quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zijn anders niet te zien.
Eten van spul over de datum ook..quote:
Vetlaagjes, geen vitaminen of pijnstillers slikken, slikken, grapefruits eten, roken...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eten van spul over de datum ook..
Hulde daarvoor1.quote:
Dubbelzinnigheid bij complimentjes zuigt. Tenzij je een jaloerse vriendin hebt die ook Fok!t.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hulde daarvoor1.
1 mag dubbelzinnig opgevat worden
Dat is dan ook het enige waar ze goed voor zijn. Mijn kinderen hebben niks aan mijn katten. Ze zijn overal bang voor de katten zijn al over de 10 dus die vinden kinderen helemaal niks. Sinds Tim er is is de ene alleen maar buiten en komt savonds binnen. De zwarte ligt alleen maar te slapenquote:
Fobo checkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige waar ze goed voor zijn. Mijn kinderen hebben niks aan mijn katten. Ze zijn overal bang voor de katten zijn al over de 10 dus die vinden kinderen helemaal niks. Sinds Tim er is is de ene alleen maar buiten en komt savonds binnen. De zwarte ligt alleen maar te slapen
Ze FOK!t niet, maar bedoelde hulde daarvoor voor het posten en wat er daarvoor zit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dubbelzinnigheid bij complimentjes zuigt. Tenzij je een jaloerse vriendin hebt die ook Fok!t.
hahahaaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fobo check
Oeh, je bent ook een vrouw met tieten!![]()
Neem een hond dan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:08 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige waar ze goed voor zijn. Mijn kinderen hebben niks aan mijn katten. Ze zijn overal bang voor de katten zijn al over de 10 dus die vinden kinderen helemaal niks. Sinds Tim er is is de ene alleen maar buiten en komt savonds binnen. De zwarte ligt alleen maar te slapen
meloenenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:14 schreef oranjekoek het volgende:
Zijn dat appels of perziken?
Que?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:14 schreef oranjekoek het volgende:
Zijn dat appels of perziken?
Die is doodgeredenquote:
Slapen is voor homo'squote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:19 schreef PeZu het volgende:
zal ik gaan slapen aangezien de wekker morgen om 7.30 alweer begint te schreeuwen_!
Ja dat is kut! Zin, zin? Je maakt maar zin.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:17 schreef oranjekoek het volgende:![]()
[..]
Die is doodgeredenEn die moet altijd uitgelaten worden in weer en wind, ook als je geen zin hebt.
Indeed. Kinderen opvoeden is ook kut, maar daar kom je ook niet onderuitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat is kut! Zin, zin? Je maakt maar zin.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slapen is voor homo's
Werk je in een winkel ofzo?
Kinderen, die hoef ik niet. Zeker voorlopig niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Indeed. Kinderen opvoeden is ook kut, maar daar kom je ook niet onderuit
neuhquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:19 schreef PeZu het volgende:
zal ik gaan slapen aangezien de wekker morgen om 7.30 alweer begint te schreeuwen_!
Ik denk jij blijft tot een uur of 5 hangen, valt ook weer tegen.quote:
dat zei mijn moeder ook altijd hahahaaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat is kut! Zin, zin? Je maakt maar zin.
Ik ook voorlopig niet, hoewel mijn omgeving vindt dat mijn eierstokken horen te rammelen nuquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kinderen, die hoef ik niet. Zeker voorlopig niet.
Lekker!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:22 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga morgen naar het strand, warme chocolademelk met slagroom drinken in strandtentje.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kinderen, die hoef ik niet. Zeker voorlopig niet.
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:23 schreef Stormqueen het volgende:
morgen komt mijn vriendin uit Grunning hier
Gezellig!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kletsen, stappen, roken, dansen, zuipen, brakken enzo
Ik doe mee!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
Ja we steken er ng maar eens een op..
Afhakert!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:28 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik ag er ook vandoor! Slaap lekker!![]()
![]()
![]()
Nee we gaan er vandoor, oow je meisje is bijna thuis!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:28 schreef LudoSanders het volgende:
Ja we steken er ng maar eens een op..
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee we gaan er vandoor, oow je meisje is bijna thuis!Slaap lekker
![]()
Ik wacht idd nog ff, truste koek!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:29 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Nee we gaan er vandoor, oow je meisje is bijna thuis!Slaap lekker
![]()
Ik proost.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga nog ff een biertje halen.
*plop* Proost!quote:
Dat had ik net ook, maar toen stond ik op mijn kat. Minder pijnlijk voor mij doch.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
*plop* Proost!
Ik dacht wat voel ik toch, blijkt mijn teennagel verdomme ingescheurd.
Momenteel wel, mijn voornemens zijn echter vrij breekbaarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:45 schreef LudoSanders het volgende:
Maar jij rookt enkel en alleen nog na het nuttigen van de nodige glazen alcohol?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |