HAHAHAHAquote:Op woensdag 23 januari 2008 12:26 schreef JDude het volgende:
Vanochtend niet. Zul je zien dat het op de terugweg ook weer regent.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 09:55 schreef BossFight het volgende:
Je hebt dat effect op mensen, kun je niets aan doen. Maar als we hier zo iets pre-historisch zien denken we meteen dat het niet meer hip is!![]()
Met het vermogen van jouw auto komen er hooguit wat spatjes omhoog.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:43 schreef tha_rizzo het volgende:
HAHAHAHA
Ik hoop dat ik langs je rijd als het regent, en dat er een diepe plas ligt waar ik volgas doorheen kan rijden.
Het grootste deel van het water zal inderdaad ergens in het interieur terecht komen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:48 schreef Kuukske het volgende:
Met het vermogen van jouw auto komen er hooguit wat spatjes omhoog.
Ik hoor dat jullie proefkonijn willen zijn.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Het grootste deel van het water zal inderdaad ergens in het interieur terecht komen.
Dus je ouders haten je toch niet zó verschrikkelijk?quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:52 schreef tha_rizzo het volgende:
en ik heb 'm niet van m'n ouders gekregen in tegenstelling tot veel mensen.
Denigrerendquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:52 schreef tha_rizzo het volgende:
En waarom zijn jullie zo denegerend over mijn auto? Het rijdt, ik ben student en ik heb 'm niet van m'n ouders gekregen in tegenstelling tot veel mensen.
Ik lach ook vaak terug naar iedereen in de file op de singels.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:29 schreef snarfbreda het volgende:
Zolang je droog zit, niet hoeft te trappen en miss nog zelfs een muziekske hebt in je auto, lach je ze allemaal uit smorgens in de regen!
Welkom.quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:42 schreef Rossdale het volgende:
Ik meld me ook weer even, ik woon sinds zondag officieel in Breda
Altijd leuk om 's morgens met een lekker bakje koffie even uit het raam te kijken naar al die mensen die door de regen naar het station fietsen, om vervolgens zelf lekker in m'n warme autootje naar m'n werk te rijden...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:25 schreef Clauw het volgende:
Ik had vanmorgen helaas ook regen, al fietsend naar station
Ik vind het ook altijd erg leuk om al die mensen in de rij te zien aansluiten terwijl ik er vlot langs peddel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:48 schreef _krizip_ het volgende:
Altijd leuk om 's morgens met een lekker bakje koffie even uit het raam te kijken naar al die mensen die door de regen naar het station fietsen, om vervolgens zelf lekker in m'n warme autootje naar m'n werk te rijden...![]()
Welkom terug!quote:Lang geleden dat ik hier was trouwens!
Jep, daarom is het ook zo vermakelijk!quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:56 schreef Kuukske het volgende:
Dan moet je toch juist weten hoe ze zich voelen.
Hm. Nou. Ja, oké.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:14 schreef _krizip_ het volgende:
Jep, daarom is het ook zo vermakelijk!
Scholieren die op de K.S.E zitten moeten welquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:14 schreef JDude het volgende:
Vanuit Zundert zou ik ook niet gaan fietsen. Wat een takke-eind.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:28 schreef BossFight het volgende:
Ik geraak al helemaal in de carnavals stemming!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |