Van deze tweequote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hoeveel en van wie? bij ons sneuvelen ze allemaal!
ik ben manquote:
Ik heb er ook twee! De zwarte is een pestkopquote:
my pussy is all pinkquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:50 schreef Stormqueen het volgende:
Her character ain't that pink at all
Vloerbedekking, ik huur particulierquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi laminaat ook.
hahahaaaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:50 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi laminaat ook.
kleurt mooi bij je poesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vloerbedekking, ik huur particulier
De zwarte is hier ook de duivel, de grijze is een scheet, maar ze heten geen poes, ze zijn het wel though...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:50 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb er ook twee! De zwarte is een pestkopde grijze is heel lief ze heten alletwee poes, veel verwariing voor de dierenarts
Ach, eerst lag er door teckels ondergepiste gele vloerbedekking in, alles is daarna een verbeteringquote:
Toen de zwarte nog zon kleintje was hing ie altijd in me, ik kon niks doen of ze stond alweer in de aanval. Dat beest haat me gewoon hahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De zwarte is hier ook de duivel, de grijze is een scheet, maar ze heten geen poes, ze zijn het wel though...
eh.. ja...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, eerst lag er door teckels ondergepiste gele vloerbedekking in, alles is daarna een verbetering
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ach, eerst lag er door teckels ondergepiste gele vloerbedekking in, alles is daarna een verbetering
cheylquote:
Neinz, zoals ik al zei, particuliere woning... centrum...quote:
Ben je aan het zoeken Lobasca?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=p711hQkDnMQ
hondenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neinz, zoals ik al zei, particuliere woning... centrum...
De vorige bewoners hadden helaas 2 incontinente puppies
wiesdaquote:
Dat is de mijne niet hoor, die komt pas tegen 2:30 thuis. Morgen hele dag QTquote:
Daarom deed ik posten.quote:
Cutequote:
haha mooi plastiek in je kamer!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's gin kerstboom, das groen plastiek!
Die zijn anders niet te zien.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jaja, een wijf met tieten op fok.
Skôn eh?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
haha mooi plastiek in je kamer!
hoezo ook?quote:
Oneensch.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je kan beter helemaal geen dieren hebben
Is goed voor de opvoeding.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:03 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je kan beter helemaal geen dieren hebben
en den weerstandquote:
Ik zie ze steeds bovenin beeld!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die zijn anders niet te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |