweer in de aanval. Dat beest haat me gewoon hahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De zwarte is hier ook de duivel, de grijze is een scheet, maar ze heten geen poes, ze zijn het wel though...
eh.. ja...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, eerst lag er door teckels ondergepiste gele vloerbedekking in, alles is daarna een verbetering
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, eerst lag er door teckels ondergepiste gele vloerbedekking in, alles is daarna een verbetering
cheylquote:
Neinz, zoals ik al zei, particuliere woning... centrum...quote:
Ben je aan het zoeken Lobasca?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
hondenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neinz, zoals ik al zei, particuliere woning... centrum...
De vorige bewoners hadden helaas 2 incontinente puppies
wiesdaquote:
Dat is de mijne niet hoor, die komt pas tegen 2:30 thuis. Morgen hele dag QTquote:
Daarom deed ik posten.quote:
Cutequote:
haha mooi plastiek in je kamer!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's gin kerstboom, das groen plastiek!
Die zijn anders niet te zien.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaja, een wijf met tieten op fok.
Skôn eh?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha mooi plastiek in je kamer!
hoezo ook?quote:
Oneensch.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je kan beter helemaal geen dieren hebben
Is goed voor de opvoeding.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je kan beter helemaal geen dieren hebben
en den weerstandquote:
Ik zie ze steeds bovenin beeld!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zijn anders niet te zien.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zijn anders niet te zien.
Eten van spul over de datum ook..quote:
Vetlaagjes, geen vitaminen of pijnstillers slikken, slikken, grapefruits eten, roken...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eten van spul over de datum ook..
Hulde daarvoor1.quote:
Dubbelzinnigheid bij complimentjes zuigt. Tenzij je een jaloerse vriendin hebt die ook Fok!t.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hulde daarvoor1.
1 mag dubbelzinnig opgevat worden
Dat is dan ook het enige waar ze goed voor zijn. Mijn kinderen hebben niks aan mijn katten. Ze zijn overal bang voor de katten zijn al over de 10 dus die vinden kinderen helemaal niks. Sinds Tim er is is de ene alleen maar buiten en komt savonds binnen. De zwarte ligt alleen maar te slapenquote:
Fobo checkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige waar ze goed voor zijn. Mijn kinderen hebben niks aan mijn katten. Ze zijn overal bang voor de katten zijn al over de 10 dus die vinden kinderen helemaal niks. Sinds Tim er is is de ene alleen maar buiten en komt savonds binnen. De zwarte ligt alleen maar te slapen
Ze FOK!t niet, maar bedoelde hulde daarvoor voor het posten en wat er daarvoor zit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dubbelzinnigheid bij complimentjes zuigt. Tenzij je een jaloerse vriendin hebt die ook Fok!t.
hahahaaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fobo check
Oeh, je bent ook een vrouw met tieten!![]()
Neem een hond dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige waar ze goed voor zijn. Mijn kinderen hebben niks aan mijn katten. Ze zijn overal bang voor de katten zijn al over de 10 dus die vinden kinderen helemaal niks. Sinds Tim er is is de ene alleen maar buiten en komt savonds binnen. De zwarte ligt alleen maar te slapen
meloenenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:14 schreef oranjekoek het volgende:
Zijn dat appels of perziken?
Que?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:14 schreef oranjekoek het volgende:
Zijn dat appels of perziken?
Die is doodgeredenquote:
Slapen is voor homo'squote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:19 schreef PeZu het volgende:
zal ik gaan slapen aangezien de wekker morgen om 7.30 alweer begint te schreeuwen_!
Ja dat is kut! Zin, zin? Je maakt maar zin.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:17 schreef oranjekoek het volgende:![]()
[..]
Die is doodgeredenEn die moet altijd uitgelaten worden in weer en wind, ook als je geen zin hebt.
Indeed. Kinderen opvoeden is ook kut, maar daar kom je ook niet onderuitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat is kut! Zin, zin? Je maakt maar zin.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slapen is voor homo's
Werk je in een winkel ofzo?
Kinderen, die hoef ik niet. Zeker voorlopig niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Indeed. Kinderen opvoeden is ook kut, maar daar kom je ook niet onderuit
neuhquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:19 schreef PeZu het volgende:
zal ik gaan slapen aangezien de wekker morgen om 7.30 alweer begint te schreeuwen_!
Ik denk jij blijft tot een uur of 5 hangen, valt ook weer tegen.quote:
dat zei mijn moeder ook altijd hahahaaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat is kut! Zin, zin? Je maakt maar zin.
Ik ook voorlopig niet, hoewel mijn omgeving vindt dat mijn eierstokken horen te rammelen nuquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kinderen, die hoef ik niet. Zeker voorlopig niet.
Lekker!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga morgen naar het strand, warme chocolademelk met slagroom drinken in strandtentje.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kinderen, die hoef ik niet. Zeker voorlopig niet.
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:23 schreef Stormqueen het volgende:
morgen komt mijn vriendin uit Grunning hier
Gezellig!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kletsen, stappen, roken, dansen, zuipen, brakken enzo
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
Ja we steken er ng maar eens een op..
Afhakert!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik ag er ook vandoor! Slaap lekker!![]()
![]()
![]()
Nee we gaan er vandoor, oow je meisje is bijna thuis!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
Ja we steken er ng maar eens een op..
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee we gaan er vandoor, oow je meisje is bijna thuis!Slaap lekker
![]()
Ik wacht idd nog ff, truste koek!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee we gaan er vandoor, oow je meisje is bijna thuis!Slaap lekker
![]()
Ik proost.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga nog ff een biertje halen.
*plop* Proost!quote:
Dat had ik net ook, maar toen stond ik op mijn kat. Minder pijnlijk voor mij doch.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
*plop* Proost!
Ik dacht wat voel ik toch, blijkt mijn teennagel verdomme ingescheurd.
Momenteel wel, mijn voornemens zijn echter vrij breekbaarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Maar jij rookt enkel en alleen nog na het nuttigen van de nodige glazen alcohol?
Ik wou dat ik het ook kon.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Momenteel wel, mijn voornemens zijn echter vrij breekbaar
Ik had mezelf voorgenomen om een maand niet te drinken... na 3 weken brak ik.quote:
Van wat, dat je rookt?quote:
Ik ben al te lam om zulke voornemens te nemen, in die 5 of 6 jaar nog nooit poging ondernomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had mezelf voorgenomen om een maand niet te drinken... na 3 weken brak ik.
Toen zei ik: een kwartaal niet meer!
Een week heb ik het volgehouden!
Dat is best veel idd! Elke dag een fles wijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:51 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn ouders drinken elke avond een fles wijn pp en roken elke week samen een slof shag leeg, daarom geef ik hen de schuld
Van alles. Lekker makkelijkquote:
En je bent nog fakking jonger dan mijn broertjequote:Ik ben al te lam om zulke voornemens te nemen, in die 5 of 6 jaar nog nooit poging ondernomen.
Ik zeg het niet voor niksquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is best veel idd! Elke dag een fles wijn.
Slof shag is ook wel erg veel trouwens..
Kan het niet helpen, zelfdiscipline van een *vul maar iets in*.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van alles. Lekker makkelijkThey made me
[..]
En je bent nog fakking jonger dan mijn broertje
Surinaamse Wijngaardslak?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan het niet helpen, zelfdiscipline van een *vul maar iets in*.
Reken ik goed. In Suriname heb je heel smerige padden hoorde ik laatst.quote:
Daar ga je wel vet van trippen toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Reken ik goed. In Suriname heb je heel smerige padden hoorde ik laatst.
Geen idee, zal het eens navragen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ga je wel vet van trippen toch?
Doe datquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, zal het eens navragen.
Ik was een wandelingetje aan het maken, begin ik me toch opeens klote te voelen. Ik dacht dat iedereen op straat achter me aan zat. Dus ik lag om vier uur al in me bed. Kon ook heel moeilijk in slaap komen. En nu ben ik al wakker. Dus ik zit lekker met thee en straks ga ik koffie zetten.quote:
Welks boek?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:49 schreef Gewas het volgende:
Hoi.
[..]
Ik was een wandelingetje aan het maken, begin ik me toch opeens klote te voelen. Ik dacht dat iedereen op straat achter me aan zat. Dus ik lag om vier uur al in me bed. Kon ook heel moeilijk in slaap komen. En nu ben ik al wakker. Dus ik zit lekker met thee en straks ga ik koffie zetten.
En vandaag komt misschien mijn boek binnen.
Gelukkig, maakte me even zorgen!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:49 schreef Gewas het volgende:
Hoi.
[..]
Ik was een wandelingetje aan het maken, begin ik me toch opeens klote te voelen. Ik dacht dat iedereen op straat achter me aan zat. Dus ik lag om vier uur al in me bed. Kon ook heel moeilijk in slaap komen. En nu ben ik al wakker. Dus ik zit lekker met thee en straks ga ik koffie zetten.
En vandaag komt misschien mijn boek binnen.
Waarom slapen jullie nog niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig, maakte me even zorgen!!!Toevallig ben ik nog wakker om dit heugelijke feit mee te maken. Gebruik je wel de juiste medicatie?
Orlok!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:55 schreef Gewas het volgende:
[..]
Van Leningrad tot Berlijn. Oorlogsboek.
Anti-psychoticum? Werkt sowieso sederent, dus ja, daar kan je wel sloom/ slaperig/ moe van worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:55 schreef Gewas het volgende:
[..]
Waarom slapen jullie nog niet?Ja ik gebruik goede medicatie. Er zit trouwens slaapmiddel in de medicatie. Ze zeggen van niet maar ik weet zeker van wel.
Ja. Ik was een wandelingetje aan het maken in het park hier in de buurt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anti-psychoticum? Werkt sowieso sederent, dus ja, daar kan je wel sloom/ slaperig/ moe van worden.
Lastig dat je nog steeds 'beelden' ziet.![]()
Wel makkelijk thuis kunnen komen?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik slik antidepressiva, maar ik merk er qua slaap weinig van... Hoogstens de levendige dromen, die zijn wel matig
gevallenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, een ervaringsdeskundige
Ben je ook al vaak gedumpt/gestorven in je slaap?
Ik ga nu een bakje koffie zetten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Doe mij maar een bakkie koffie voor het slapen gaan, Gewassie! Hoop voor je, dat je boek vandaag binnenkomt!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
gevallenOf denken dat je wakker bent, en je blijkt nog in een droom te zitten, en daar wil je uit, en het lukt niet
Neequote:Op zaterdag 9 februari 2008 05:03 schreef Gewas het volgende:
Zijn jullie al naar bed?
dat lijkt me ook ergquote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:31 schreef Gewas het volgende:
Wat is het saai zeg om zo vroeg eruit te zijn.En nog een hele dag te gaan.
Mogguh Gewassie! Ik werk bij TNT en wij bezorgen pakjes op zaterdagquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:08 schreef Gewas het volgende:
Weten jullie of ze ook op zaterdag pakjes bezorgen?
Goedemorgen. Mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mogguh Gewassie! Ik werk bij TNT en wij bezorgen pakjes op zaterdag
Ik heb heerlijk geslapen, dankje. Jij ook nog eventjes?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:11 schreef Gewas het volgende:
Heb je nog een beetje kunnen slapen Lobasca?
Ja, alleen heel even maar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen, dankje. Jij ook nog eventjes?
Is toch weer mooi meegenomen, en anders pik je vanmiddag nog een paar uurtjes mee., als je boek binnen is...quote:
's Middags kan ik nooit slapen. Maar ik bekijk het van de positieve kant. Omdat ik vannacht weinig geslapen heb val ik vanavond extra goed in slaap.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is toch weer mooi meegenomen, en anders pik je vanmiddag nog een paar uurtjes mee., als je boek binnen is...
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
's Middags kan ik nooit slapen. Maar ik bekijk het van de positieve kant. Omdat ik vannacht weinig geslapen heb val ik vanavond extra goed in slaap.
Ik rook af en toe een peuk in het zonnetje buiten. En ik had me voorgenomen begin dit jaar om te stoppen met roken maar daar is niks van gekomen. Na twee weken begon ik weer met roken. Ik probeer het volgend jaar wel weer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wel ff een frisse neus halen, want het is heerlijk weer!
Ik ben ook een keer gestopt met roken...een uur om precies te zijn..het idee alleen alquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik rook af en toe een peuk in het zonnetje buiten. En ik had me voorgenomen begin dit jaar om te stoppen met roken maar daar is niks van gekomen. Na twee weken begon ik weer met roken. Ik probeer het volgend jaar wel weer.
Maar hoe lang rook jij al dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer gestopt met roken...een uur om precies te zijn..het idee alleen al
Ik zal een jaartje of 15 zijn geweest, en het was fakking vies..maar ja, stoer willen zijn hè?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Maar hoe lang rook jij al dan?
Ik rookte mijn eerste sigaret volgens mij toen ik dertien was. Maar ik ben pas sinds een jaar/anderhalf jaar veel gaan roken.
Ik rookte normaal altijd alleen als ik erbij dronk. Ik kon ook makkelijk twee weken zonder te roken zonder afkickverschijnselen. Als ik nu drie uur niet gerookt heb heb ik alweer een enorm verlangen naar een sigaret.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zal een jaartje of 15 zijn geweest, en het was fakking vies..maar ja, stoer willen zijn hè?![]()
Jaran lang volgehouden om pas 's middags mijn eerste peuk op te steken. Nu ben ik 36 en heb ik al een sigaret in mijn mond voordat mijn ogen open zijn en er koffie is.
dit lijkt wel op mij...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zal een jaartje of 15 zijn geweest, en het was fakking vies..maar ja, stoer willen zijn hè?![]()
Jaran lang volgehouden om pas 's middags mijn eerste peuk op te steken. Nu ben ik 36 en heb ik al een sigaret in mijn mond voordat mijn ogen open zijn en er koffie is.
moest eigenlijk tot 1800 werken maar was lekker vroeg klaar...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:38 schreef Gewas het volgende:
Waarom nog vier uurtjes? Ben je dan jarig?
Heb mijn signature weggehaald, vond hem toch niet zo leuk meer.
En biertjes koudgelegd.
Dat is relaxt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moest eigenlijk tot 1800 werken maar was lekker vroeg klaar...![]()
na zes op zaterdag lijkt mij sterk...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:53 schreef Gewas het volgende:
Even een vraagje. Weten jullie of ze ook pakjes na zes uur bezorgen? Dan weet ik of ik de deurbel in de gaten moet houden. Anders kan ik een muziekje luisteren.
Boek is aangekomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
na zes op zaterdag lijkt mij sterk......dus..LET THE MUSIC PLAY...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:29 schreef Gewas het volgende:
[..]
Boek is aangekomen.De muziek kan aan.
Vakantie?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ludo! Wat fijn dat je je vakantie nog even hebt uitgesteld
thnx schat..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jullie missen vanaaf
Maar veel plezier, lieffies!
Eej en als je weer helemaal opgeknapt ben, mailen we om af te spreken! Love you both!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
thnx schat..![]()
gaat zekers lukken..
![]()
![]()
quote:
Plezier!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er ook vandoor. Ff verjaardag bezoeken wat wel zal resulteren in stappen. Tenminste, daar mag ik toch wel vanuit gaan!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej en als je weer helemaal opgeknapt ben, mailen we om af te spreken! Love you both!![]()
![]()
Veel liefde en plezier!!
Oke, af en toe dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Super Gewassie!!! Af en toe wel posten hoe spannend het is, hè?
Ben al best ver in het boek, ik was er dan ook vroeg uit vandaag. Het is echt een onwijs goed boek. Ben bijna bij het hoofdstuk aangekomen waar de gevechten gaan beginnen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Super Gewassie!!! Af en toe wel posten hoe spannend het is, hè?
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
Die heb ik net op de trein gezet richting haar kamer.
sletjequote:
ik weet van niksquote:Op zondag 10 februari 2008 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh.ik kom..next time
quote:
quote:
Hallo!quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 08:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo!alweer opgeknapt? Een rustig weekend geweest hier. Het wordt weer mooi weer!
Waar komt die liefde voor het leger vandaan?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef Gewas het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Gister Mr. Bean's Holiday gezien. Toen Mr. Bean in dat Wehrmacht pak rondliep kwam ik niet meer bij.Best leuke film.
Zo'n soort vraag heeft Lobasca me pasgeleden ook al gesteld.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waar komt die liefde voor het leger vandaan?
ow, dat heb ik niet gelezenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Zo'n soort vraag heeft Lobasca me pasgeleden ook al gesteld.
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef Gewas het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Gister Mr. Bean's Holiday gezien. Toen Mr. Bean in dat Wehrmacht pak rondliep kwam ik niet meer bij.Best leuke film.
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
JIj werkt bij de TNT? Vanmiddag weer werken?
Dan zeg ik het nog maar een keer.quote:
Moppie, I feel you!quote:Op maandag 11 februari 2008 12:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
zo'n mooi weer en op kantoor zitten....![]()
Leuk weekend gehad, poppedopje?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik voel me ineens niet zo eenzaam meer...![]()
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...echt gweldig...!!!!...heerlijk genoten en gister naar de dierentuin geweest...zooo leuk..
![]()
...en jij...????
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
leek wel of heel Nederland besloten had om naar buiten te gaan gister...zoooo druk...
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers.......geweldig om te zien wat voor effect een beetje zon op mensen kan hebben..
![]()
okidoki....quote:Op maandag 11 februari 2008 13:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik duik er nu ook weer ff in! Spreek je later, dikke kus en werk ze nog!
![]()
![]()
het was superquote:Op maandag 11 februari 2008 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers.......geweldig om te zien wat voor effect een beetje zon op mensen kan hebben..
![]()
de werk dag is al weer bijna omquote:
Ja want het was lekker weer.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:13 schreef Lobasca het volgende:
En of ze mooi zijn![]()
Je bent dus lekker op pad gegaan vandaag, met je camera in de aanslag![]()
Boek al uit?
zij ook met jouquote:Op maandag 11 februari 2008 17:14 schreef PeZu het volgende:
ik had zo graag vandaag op het strand geweest met jj
quote:Op maandag 11 februari 2008 18:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...heel graag zelfs...
![]()
JJ is weer thuis...![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |