Ik wou dat ik het ook kon.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Momenteel wel, mijn voornemens zijn echter vrij breekbaar
Ik had mezelf voorgenomen om een maand niet te drinken... na 3 weken brak ik.quote:
Van wat, dat je rookt?quote:
Ik ben al te lam om zulke voornemens te nemen, in die 5 of 6 jaar nog nooit poging ondernomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had mezelf voorgenomen om een maand niet te drinken... na 3 weken brak ik.
Toen zei ik: een kwartaal niet meer!
Een week heb ik het volgehouden!
Dat is best veel idd! Elke dag een fles wijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:51 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn ouders drinken elke avond een fles wijn pp en roken elke week samen een slof shag leeg, daarom geef ik hen de schuld
Van alles. Lekker makkelijkquote:
En je bent nog fakking jonger dan mijn broertjequote:Ik ben al te lam om zulke voornemens te nemen, in die 5 of 6 jaar nog nooit poging ondernomen.
Ik zeg het niet voor niksquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is best veel idd! Elke dag een fles wijn.
Slof shag is ook wel erg veel trouwens..
Kan het niet helpen, zelfdiscipline van een *vul maar iets in*.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van alles. Lekker makkelijkThey made me
[..]
En je bent nog fakking jonger dan mijn broertje
Surinaamse Wijngaardslak?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kan het niet helpen, zelfdiscipline van een *vul maar iets in*.
Reken ik goed. In Suriname heb je heel smerige padden hoorde ik laatst.quote:
Daar ga je wel vet van trippen toch?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Reken ik goed. In Suriname heb je heel smerige padden hoorde ik laatst.
Geen idee, zal het eens navragen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ga je wel vet van trippen toch?
Doe datquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen idee, zal het eens navragen.
Ik was een wandelingetje aan het maken, begin ik me toch opeens klote te voelen. Ik dacht dat iedereen op straat achter me aan zat. Dus ik lag om vier uur al in me bed. Kon ook heel moeilijk in slaap komen. En nu ben ik al wakker. Dus ik zit lekker met thee en straks ga ik koffie zetten.quote:
Welks boek?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:49 schreef Gewas het volgende:
Hoi.
[..]
Ik was een wandelingetje aan het maken, begin ik me toch opeens klote te voelen. Ik dacht dat iedereen op straat achter me aan zat. Dus ik lag om vier uur al in me bed. Kon ook heel moeilijk in slaap komen. En nu ben ik al wakker. Dus ik zit lekker met thee en straks ga ik koffie zetten.
En vandaag komt misschien mijn boek binnen.
Gelukkig, maakte me even zorgen!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:49 schreef Gewas het volgende:
Hoi.
[..]
Ik was een wandelingetje aan het maken, begin ik me toch opeens klote te voelen. Ik dacht dat iedereen op straat achter me aan zat. Dus ik lag om vier uur al in me bed. Kon ook heel moeilijk in slaap komen. En nu ben ik al wakker. Dus ik zit lekker met thee en straks ga ik koffie zetten.
En vandaag komt misschien mijn boek binnen.
Waarom slapen jullie nog niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig, maakte me even zorgen!!!Toevallig ben ik nog wakker om dit heugelijke feit mee te maken. Gebruik je wel de juiste medicatie?
Orlok!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:55 schreef Gewas het volgende:
[..]
Van Leningrad tot Berlijn. Oorlogsboek.
Anti-psychoticum? Werkt sowieso sederent, dus ja, daar kan je wel sloom/ slaperig/ moe van worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:55 schreef Gewas het volgende:
[..]
Waarom slapen jullie nog niet?Ja ik gebruik goede medicatie. Er zit trouwens slaapmiddel in de medicatie. Ze zeggen van niet maar ik weet zeker van wel.
Ja. Ik was een wandelingetje aan het maken in het park hier in de buurt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anti-psychoticum? Werkt sowieso sederent, dus ja, daar kan je wel sloom/ slaperig/ moe van worden.
Lastig dat je nog steeds 'beelden' ziet.![]()
Wel makkelijk thuis kunnen komen?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik slik antidepressiva, maar ik merk er qua slaap weinig van... Hoogstens de levendige dromen, die zijn wel matig
gevallenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, een ervaringsdeskundige
Ben je ook al vaak gedumpt/gestorven in je slaap?
Ik ga nu een bakje koffie zetten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:07 schreef Lobasca het volgende:
Doe mij maar een bakkie koffie voor het slapen gaan, Gewassie! Hoop voor je, dat je boek vandaag binnenkomt!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
gevallenOf denken dat je wakker bent, en je blijkt nog in een droom te zitten, en daar wil je uit, en het lukt niet
Neequote:Op zaterdag 9 februari 2008 05:03 schreef Gewas het volgende:
Zijn jullie al naar bed?
dat lijkt me ook ergquote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:31 schreef Gewas het volgende:
Wat is het saai zeg om zo vroeg eruit te zijn.En nog een hele dag te gaan.
Mogguh Gewassie! Ik werk bij TNT en wij bezorgen pakjes op zaterdagquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:08 schreef Gewas het volgende:
Weten jullie of ze ook op zaterdag pakjes bezorgen?
Goedemorgen. Mooi.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mogguh Gewassie! Ik werk bij TNT en wij bezorgen pakjes op zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |