Ik heb heerlijk geslapen, dankje. Jij ook nog eventjes?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:11 schreef Gewas het volgende:
Heb je nog een beetje kunnen slapen Lobasca?
Ja, alleen heel even maar.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen, dankje. Jij ook nog eventjes?
Is toch weer mooi meegenomen, en anders pik je vanmiddag nog een paar uurtjes mee., als je boek binnen is...quote:
's Middags kan ik nooit slapen. Maar ik bekijk het van de positieve kant. Omdat ik vannacht weinig geslapen heb val ik vanavond extra goed in slaap.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is toch weer mooi meegenomen, en anders pik je vanmiddag nog een paar uurtjes mee., als je boek binnen is...
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
's Middags kan ik nooit slapen. Maar ik bekijk het van de positieve kant. Omdat ik vannacht weinig geslapen heb val ik vanavond extra goed in slaap.
Ik rook af en toe een peuk in het zonnetje buiten. En ik had me voorgenomen begin dit jaar om te stoppen met roken maar daar is niks van gekomen. Na twee weken begon ik weer met roken. Ik probeer het volgend jaar wel weer.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En wel ff een frisse neus halen, want het is heerlijk weer!
Ik ben ook een keer gestopt met roken...een uur om precies te zijn..het idee alleen alquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik rook af en toe een peuk in het zonnetje buiten. En ik had me voorgenomen begin dit jaar om te stoppen met roken maar daar is niks van gekomen. Na twee weken begon ik weer met roken. Ik probeer het volgend jaar wel weer.
Maar hoe lang rook jij al dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer gestopt met roken...een uur om precies te zijn..het idee alleen al
Ik zal een jaartje of 15 zijn geweest, en het was fakking vies..maar ja, stoer willen zijn hè?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:59 schreef Gewas het volgende:
[..]
Maar hoe lang rook jij al dan?
Ik rookte mijn eerste sigaret volgens mij toen ik dertien was. Maar ik ben pas sinds een jaar/anderhalf jaar veel gaan roken.
Ik rookte normaal altijd alleen als ik erbij dronk. Ik kon ook makkelijk twee weken zonder te roken zonder afkickverschijnselen. Als ik nu drie uur niet gerookt heb heb ik alweer een enorm verlangen naar een sigaret.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zal een jaartje of 15 zijn geweest, en het was fakking vies..maar ja, stoer willen zijn hè?![]()
Jaran lang volgehouden om pas 's middags mijn eerste peuk op te steken. Nu ben ik 36 en heb ik al een sigaret in mijn mond voordat mijn ogen open zijn en er koffie is.
dit lijkt wel op mij...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zal een jaartje of 15 zijn geweest, en het was fakking vies..maar ja, stoer willen zijn hè?![]()
Jaran lang volgehouden om pas 's middags mijn eerste peuk op te steken. Nu ben ik 36 en heb ik al een sigaret in mijn mond voordat mijn ogen open zijn en er koffie is.
moest eigenlijk tot 1800 werken maar was lekker vroeg klaar...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:38 schreef Gewas het volgende:
Waarom nog vier uurtjes? Ben je dan jarig?
Heb mijn signature weggehaald, vond hem toch niet zo leuk meer.
En biertjes koudgelegd.
Dat is relaxt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
moest eigenlijk tot 1800 werken maar was lekker vroeg klaar...![]()
na zes op zaterdag lijkt mij sterk...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:53 schreef Gewas het volgende:
Even een vraagje. Weten jullie of ze ook pakjes na zes uur bezorgen? Dan weet ik of ik de deurbel in de gaten moet houden. Anders kan ik een muziekje luisteren.
Boek is aangekomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
na zes op zaterdag lijkt mij sterk......dus..LET THE MUSIC PLAY...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:29 schreef Gewas het volgende:
[..]
Boek is aangekomen.De muziek kan aan.
Vakantie?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ludo! Wat fijn dat je je vakantie nog even hebt uitgesteld
thnx schat..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga jullie missen vanaaf
Maar veel plezier, lieffies!
Eej en als je weer helemaal opgeknapt ben, mailen we om af te spreken! Love you both!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
thnx schat..![]()
gaat zekers lukken..
![]()
![]()
quote:
Plezier!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er ook vandoor. Ff verjaardag bezoeken wat wel zal resulteren in stappen. Tenminste, daar mag ik toch wel vanuit gaan!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eej en als je weer helemaal opgeknapt ben, mailen we om af te spreken! Love you both!![]()
![]()
Veel liefde en plezier!!
Oke, af en toe dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Super Gewassie!!! Af en toe wel posten hoe spannend het is, hè?
Ben al best ver in het boek, ik was er dan ook vroeg uit vandaag. Het is echt een onwijs goed boek. Ben bijna bij het hoofdstuk aangekomen waar de gevechten gaan beginnen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Super Gewassie!!! Af en toe wel posten hoe spannend het is, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |