quote:Op zondag 10 februari 2008 18:35 schreef LudoSanders het volgende:
Die heb ik net op de trein gezet richting haar kamer.
sletjequote:
ik weet van niksquote:Op zondag 10 februari 2008 20:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh.ik kom..next time
quote:
quote:
Hallo!quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 08:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Hallo!alweer opgeknapt? Een rustig weekend geweest hier. Het wordt weer mooi weer!
Waar komt die liefde voor het leger vandaan?quote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef Gewas het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Gister Mr. Bean's Holiday gezien. Toen Mr. Bean in dat Wehrmacht pak rondliep kwam ik niet meer bij.Best leuke film.
Zo'n soort vraag heeft Lobasca me pasgeleden ook al gesteld.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:37 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Waar komt die liefde voor het leger vandaan?
ow, dat heb ik niet gelezenquote:Op maandag 11 februari 2008 11:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Zo'n soort vraag heeft Lobasca me pasgeleden ook al gesteld.
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:09 schreef Gewas het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Gister Mr. Bean's Holiday gezien. Toen Mr. Bean in dat Wehrmacht pak rondliep kwam ik niet meer bij.Best leuke film.
quote:Op maandag 11 februari 2008 11:38 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
JIj werkt bij de TNT? Vanmiddag weer werken?
Dan zeg ik het nog maar een keer.quote:
Moppie, I feel you!quote:Op maandag 11 februari 2008 12:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
zo'n mooi weer en op kantoor zitten....![]()
Leuk weekend gehad, poppedopje?quote:Op maandag 11 februari 2008 13:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik voel me ineens niet zo eenzaam meer...![]()
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:08 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...echt gweldig...!!!!...heerlijk genoten en gister naar de dierentuin geweest...zooo leuk..
![]()
...en jij...????
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
leek wel of heel Nederland besloten had om naar buiten te gaan gister...zoooo druk...
quote:Op maandag 11 februari 2008 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers.......geweldig om te zien wat voor effect een beetje zon op mensen kan hebben..
![]()
okidoki....quote:Op maandag 11 februari 2008 13:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik duik er nu ook weer ff in! Spreek je later, dikke kus en werk ze nog!
![]()
![]()
het was superquote:Op maandag 11 februari 2008 13:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zekers.......geweldig om te zien wat voor effect een beetje zon op mensen kan hebben..
![]()
de werk dag is al weer bijna omquote:
Ja want het was lekker weer.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:13 schreef Lobasca het volgende:
En of ze mooi zijn![]()
Je bent dus lekker op pad gegaan vandaag, met je camera in de aanslag![]()
Boek al uit?
zij ook met jouquote:Op maandag 11 februari 2008 17:14 schreef PeZu het volgende:
ik had zo graag vandaag op het strand geweest met jj
quote:Op maandag 11 februari 2008 18:06 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...heel graag zelfs...
![]()
JJ is weer thuis...![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |