Oja, je bent al oud.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:39 schreef JDude het volgende:
Mja, vroeger he. Toen was er nog niet zo veel verkeer.
Dat verklaart hoe je er nu uitzietquote:Op zondag 20 januari 2008 11:21 schreef JDude het volgende:
Ik heb als jong JD'tje ook wel eens de A67 overgestoken, te voet.
...zegt de eeuwige vrijgezel.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat verklaart hoe je er nu uitziet
Inkoppertje![]()
Deze week gaat voorbij vliegen. Ik voel het.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Anyhow. Het is weer maandag.
Ik ben daar nog behoorlijk sceptisch in. Ik heb namelijk het gevoel dat het al dinsdag is omdat ik gisteren ook al moest werken.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Deze week gaat voorbij vliegen. Ik voel het.
Ik krijg bijna medelijden met je..... Bijna....quote:Op maandag 21 januari 2008 08:51 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik ben daar nog behoorlijk sceptisch in. Ik heb namelijk het gevoel dat het al dinsdag is omdat ik gisteren ook al moest werken.
quote:Op maandag 21 januari 2008 08:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met je..... Bijna....
Dat de vrouwen niet bij jou aan de voeten liggen wil nog niet zeggen dat hetzelfde bij mij 't geval is
Ik weet het nog niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 08:48 schreef JDude het volgende:
Deze week gaat voorbij vliegen. Ik voel het.
Heb je het fotoboek van Rizzo niet gezien? Die wordt geadoreerd door een vrouwelijke medeuser en it is not me!quote:Op maandag 21 januari 2008 10:04 schreef JDude het volgende:
Als anderen je niet adoreren, moet je het zelf maar doen.
Op zich wel.. maar als je niet weet hoe laat de trein precies gaat is het een beetje lastigquote:
Word ik niet door jou geadoreerd?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je het fotoboek van Rizzo niet gezien? Die wordt geadoreerd door een vrouwelijke medeuser en it is not me!
Niet in dezelfde mate als die andere user.quote:
Dat ze in m'n FoBo post, wil nog niet zeggen dat ze me adoreert.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet in dezelfde mate als die andere user.
Pas op of ik stuur je naar 't asiel, dierenvriend.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:44 schreef BossFight het volgende:
Je bent ook wel "adorable" op een syndroom van down achtige manier.
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Pas op of ik stuur je naar 't asiel, dierenvriend.
Dan kijken er misschien nog meisjes naar je als ze een hond uitzoeken.
Roep dan dat ze effe doorwerken. 2 dagen zonder internet zou wel vervelend worden voor onze organisatie.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:27 schreef BossFight het volgende:
Hahaha, daar fiets ik straks ff langs!
Zal ik doen.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:29 schreef Helsie het volgende:
[..]
Roep dan dat ze effe doorwerken. 2 dagen zonder internet zou wel vervelend worden voor onze organisatie.
Mwah, het werk ging wel door vandaag. Maar email en digitaal loket zijn voor een gemeente in elk geval essentiële voorzieningen als onderdeel van het totaalpakket aan producten en diensten...quote:Op maandag 21 januari 2008 16:11 schreef bassieVL het volgende:
Toch wel interessant om te zien dat veel bedrijven/instellingen niet meer zonder een internetverbinding kunnen werken.
Het rendement zal desondanks niet veel lager liggen dan een gemiddelde maandag.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:11 schreef bassieVL het volgende:
Toch wel interessant om te zien dat veel bedrijven/instellingen niet meer zonder een internetverbinding kunnen werken.
Ik ook niet maar het is wel voor de deur van ons appartement in aanbouw waar we over 4/5 weken de sleutel van hopen te krijgenquote:Op maandag 21 januari 2008 19:46 schreef Clauw het volgende:
De kapotte kabel voedde volgens kabelbeheerder Casema de postcodegebieden 4811 (centrum Breda), 4818 (onder meer Zandberg, Sportpark en een deel van Boeimeer) en 4891 (Rijsbergen).
Ik heb er niks van gemerkt
Tofjes!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik ook niet maar het is wel voor de deur van ons appartement in aanbouw waar we over 4/5 weken de sleutel van hopen te krijgen
Zo, vette plaats!quote:Op maandag 21 januari 2008 19:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het is wel voor de deur van ons appartement in aanbouw waar we over 4/5 weken de sleutel van hopen te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |