lees je inquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:30 schreef zarGon het volgende:
Oi, niets over Snakey.
wat vind je van mijn TTquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:30 schreef LudoSanders het volgende:
Tyf die lelijke OP er eens uit joh.
oooow hahahaaaa nee daar doe ik niet aanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, enkel roken als je alcoholpromillage boven een bepaald niveau stijgt
mensen met een fokawardsicoontjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=p711hQkDnMQ
Geen alcohol?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
oooow hahahaaaa nee daar doe ik niet aan
Hij komt nogal schreeuwerig over, verder wel.quote:
romigquote:
capslock bleef hangenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij komt nogal schreeuwerig over, verder wel.
die is gewoon goed hoor!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=p711hQkDnMQ
klopt wou de sneek ff pestenquote:
lol nee ik rook gewoon altijd, niet alleen als ik teveel drank gehad heb. Ik zit nu aan e pakken wijn omdat de flessen te duur worden hahaaquote:
kwartje!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:36 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
lol nee ik rook gewoon altijd, niet alleen als ik teveel drank gehad heb. Ik zit nu aan e pakken wijn omdat de flessen te duur worden hahaa
mijn fokking briljante rose ging van 1,89 naar 2,19, tis schandaligquote:
ja volgende week wordt het emmers bij de wijnboer halen!quote:
die plastic jerrycans in la francequote:
Daarom moet je morgen werken!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn fokking briljante rose ging van 1,89 naar 2,19, tis schandalig
wow... zomaar? zeiden ze ook wat?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
Op mijn weg naar de koelkast kwam ik paaseitjes tegen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb in februari 2006 een cocktailfeestje gegeven en te royaal ingeslagen, ben nog steeds bezig de restanten weg te werken
(bier was op)
Je moet ook beetje aanpappen met van die importeurs.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
ja volgende week wordt het emmers bij de wijnboer halen!
2006?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb in februari 2006 een cocktailfeestje gegeven en te royaal ingeslagen, ben nog steeds bezig de restanten weg te werken
(bier was op)
Op mijn weg naar de koelkast kwam ik kattengrit en een stofzuiger tegenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
tis niet waarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ja! heerlijk wijnproeven dit weekendquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je moet ook beetje aanpappen met van die importeurs.
Ik weet niet, moest ze voorrang verlenen daar ze van rechts kwamen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
wow... zomaar? zeiden ze ook wat?
Beide. Althans, ik ben zeau fakking ziek geworden van de Long Island Ice Teas dat ik heel lang geen gedestilleerd heb aan durven rakenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
of je had bizar veelingeslagen of je drinkt bizar weinig
Ik kom nooit iemand tegen als ik naar de koelkast loopquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op mijn weg naar de koelkast kwam ik kattengrit en een stofzuiger tegen
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet niet, moest ze voorrang verlenen daar ze van rechts kwamen.
wel een lekker mixje btwquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beide. Althans, ik ben zeau fakking ziek geworden van de Long Island Ice Teas dat ik heel lang geen gedestilleerd heb aan durven raken
Altijd mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:43 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja! heerlijk wijnproeven dit weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |