Dat zou je denken hè. Maar schijnbaar werkt het toch anders.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:28 schreef BossFight het volgende:
Maar ook erg lomp waarschijnlijk. Ik bedoel ik heb ook wel eens een snelweg over gestoken. Maar dan let je meestal toch wel een beetje erg goed op of je meer dan voldoende tijd hebt om over te steken? Geen auto's? GAAN! - Wel auto's? niet gaan. Heel moeilijk is het niet.
Lolbroek.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:47 schreef BossFight het volgende:
Gelukkig is het nog lang geen weekend, kon ik maar altijd werken!
quote:
Zo dan! Dat is lang geleden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:48 schreef bassieVL het volgende:
Ze hebben hier zelfs de lamellen dicht gedaan omdat de zon te fel schijnt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:41 schreef Kuukske het volgende:
Enigszins.
Dat was ook weer even genieten. Lekker weer om een mooie wandeling te maken.quote:
Sorry, ik ben zo'n fan van veldmuis, dat ik hem ga lijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:39 schreef BossFight het volgende:
![]()
Ik heb het aangepast oh grote tijdelijk waarnemende grammatica führer.
Ik wil ook! Maar ik zit nog binnen tot een uur of half 5quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:42 schreef bassieVL het volgende:
Dat was ook weer even genieten. Lekker weer om een mooie wandeling te maken.
Ik moet ook zo ie zo nog tot 17.00uquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef bassieVL het volgende:
Ik zit ook nog minimaal tot 17 uur op kantoor.
Weet ik, maar het heeft nog geen reactie opgeleverdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:39 schreef bassieVL het volgende:
pssst, sowieso. Voordat de SN je te grazen neemt.
Nou, wij niet hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:35 schreef BossFight het volgende:
Ik bats,
Jij batst,
Wij batsen,
Ik heb gebatst,
Jij hebt Gebatst,
Wij hebben gebatst.
Nee, oké.quote:
Ow da's lekker ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:31 schreef snarfbreda het volgende:
Ben je bijna thuis, besluit er een kansloze even voorang te nemen waar hij dat niet heeft.![]()
Half uur van mijn leven weggegooid, maar zijn auto is total loss en ik zag niet eens wat aan de bus.
tja... voorrang nemen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:31 schreef snarfbreda het volgende:
Ben je bijna thuis, besluit er een kansloze even voorang te nemen waar hij dat niet heeft.![]()
Half uur van mijn leven weggegooid, maar zijn auto is total loss en ik zag niet eens wat aan de bus.
Zojuist snapte een automobilist ook niet dat korte bocht voor lange bocht gaat. Nou mooi niet dat ik voor 'm remde hoorquote:
Asociale k*tfietserquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Zojuist snapte een automobilist ook niet dat korte bocht voor lange bocht gaat. Nou mooi niet dat ik voor 'm remde hoor.
Dudette, heb je geen leven meerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:00 schreef Kuukske het volgende:
41.000. Nou. Hij's voor jullie hoor.
Euj, ik deed niks verkeerdquote:
quote:Stonden vandaag teveel fietsers voor en naast de auto van een klant van me, ik werd gek van de parkeersensoren
Jahwel.quote:
Weet je hoe irritant dat is, een continu gepiep.quote:
Dat was omdat er een aftands Frans barrel achter me aan zat!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:19 schreef tha_rizzo het volgende:
En ik weet nog wel hoe goed jij bent met een fiets, K. weet 't ook nog volgens mij![]()
![]()
Niks tegen Le Wrak hè?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat was omdat er een aftands Frans barrel achter me aan zat! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:05 schreef JDude het volgende:
Frats is terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |