beterschap Asics!quote:
Ik heb de regendans gedaan, had geen zin meer om buiten te schilderen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:11 schreef bassieVL het volgende:
Wie heeft de regen aangezet?
en terecht. Zo irritant is dat.quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:37 schreef travelman het volgende:
Zooooooooooo een hekel aan wachten in de rij in de supermarkt, vooral als je zelf niet veel gekocht hebt en opa/oma besluiten eerst om alles netjes in te pakken, een praatje te maken en dan een keer te betalen...net zo irritant als: met z'n 3'en in de rij, dan....ja dikke lul, drie bier...dan helemaal niets...![]()
Sorry, moest het even kwijt
ik wist niet dat je outdoor kunstenaar was?quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:23 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ik heb de regendans gedaan, had geen zin meer om buiten te schilderen.
Bedankt he, ik voel me alweer een stuk beter.quote:
welkom he,quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik meld me ook weer even, ik woon sinds zondag officieel in Breda
ja en de lucht daarin is dan niet versquote:Op donderdag 24 januari 2008 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Soms is de trein té warm.
heb ik al 3 dagen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef Swiffer het volgende:
nog eventjes, en dan het hele weekend pyamafeest
Klopt helemaal. Ik haal de gemiddelde leeftijd nogal omlaag hier.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:42 schreef Asics het volgende:
zo te horen werken er alleen maar enge kadavers bij jou en geen lekkere wijven
Welkom in Breda!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik ben er ook weer.
Geen. NAC? Wasdat?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:59 schreef Ritchie het volgende:
Welkom in Breda!
Wat voor bier drink je, en ben je voor NAC?
OHJAAA! Natuurlijk. Geweldig vind ik dat.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:02 schreef Ritchie het volgende:
Nederlandse Astronomenclub!
http://www.astronomenclub.nl/nacweb/index.php?page=nac
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:02 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Nederlandse Astronomenclub!
http://www.astronomenclub.nl/nacweb/index.php?page=nac
dat vind jij echt wel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OHJAAA! Natuurlijk. Geweldig vind ik dat.
Ja. Heus.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:31 schreef Asics het volgende:
dat vind jij echt wel.
bek dicht!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:48 schreef BossFight het volgende:
Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie.
Wat een KUT naam.
Zit die vork al in je oog?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:48 schreef BossFight het volgende:
Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie.
Wat een KUT naam.
Nog niet, kan maar geen roestige vinden hier. Zijn allemaal schoon!quote:
Hé. Breda ís goed.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:21 schreef JDude het volgende:
Goed topic.
NAC Breda heeft niet langer de langste naam ter wereldquote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:45 schreef bassieVL het volgende:
We mogen er best trots op zijn:
NAC Breda is de kampioen. Wereldkampioen zelfs. Het is de Club met de langste naam ter wereld.
NAC staat voor Noad Advendo Combinatie. Noad en Advendo zijn allebei weer afkortingen. Al met al betekent NAC Breda dus Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.
Wie? Ik??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:02 schreef Asics het volgende:
heb je al een kadaver besprongen
Ja, die hebben gewoon de hele basisselectie in de naam van de club gezetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:04 schreef Asics het volgende:
De club `Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit Bravo Association Football Club` (kunt u het nog volgen?) telt namelijk 196 karakters (evenals bij NAC exclusief de spaties) en dat zijn er een bietje meer.
Bangkok Bravo (dit is de verkorte naam) is momenteel dus koploper in de strijd om de langste clubnaam ter wereld.
Mag ik het dan weer eng vinden dat jij dat weet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:07 schreef JDude het volgende:
Ja, die hebben gewoon de hele basisselectie in de naam van de club gezet.
Verwarrend.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:10 schreef Asics het volgende:
nee gij!
Ohhw!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |