Jij bent ook geen gezonde jonge man.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:21 schreef Kuukske het volgende:
Kom ik aan met mijn twee boterhammetjes.
Zo adorabel vind ik 'm anders niet hoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 13:54 schreef tha_rizzo het volgende:
Mijn adorabele TVP
Vertel?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef snarfbreda het volgende:
KUT tandarts, klootzak, eikel.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:36 schreef BossFight het volgende:
HAHAHAHAHAH!
Heeft hij je niet goed gevuld nee?!?!![]()
Balenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:35 schreef snarfbreda het volgende:
Hij heeft niet goed gevuld, doet tering zeer, mot ik zo weer terug e n heb al anderhalf uur met me muil open gelegen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:40 schreef snarfbreda het volgende:
En een bloedende anus.
Nee inderdaad, ik moet nog fietsen verdulle.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:06 schreef Kuukske het volgende:
Het regent. En dat is niet zo tof.
Ik nie dan?!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:44 schreef JDude het volgende:
Nee inderdaad, ik moet nog fietsen verdulle.
Om het falen van je tandarts te vergeten?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:00 schreef snarfbreda het volgende:![]()
Word veel zuipen dit weekend denk.
Tja vrouwen..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:08 schreef Dalamar het volgende:
Tja, vrouwen en puppies...
http://youtube.com/watch?v=BHM4AtUCatY
Oh god, you're killing me!!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:08 schreef snarfbreda het volgende:
Het doet nog steeds zeer.Hij heb me te veel gevuld denk.
Ik zal mezelf moeten verdoven, tis nie anders.
BIERRRRRRRRRRRRRRRRR
Dank je! Moest echt hard op lachen!quote:
Nee pas als je weer eens pijn hebt weet je hoe kut kiespijn is.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:19 schreef BossFight het volgende:
[..]
Dank je! Moest echt hard op lachen!
Mijn middag is weer goed.
Sterkte wel enzo natuurlijk. Nooit fijn pijn aan je smoelwerk.
Hehe, net als Dozer afgelopen woensdagquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:08 schreef snarfbreda het volgende:
Het doet nog steeds zeer.Hij heb me te veel gevuld denk.
Ik zal mezelf moeten verdoven, tis nie anders.
BIERRRRRRRRRRRRRRRRR
Alleen op woensdag?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:35 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Hehe, net als Dozer afgelopen woensdag
Och, wa'n poepie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:17 schreef Swiffer het volgende:
Alleen voor Kuuk onze bench getrainde pup Milo;
[ afbeelding ]
Seks.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:43 schreef JDude het volgende:
Weekend. Tofheid. Bier.
klopt bijns helemaal erg hoor dat je dat weetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:24 schreef BossFight het volgende:
King charles spaniel?
Tnx mên, je maakte m'n dag! Ik lachte keihard!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:25 schreef snarfbreda het volgende:
Whehe 4 x pijn in 3 zinnen. kan VM ook nog lachen.
Mooie vloer ook!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:03 schreef Swiffer het volgende:
klopt bijns helemaal erg hoor dat je dat weet![]()
t iseen cavaliertje en geen gewone king charles...
wel een poepie hoor
[ afbeelding ]
Willem II inmaken, hm?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:32 schreef Ritchie het volgende:
Net weer terug van een verjaardag in Breda, en ook mijn antwoord is:"buuuuurp"
Morgen weer!![]()
Het regent nogal, ik denk van niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:02 schreef veldmuis het volgende:
Weer heerlijk weekend...!
Ben benieuwd of het vanmiddag druk zal zijn in het mastbos...en of ik er nog een paar mooie plaatjes kan schieten!
Oh, maar het is dus hardloopfeest in het bos! Staat in de OP hè!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Het regent nogal, ik denk van niet.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh, maar het is dus hardloopfeest in het bos! Staat in de OP hè!
Arme deelnemers.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 11:21 schreef veldmuis het volgende:
Oh, maar het is dus hardloopfeest in het bos! Staat in de OP hè!
Laten we het hopen.. maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in..quote:
SMS POEP ON naar 4949.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:24 schreef Ritchie het volgende:
Laten we het hopen.. maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in..
( en dat komt niet door de drank)
FM on killing spree?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:37 schreef BossFight het volgende:
Dode man in Breda gevonden
Woohoo, Breda heeft zijn eigenste serie-moordenaar!
Of ben ik nu wat te optimistisch??
Hoezo kut? Is toch juist mooiquote:Op zondag 20 januari 2008 04:40 schreef Ritchie het volgende:
weer thuis.. die nachttrein is toch best kut eigenlijk.
Wat ziek!quote:Op zondag 20 januari 2008 11:09 schreef veldmuis het volgende:
Oversteek A58 bij Breda loopt noodlottig af
WEER EEN DODE BIJ BREDA
Toen die leeg was. Neem ik aan.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:21 schreef JDude het volgende:
Ik heb als jong JD'tje ook wel eens de A67 overgestoken, te voet.
Mja, vroeger he. Toen was er nog niet zo veel verkeer.quote:
Oja, je bent al oud.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:39 schreef JDude het volgende:
Mja, vroeger he. Toen was er nog niet zo veel verkeer.
Dat verklaart hoe je er nu uitzietquote:Op zondag 20 januari 2008 11:21 schreef JDude het volgende:
Ik heb als jong JD'tje ook wel eens de A67 overgestoken, te voet.
...zegt de eeuwige vrijgezel.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat verklaart hoe je er nu uitziet
Inkoppertje![]()
Deze week gaat voorbij vliegen. Ik voel het.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Anyhow. Het is weer maandag.
Ik ben daar nog behoorlijk sceptisch in. Ik heb namelijk het gevoel dat het al dinsdag is omdat ik gisteren ook al moest werken.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Deze week gaat voorbij vliegen. Ik voel het.
Ik krijg bijna medelijden met je..... Bijna....quote:Op maandag 21 januari 2008 08:51 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik ben daar nog behoorlijk sceptisch in. Ik heb namelijk het gevoel dat het al dinsdag is omdat ik gisteren ook al moest werken.
quote:Op maandag 21 januari 2008 08:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met je..... Bijna....
Dat de vrouwen niet bij jou aan de voeten liggen wil nog niet zeggen dat hetzelfde bij mij 't geval is
Ik weet het nog niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:48 schreef JDude het volgende:
Deze week gaat voorbij vliegen. Ik voel het.
Als anderen je niet adoreren, moet je het zelf maar doen.quote:
Heb je het fotoboek van Rizzo niet gezien? Die wordt geadoreerd door een vrouwelijke medeuser en it is not me!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:04 schreef JDude het volgende:
Als anderen je niet adoreren, moet je het zelf maar doen.
Op zich wel.. maar als je niet weet hoe laat de trein precies gaat is het een beetje lastigquote:
Word ik niet door jou geadoreerd?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je het fotoboek van Rizzo niet gezien? Die wordt geadoreerd door een vrouwelijke medeuser en it is not me!
Niet in dezelfde mate als die andere user.quote:
Dat ze in m'n FoBo post, wil nog niet zeggen dat ze me adoreert.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet in dezelfde mate als die andere user.
Pas op of ik stuur je naar 't asiel, dierenvriend.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:44 schreef BossFight het volgende:
Je bent ook wel "adorable" op een syndroom van down achtige manier.
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Pas op of ik stuur je naar 't asiel, dierenvriend.
Dan kijken er misschien nog meisjes naar je als ze een hond uitzoeken.
Roep dan dat ze effe doorwerken. 2 dagen zonder internet zou wel vervelend worden voor onze organisatie.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:27 schreef BossFight het volgende:
Hahaha, daar fiets ik straks ff langs!
Zal ik doen.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:29 schreef Helsie het volgende:
[..]
Roep dan dat ze effe doorwerken. 2 dagen zonder internet zou wel vervelend worden voor onze organisatie.
Mwah, het werk ging wel door vandaag. Maar email en digitaal loket zijn voor een gemeente in elk geval essentiële voorzieningen als onderdeel van het totaalpakket aan producten en diensten...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:11 schreef bassieVL het volgende:
Toch wel interessant om te zien dat veel bedrijven/instellingen niet meer zonder een internetverbinding kunnen werken.
Het rendement zal desondanks niet veel lager liggen dan een gemiddelde maandag.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:11 schreef bassieVL het volgende:
Toch wel interessant om te zien dat veel bedrijven/instellingen niet meer zonder een internetverbinding kunnen werken.
Ik ook niet maar het is wel voor de deur van ons appartement in aanbouw waar we over 4/5 weken de sleutel van hopen te krijgenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:46 schreef Clauw het volgende:
De kapotte kabel voedde volgens kabelbeheerder Casema de postcodegebieden 4811 (centrum Breda), 4818 (onder meer Zandberg, Sportpark en een deel van Boeimeer) en 4891 (Rijsbergen).
Ik heb er niks van gemerkt
Tofjes!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik ook niet maar het is wel voor de deur van ons appartement in aanbouw waar we over 4/5 weken de sleutel van hopen te krijgen
Zo, vette plaats!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het is wel voor de deur van ons appartement in aanbouw waar we over 4/5 weken de sleutel van hopen te krijgen
Dat zou je denken hè. Maar schijnbaar werkt het toch anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:28 schreef BossFight het volgende:
Maar ook erg lomp waarschijnlijk. Ik bedoel ik heb ook wel eens een snelweg over gestoken. Maar dan let je meestal toch wel een beetje erg goed op of je meer dan voldoende tijd hebt om over te steken? Geen auto's? GAAN! - Wel auto's? niet gaan. Heel moeilijk is het niet.
Lolbroek.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:47 schreef BossFight het volgende:
Gelukkig is het nog lang geen weekend, kon ik maar altijd werken!
Goed zo, veldmuis.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Enigszins.
quote:
Zo dan! Dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:48 schreef bassieVL het volgende:
Ze hebben hier zelfs de lamellen dicht gedaan omdat de zon te fel schijnt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Enigszins.
Dat was ook weer even genieten. Lekker weer om een mooie wandeling te maken.quote:
Sorry, ik ben zo'n fan van veldmuis, dat ik hem ga lijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:39 schreef BossFight het volgende:
![]()
Ik heb het aangepast oh grote tijdelijk waarnemende grammatica führer.
Ik wil ook! Maar ik zit nog binnen tot een uur of half 5quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:42 schreef bassieVL het volgende:
Dat was ook weer even genieten. Lekker weer om een mooie wandeling te maken.
Ik moet ook zo ie zo nog tot 17.00uquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef bassieVL het volgende:
Ik zit ook nog minimaal tot 17 uur op kantoor.
Weet ik, maar het heeft nog geen reactie opgeleverdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:39 schreef bassieVL het volgende:
pssst, sowieso. Voordat de SN je te grazen neemt.
Nou, wij niet hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:35 schreef BossFight het volgende:
Ik bats,
Jij batst,
Wij batsen,
Ik heb gebatst,
Jij hebt Gebatst,
Wij hebben gebatst.
Nee, oké.quote:
Ow da's lekker ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:31 schreef snarfbreda het volgende:
Ben je bijna thuis, besluit er een kansloze even voorang te nemen waar hij dat niet heeft.![]()
Half uur van mijn leven weggegooid, maar zijn auto is total loss en ik zag niet eens wat aan de bus.
tja... voorrang nemen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:31 schreef snarfbreda het volgende:
Ben je bijna thuis, besluit er een kansloze even voorang te nemen waar hij dat niet heeft.![]()
Half uur van mijn leven weggegooid, maar zijn auto is total loss en ik zag niet eens wat aan de bus.
Zojuist snapte een automobilist ook niet dat korte bocht voor lange bocht gaat. Nou mooi niet dat ik voor 'm remde hoorquote:
Asociale k*tfietserquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Zojuist snapte een automobilist ook niet dat korte bocht voor lange bocht gaat. Nou mooi niet dat ik voor 'm remde hoor.
Dudette, heb je geen leven meerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:00 schreef Kuukske het volgende:
41.000. Nou. Hij's voor jullie hoor.
Euj, ik deed niks verkeerdquote:
quote:Stonden vandaag teveel fietsers voor en naast de auto van een klant van me, ik werd gek van de parkeersensoren
Jahwel.quote:
Weet je hoe irritant dat is, een continu gepiep.quote:
Dat was omdat er een aftands Frans barrel achter me aan zat!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
En ik weet nog wel hoe goed jij bent met een fiets, K. weet 't ook nog volgens mij![]()
![]()
Niks tegen Le Wrak hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was omdat er een aftands Frans barrel achter me aan zat! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:05 schreef JDude het volgende:
Frats is terug!
HAHAHAHAquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:26 schreef JDude het volgende:
Vanochtend niet. Zul je zien dat het op de terugweg ook weer regent.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:55 schreef BossFight het volgende:
Je hebt dat effect op mensen, kun je niets aan doen. Maar als we hier zo iets pre-historisch zien denken we meteen dat het niet meer hip is!![]()
Met het vermogen van jouw auto komen er hooguit wat spatjes omhoog.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:43 schreef tha_rizzo het volgende:
HAHAHAHA
Ik hoop dat ik langs je rijd als het regent, en dat er een diepe plas ligt waar ik volgas doorheen kan rijden.
Het grootste deel van het water zal inderdaad ergens in het interieur terecht komen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
Met het vermogen van jouw auto komen er hooguit wat spatjes omhoog.
Ik hoor dat jullie proefkonijn willen zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Het grootste deel van het water zal inderdaad ergens in het interieur terecht komen.
Dus je ouders haten je toch niet zó verschrikkelijk?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:52 schreef tha_rizzo het volgende:
en ik heb 'm niet van m'n ouders gekregen in tegenstelling tot veel mensen.
Denigrerendquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:52 schreef tha_rizzo het volgende:
En waarom zijn jullie zo denegerend over mijn auto? Het rijdt, ik ben student en ik heb 'm niet van m'n ouders gekregen in tegenstelling tot veel mensen.
Ik lach ook vaak terug naar iedereen in de file op de singels.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:29 schreef snarfbreda het volgende:
Zolang je droog zit, niet hoeft te trappen en miss nog zelfs een muziekske hebt in je auto, lach je ze allemaal uit smorgens in de regen!
Welkom.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik meld me ook weer even, ik woon sinds zondag officieel in Breda
Altijd leuk om 's morgens met een lekker bakje koffie even uit het raam te kijken naar al die mensen die door de regen naar het station fietsen, om vervolgens zelf lekker in m'n warme autootje naar m'n werk te rijden...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:25 schreef Clauw het volgende:
Ik had vanmorgen helaas ook regen, al fietsend naar station
Ik vind het ook altijd erg leuk om al die mensen in de rij te zien aansluiten terwijl ik er vlot langs peddel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:48 schreef _krizip_ het volgende:
Altijd leuk om 's morgens met een lekker bakje koffie even uit het raam te kijken naar al die mensen die door de regen naar het station fietsen, om vervolgens zelf lekker in m'n warme autootje naar m'n werk te rijden...![]()
Welkom terug!quote:Lang geleden dat ik hier was trouwens!
Jep, daarom is het ook zo vermakelijk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:56 schreef Kuukske het volgende:
Dan moet je toch juist weten hoe ze zich voelen.
Hm. Nou. Ja, oké.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:14 schreef _krizip_ het volgende:
Jep, daarom is het ook zo vermakelijk!
Scholieren die op de K.S.E zitten moeten welquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:14 schreef JDude het volgende:
Vanuit Zundert zou ik ook niet gaan fietsen. Wat een takke-eind.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:28 schreef BossFight het volgende:
Ik geraak al helemaal in de carnavals stemming!
beterschap Asics!quote:
Wat Asics zegt.quote:
Ik heb de regendans gedaan, had geen zin meer om buiten te schilderen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:11 schreef bassieVL het volgende:
Wie heeft de regen aangezet?
en terecht. Zo irritant is dat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:37 schreef travelman het volgende:
Zooooooooooo een hekel aan wachten in de rij in de supermarkt, vooral als je zelf niet veel gekocht hebt en opa/oma besluiten eerst om alles netjes in te pakken, een praatje te maken en dan een keer te betalen...net zo irritant als: met z'n 3'en in de rij, dan....ja dikke lul, drie bier...dan helemaal niets...![]()
Sorry, moest het even kwijt
ik wist niet dat je outdoor kunstenaar was?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:23 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik heb de regendans gedaan, had geen zin meer om buiten te schilderen.
Bedankt he, ik voel me alweer een stuk beter.quote:
welkom he,quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik meld me ook weer even, ik woon sinds zondag officieel in Breda
ja en de lucht daarin is dan niet versquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Soms is de trein té warm.
heb ik al 3 dagen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef Swiffer het volgende:
nog eventjes, en dan het hele weekend pyamafeest
Klopt helemaal. Ik haal de gemiddelde leeftijd nogal omlaag hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:42 schreef Asics het volgende:
zo te horen werken er alleen maar enge kadavers bij jou en geen lekkere wijven
Welkom in Breda!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik ben er ook weer.
Geen. NAC? Wasdat?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:59 schreef Ritchie het volgende:
Welkom in Breda!
Wat voor bier drink je, en ben je voor NAC?
OHJAAA! Natuurlijk. Geweldig vind ik dat.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:02 schreef Ritchie het volgende:
Nederlandse Astronomenclub!
http://www.astronomenclub.nl/nacweb/index.php?page=nac
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:02 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Nederlandse Astronomenclub!
http://www.astronomenclub.nl/nacweb/index.php?page=nac
dat vind jij echt wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OHJAAA! Natuurlijk. Geweldig vind ik dat.
Ja. Heus.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:31 schreef Asics het volgende:
dat vind jij echt wel.
bek dicht!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:48 schreef BossFight het volgende:
Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie.
Wat een KUT naam.
Zit die vork al in je oog?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:48 schreef BossFight het volgende:
Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie.
Wat een KUT naam.
Nog niet, kan maar geen roestige vinden hier. Zijn allemaal schoon!quote:
Hé. Breda ís goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:21 schreef JDude het volgende:
Goed topic.
NAC Breda heeft niet langer de langste naam ter wereldquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:45 schreef bassieVL het volgende:
We mogen er best trots op zijn:
NAC Breda is de kampioen. Wereldkampioen zelfs. Het is de Club met de langste naam ter wereld.
NAC staat voor Noad Advendo Combinatie. Noad en Advendo zijn allebei weer afkortingen. Al met al betekent NAC Breda dus Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.
Wie? Ik??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:02 schreef Asics het volgende:
heb je al een kadaver besprongen
Ja, die hebben gewoon de hele basisselectie in de naam van de club gezetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:04 schreef Asics het volgende:
De club `Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit Bravo Association Football Club` (kunt u het nog volgen?) telt namelijk 196 karakters (evenals bij NAC exclusief de spaties) en dat zijn er een bietje meer.
Bangkok Bravo (dit is de verkorte naam) is momenteel dus koploper in de strijd om de langste clubnaam ter wereld.
Mag ik het dan weer eng vinden dat jij dat weet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:07 schreef JDude het volgende:
Ja, die hebben gewoon de hele basisselectie in de naam van de club gezet.
Verwarrend.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:10 schreef Asics het volgende:
nee gij!
Ohhw!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |