ik nog een maandquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:03 schreef nelisb het volgende:
laatste volledige dag op me werk! en dan maandag van 9-12 en dan weg bij die kutbaan whahaha! suc6 allemaal vandaag!
Ah. lotgenoot! (Maar ik ben maandag verplicht vrij! Overheidstoko... 3 letters en als ik ze hardop zeg gaan allerlei WGR-mensen tegen me schelden).quote:Op vrijdag 28 december 2007 09:03 schreef nelisb het volgende:
laatste volledige dag op me werk! en dan maandag van 9-12 en dan weg bij die kutbaan whahaha! suc6 allemaal vandaag!
we zullen je missenquote:Op vrijdag 28 december 2007 09:09 schreef draculettetje het volgende:
Goede smorgens
Daar was ik weer eens, al heb ik vakantie
ik heb gezellig 1 nichtje en 2 neefjes te logeren! erg gezellig
zal hier dus niet veel zijn!
hoe liefquote:
doe je ze dan de groetjes?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe lief
ik mis iemand ...
zal maar is een bericht sturen
had dat eerder gezegdquote:
jahjah, over 2 uur wil ik eigenlijk vrije middag hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:12 schreef nelisb het volgende:mogguh
alweer 2 uurtjes voorbij, nog 7 uur te gaan.
Daarna voor mijn afscheid uit eten met alle collega's, das wel weer gezellig natuurlijkk!
Plannen voor het weekend?
ik heb vakantie volgende week![]()
hihiquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had dat eerder gezegd
nu al verzonden
maar voor jou stuur ik er nog wel een pm achter aan
en waarom worden kleine berichtjes altijd vanzelf groot ?
groetjes verzonden,quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi
uhm da weet ik niet maar ik ken dat wel....
ehm tjah ...quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:17 schreef sandermans het volgende:
Tot hoe laat moeten jullie?
morge en welkomquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:14 schreef sandermans het volgende:
Goeiemorgen, kom hier maar even kijken, dan heb ik iig nog iets te doen
avondquote:
da's dan wel een lang bericht om te zeggen dat je iemand mist ha haquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
groetjes verzonden,
toch weer een bericht van ong 10 regels
vorige bericht was ook al lang, denk toch minimaal 50 regels ofzo
niet ik ben vrijquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:17 schreef sandermans het volgende:
Uur of 3, half 4... (half 7 begonnenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:17 schreef sandermans het volgende:
4 u als t goed is. misschien eerder weg als ik in slaap valquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:17 schreef sandermans het volgende:
heb mn nichtje en neefjes te logeren!quote:
Gezellig! Veel plezier! ik blijf hier nog ffquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:25 schreef draculettetje het volgende:
en nu gaan we met de wii spelen...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:29 schreef sandermans het volgende:
Ik moet tot 5 uur, vanochtend nog wel een paar dingen gedaan maar nu is er weinig meer te doen.. straks ga ik van verveling nog opruimen ofzo
Ik heb mario galaxy eindelijk in huisquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:25 schreef draculettetje het volgende:
en nu gaan we met de wii spelen...
Die momenten probeer ik ook altijd te vermijden, helaas mag ik dit jaar nog een keer komenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zijn gevaarlijke momenten.
Maar des te happier ben je als je volgend jaar je kantoor weer binnenloopt
welke spellen had je in gedachtequote:Op vrijdag 28 december 2007 10:36 schreef sandermans het volgende:
Werkt de Wii nou goed, die controllers? Met Wii sports wel goed lijkt mij, maar met andere spellen?
ik ben weer terug dus even antwoorden op wat berichten hierquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dan wel een lang bericht om te zeggen dat je iemand mist ha ha
maar goed soms soms gebeurd dat gewoon
ben nu ook al weer aan de derde regel begonnen
al heb ik ze niet helemaal vol getypt
da's natuurlijk ook nog afhankelijk, de regel lengte....
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:34 schreef sandermans het volgende:
[..]
Die momenten probeer ik ook altijd te vermijden, helaas mag ik dit jaar nog een keer komenzo aardig vind mijn baas mij nou
waar zit je? australie/nieuw zeeland?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
voor mij eigelijk wel
en vuurwerk![]()
enige icter over 20 vestigingen, laatste maand.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:19 schreef sandermans het volgende:
Wat doe je dan Crazy-m dat dat nog maar de vraag is?
hier is het altijd gezelligquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:20 schreef BrandX het volgende:hoi C-M!
ik dacht kom hier eens buurtenIs het hier gezellig?
dat klinkt engquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:29 schreef sandermans het volgende:
Ik moet tot 5 uur, vanochtend nog wel een paar dingen gedaan maar nu is er weinig meer te doen.. straks ga ik van verveling nog opruimen ofzo
laat me raden, ene Crazy-M zekerquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier is het altijd gezellig
en zeker met 1 of andere gek die hier rond loopt
jah ik dacht even meequote:Op vrijdag 28 december 2007 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
voor mij eigelijk wel
en vuurwerk![]()
nl gewoon maar je mag het toch vandaag kopenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
waar zit je? australie/nieuw zeeland?
ehm weet nietquote:
maar het is 10:46 in de avondquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het lijkt wel of het 6 uur in de ochtend is
eigenlijk moet ik nog wat doen maar ik heb helemaal geeeeeen ziiiiinquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar het is 10:46 in de avond
(eeeeh middag Morgen)
Veel mensen zeggen dan lekker makkelijk verdienen, maar het is worstelen om de dag door te komen, oke genoeg geklaagd voor vandaag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat klinkt eng
ik moet normaal ook tot 17:00 maar vandaag geen FUCK te doen
tja ik niks te doenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik nog wat doen maar ik heb helemaal geeeeeen ziiiiin
tjah dat welquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:48 schreef sandermans het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen dan lekker makkelijk verdienen, maar het is worstelen om de dag door te komen, oke genoeg geklaagd voor vandaag.
VNC, RDP, RAdmin?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja ik niks te doen
en wat zijn sommige mensen belachelijk stom
krijgt iemand een handleiding om iets in te stellen.
de handleiding is in het Jip en Jannekes geschreven. zelfs plaatjes erbij
ik zo: ehm sorry, hiervoor kom ik niet naar de vestiging. Dit duurt 5 min, reistijd is 10 keer zo lang heen. en terug ook 10 keer zolang.
die andere: ja ik verwacht dat je contact opneemt. Is godverdomme jip en janneke taal man. klik hier, scherm klik volgende (afbeelding volgend scherm) klik hier, afbeelding volgend scherm) klik hier.
zo is het geschreven als het ware
tjah, werkt niet op die pcquote:
Het is natuurlijk makkelijk om anderen voor je karretje te spannen, maar je werkt dus vanaf huis nu?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja ik niks te doen
ik zo: ehm sorry, hiervoor kom ik niet naar de vestiging. Dit duurt 5 min, reistijd is 10 keer zo lang heen. en terug ook 10 keer zolang.
die andere: ja ik verwacht dat je contact opneemt. Is godverdomme jip en janneke taal man. klik hier, scherm klik volgende (afbeelding volgend scherm) klik hier, afbeelding volgend scherm) klik hier.
nee werkquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:55 schreef sandermans het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk om anderen voor je karretje te spannen, maar je werkt dus vanaf huis nu?
je heb noot zulke handleidignen gezienquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:55 schreef sandermans het volgende:
[..]
Het is natuurlijk makkelijk om anderen voor je karretje te spannen, maar je werkt dus vanaf huis nu?
Zo'n handleiding heb ik nu ook voor m'n neusquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja ik niks te doen
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:24 schreef Crazy-M het volgende:
JEUJ
alsnog vrij gekregen
dus bij deze:
NOG EEN HALF UUR WERKEN
jah maar meestal kunnen ze het zelf de lui krengenquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:07 schreef sandermans het volgende:
Ik denk dat jij mij verkeerd begrijp, ik werk op systeembeheer dus weet precies wat er bedoeld wordt, ik bedoel het vanuit de gebruiker gezien dat het makkelijk is om iemand anders dingen op te laten lossen
ik deel uw meningquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jah maar meestal kunnen ze het zelf de lui krengen
iemand:jah me ms 2007 doet het niet.quote:
nu ja uit de zelfde vestiging:quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
iemand:jah me ms 2007 doet het niet.
ik:hoe oud is je pc?
iemand:uhm 1998
ik:KOOP EEN NIEUWE PC![]()
het was familie enz
mja ik snapte hemquote:Op vrijdag 28 december 2007 11:43 schreef sandermans het volgende:
Dat wou ik er ook mee zeggen eigenlijk
wat is je beroep?quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:49 schreef Grimm het volgende:
Pas om 1 uur weer een patient en dan weer eentje om 2 uur maar daarna wel lekker vrij!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik snapte hem
echt soms ...
kan niet printen ... rijd je naar vestiging... staat priinter op onderbreken.
zeg dan gewoon dat er op het scherm staat onderbroken als ik vraag of er iets geks staat wat er niet hoort ...
maar ze liegen altijdquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:05 schreef BrandX het volgende:
[..]mensen worden niet betaald om na te denken hoor! daar ben jij toch voor?
Ik vind dat als dank voor het gebruiken van je bureau dat je toch wel eerste keus mag hebben voordat de verloting begint!quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:12 schreef diertjuh het volgende:
Hallo mensenik leef nog. Balansen is vet saai. En mn bureau staat allemaal vol met lekkere dingen. Alleen ik mag er niet bij zitten..want is voor verloting vanmiddag ofzoiets. Nu maar wachten tot ze een overzicht hebben van de voorraden en dan kan ik ook weer iets. Maar gelukkig heb ik wegje gevonden in de zooi hier op mn bureau en kan jullie toch nog een goedemiddag wensen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:11 schreef Friday12 het volgende:
brand nog een keer bedankt voor mijn ava
Hallo, en ook goeiemiddagquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:12 schreef diertjuh het volgende:
Hallo mensenik leef nog. Balansen is vet saai. En mn bureau staat allemaal vol met lekkere dingen. Alleen ik mag er niet bij zitten..want is voor verloting vanmiddag ofzoiets. Nu maar wachten tot ze een overzicht hebben van de voorraden en dan kan ik ook weer iets. Maar gelukkig heb ik wegje gevonden in de zooi hier op mn bureau en kan jullie toch nog een goedemiddag wensen.
hoi diertjuhquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:12 schreef diertjuh het volgende:
So truequote:Op vrijdag 28 december 2007 12:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar ze liegen altijden als je wat vraagd aan ze zeggen ze altijd nee
ik zit op remote desktop (klant wist dat niet) en die gast maar volhouden dat ie niets aan het doen is enz terwijl ik hem gewoon zie kuttenquote:
Ze hebben 24 papiertjes in een pet gedaan en iedereen mag daar uittrekken. Het zijn 24 lootjes. En volgens mij mag ik niet meedoen. Maarja datweet ik niet. Mag ook al niet mee uiteten ofzo. Ben "maar" een stagiaire ofzo.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik vind dat als dank voor het gebruiken van je bureau dat je toch wel eerste keus mag hebben voordat de verloting begint!
Ik moet tot 4 uur. Daarna naar huis. Aangezien ik toch niet meegevraagd ben om mee uit eten te gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hallo, en ook goeiemiddag
Nog 2 uurtjes, dan heb ik weer vakantie
dat is een instelling die ik werkelijk nooit heb begrepen. Bij ons zijn stagaires en uitzendkrachten die langer dan een maand meedraaien gewoon gelijk aan een medewerker. Enige verschil bij uitzendkrachten is dat op bedrijfsuitjes (waar zij bij meemogen) zij niet uitbetaald krijgen als werkdag waar de vaste werknemer dat wel gewoon heeft.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ze hebben 24 papiertjes in een pet gedaan en iedereen mag daar uittrekken. Het zijn 24 lootjes. En volgens mij mag ik niet meedoen. Maarja datweet ik niet. Mag ook al niet mee uiteten ofzo. Ben "maar" een stagiaire ofzo.
Ik vindt het ook gewoon raar. Dan nog kunnen ze wel aan mij vragen of ik mee wil en dat ik de kosten zelf wil betalen. Maar nee..helemaal niets. Het verschil hier tussen werknemer en stagiaire is veel te groot. Net of je als stagiaire minder bent. Ik zit hier gewoon op mn eigen vrij dag. Anders had ik school gehad maar ivm vakantie dus vrij. Ik help gewoon mee met balansen. Sorry maar ik vindt het gewoon erg stom.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is een instelling die ik werkelijk nooit heb begrepen. Bij ons zijn stagaires en uitzendkrachten die langer dan een maand meedraaien gewoon gelijk aan een medewerker. Enige verschil bij uitzendkrachten is dat op bedrijfsuitjes (waar zij bij meemogen) zij niet uitbetaald krijgen als werkdag waar de vaste werknemer dat wel gewoon heeft.
In return krijg je in 99% van de gevallen uitzendkrachten en stagaires die loyaal zijn en niet zomaar met de noorderzon vertrekken als ze wat anders tegen komen.
voetnoot: stagaires en uitzendkrachten die niet voldoen gaan (na een 'functionerings'gesprek en geen verbetering) wel exit natuurljk, maar dat is logisch lijkt me.
Leuke instelling zeg, in dat bedrijf...quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik moet tot 4 uur. Daarna naar huis. Aangezien ik toch niet meegevraagd ben om mee uit eten te gaan.
bout bedrijf. Volgende keer dus gewoon niet op je vrije dag daar gaan zitten. Jij niets, zij nietsquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik moet tot 4 uur. Daarna naar huis. Aangezien ik toch niet meegevraagd ben om mee uit eten te gaan.
Mij vergeten is bijna niet mogelijk. Ze hebben het er net zelf nog over gehad over het etentje. Maarja. Heb net wel even gevraagd hoe het zit met vandaag. Of ik hier nou een vergoeding voor krijg ofnie. Maar stagebegeleider zou het er nog over hebben met de directeur. Tja..als ik niets krijg is het wel lullig. Maar ik verwacht niets ofzo. Ik zie wel wat er komt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leuke instelling zeg, in dat bedrijf...
Ik zou het nog maar ff navragen, misschien zijn ze het gewoon 'vergeten', ipv dat ze je niet mee willen hebben. Okee, zou alsnog lullig zijn, maar toch...
En anders gaan we toch samen gezellig pannenkoeken eten?
Ik doe alleen niet aan lootjes e.d.
Kwam die link inderdaad ergens tegen op de frontpagequote:Op vrijdag 28 december 2007 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die zijn grappig ja, had ze vanmorgen ook al bekeken
Oja, mogguh!
Misschien krijg ik er een vergoeding voor. Dat heb ik nog liever dan bij de chinees eten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
bout bedrijf. Volgende keer dus gewoon niet op je vrije dag daar gaan zitten. Jij niets, zij niets
misschien? Ik zou gewoon je papiertje inleveren voor de gewerkte uren.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Misschien krijg ik er een vergoeding voor. Dat heb ik nog liever dan bij de chinees eten.
Tja onder het motto het verschil moet er zijn ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:46 schreef nelisb het volgende:
das lullig diertjuh, hier zijn stagaires gelijk aan personeel. afscheidsetentje,kadotje etc!!
dan moeten toch echt maar iets leuk doen volgende week
Het is gewoon erg klote dat sommige bedrijfen het gewoon zien als gratis hulp.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Mij vergeten is bijna niet mogelijk. Ze hebben het er net zelf nog over gehad over het etentje. Maarja. Heb net wel even gevraagd hoe het zit met vandaag. Of ik hier nou een vergoeding voor krijg ofnie. Maar stagebegeleider zou het er nog over hebben met de directeur. Tja..als ik niets krijg is het wel lullig. Maar ik verwacht niets ofzo. Ik zie wel wat er komt.
Ik heb verder geen papiertje. Moet alleen voor school een logboek maken. Maar stagebegeleider gaat zo nog met directeur over hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
misschien? Ik zou gewoon je papiertje inleveren voor de gewerkte uren.
GRTDOJW pannenkoeken avondquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja onder het motto het verschil moet er zijn ofzo
Weetje ik ga lekker helemaal niets doen. Ik ga lekker lui zijn.
of pannenkoeken eten met Smokie![]()
ga je gezellig mee pannenkoeken eten
Sowieso, lui zijn is (bijna) altijd goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja onder het motto het verschil moet er zijn ofzo
Weetje ik ga lekker helemaal niets doen. Ik ga lekker lui zijn.
of pannenkoeken eten met Smokie![]()
ga je gezellig mee pannenkoeken eten
ja en volgens mij zien zij mij ook zo. Eerst instantie is stage goed afronden wat voorgaat. Maar een vergoeding is mooi meegenomen natuurlijk. Ik werk me ook de pleuris hier. En maar steeds meer werk neerleggen. Ik ben toen in een weekend zo ziek geworden..hartkloppingen, koorts, misselijk etc. Mn moeder dacht dat het kwam van stage. Ik had me veel te druk gemaakt om alles af te krijgen en dingen goed te doen. nu heb ik mezelf voorgenomen om niet meer zo tering druk te doen en alles lekker rustig op mn eigen tempo. Want hartkloppingen hebben is nie fijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is gewoon erg klote dat sommige bedrijfen het gewoon zien als gratis hulp.
Je werkt je de pestpleuris in, krijgt er meestal niet eens geld voor.. en nog allemaal rotklusjes doen ook.
Ik heb ook eens een half jaar stage moeten lopen, gewoon fulltim werken dus.
Maar een vergoeding? echt niet, geen cent! ik kon goed opschieten met die collega's daar,
en heb doen ik wegging als een bedankje van hun gehad met een kleinigheid (geld).
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb verder geen papiertje. Moet alleen voor school een logboek maken. Maar stagebegeleider gaat zo nog met directeur over hebben
quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sowieso, lui zijn is (bijna) altijd goed
ik zit hier gewoon in mn eigen vrije tijd. Dan vindt ik een vergoeding nog wel een beetje op zn plaats. Volgende week ook he. Ik heb gewoon vrij genomen. Maar ze wouden wel dat ik kwam want het debiteurenbeheer bleef dan weer liggen enzo. Ik had zoiets van "je kunt me lekker de pot op" jullie wachten maar totdat ik er weer ben.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:08 schreef sandermans het volgende:
Ik zou er niet teveel op rekenen maar het zou wel tof zijn als je toch nog wat kreeg
Ik had ook gewoon net gevraagd of hij het al met de directeur over had gehad. Stagebegeleider vondt het wel terecht dat ik eventjes navroegquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat het wat zoden aan de dijk zet
![]()
[..]
Zo afentoe lui zijn is inderdaad goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sowieso, lui zijn is (bijna) altijd goed
neuh ik ga niet. Ik ben ook maar een mens je kunt niet van mij verwachten dat ik alles ga doen en dat ook allemaal afkrijg. Ik heb ook op moment voor mezelf gezegd 'genoeg is genoeg'. Anders wordt je helemaal knettergek. Ik ben niet stressbestendig tenminste nog niet. Zoiets moet je ook ontwikkelen, denk ikquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:15 schreef sandermans het volgende:
Dus je gaat niet volgende week? groot gelijk, als je vrij gevraagd hebt.
Ik heb het idee dat ze wel veel van je vragen als stagiaire.
Halloquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer eventjes :d
binnen 3 min weer weg
maar nog even hallo tegen diertjuh zeggen
dankzij de efteling 20 min langer over mn reis gedaan ....
een goedemiddagquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef Dylanesque het volgende:
Ik kom terug van m'n pauze en er zijn 3 stamgasten bijmogge diertjuh, smokez en droxz
nog 1 minuut dan weer wegquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hallo.
Efteling is leuk. Telang niet meer geweest
Ja dat noem ik nou niet zo slimquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:19 schreef Crazy-M het volgende:
en binnen door rijden dacht ik ff slim te zijn ... rijd ik aan de verkeerde kant
lag er een natuurlijke bariere,
de loonse en drunense duinendus onder de rijksweg door naar kaatsheuvel :LP
jah, ken je omgevingquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja dat noem ik nou niet zo slim. Maar het is je gelukt, denk ik
Ik had al gelezen. Maar ik wacht nog even met beantwoorden. Ik moet ff inspiratie opdoen. En ik heb koppijn. Dus geduld komt misschien vandaag of van het weekendquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog 1 minuut dan weer weg
voorlopig heb jij wat bij te lezen dacht ik zo in je inbox
Volgens mij ken jij je omgeving niet zo goed danquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ken je omgeving
en wel beetje orientatie gevoel is ook nooit mis
maar dan ga ik nu weer.
doei doei![]()
mogguh Dylan!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef Dylanesque het volgende:
Ik kom terug van m'n pauze en er zijn 3 stamgasten bijmogge diertjuh, smokez en droxz
Je wordt gespaard? Ik weet t nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef diertjuh het volgende:
Ik snap dit niet. Ik heb niets te doen. Iemand anders de zus van een collega helpt ook vandaag mee. Heeft ook niets te doen en zij krijgt het werk.Ben ik nou gek of stel ik me nou aan?
Nope werkt er niets eens. Maar helpt gewoon vandaag even mee ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je wordt gespaard? Ik weet t nietDe zus werkt er helemaal niet?
Ja okee, maar ik bedoel tijdens werktijd dan hequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zo afentoe lui zijn is inderdaad goed.
Apartquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope werkt er niets eens. Maar helpt gewoon vandaag even mee ofzo
ja dan ben ik niet lui. Maar ik ben het nu wel zat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, maar ik bedoel tijdens werktijd dan he
Nadeel van dit alles is (of kan zijn) dat je in alles dingen begint te zien ..quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope werkt er niets eens. Maar helpt gewoon vandaag even mee ofzo
ik verveel me gewoon de tering. Dan had ik verdomme ook wel thuis kunnen blijven.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ApartNouja, als zij een dagje mee komt helpen mag ze best wat werk doen ook
zie je ik wordt gewoon gek.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nadeel van dit alles is (of kan zijn) dat je in alles dingen begint te zien ..
Om in iedergeval even rustig te kunnen nadenken:
* Dr.Droxz zet een lekker bakje thee neer voor diertjuh
dat ken ik wel jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik verveel me gewoon de tering. Dan had ik verdomme ook wel thuis kunnen blijven.
same here! krijg geld om me te vervelen terwijl er werk genoeg is. maar ik vind het een kloooooooooooooooooote baan!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat ken ik wel ja
maar ik zit hier voor t geld, dat heb je met die stagevergoeding misschien nieteens
ja nou sorry..kan ik toch ook niets aandoen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
wat een geslijm hier hahaha
Ben niet zo een slijmbalquote:
Laatste tijd valt het toch wel mee?quote:
succes, en tot straks!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef diertjuh het volgende:
ik zeg even gedag. Want ik ga me even concentreren op andere dingen
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef diertjuh het volgende:
ik zeg even gedag. Want ik ga me even concentreren op andere dingen
jawelquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laatste tijd valt het toch wel mee?
kijk eens aan, er zit verbetering in toch hahahahaquote:
goede avond weerquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:54 schreef diertjuh het volgende:
ben ik weer. Nu thuis. 40 euro verdiend en kon wel mee naar de chinees. Maarja chinees is niet mn ding.Maargoed boeit verder ook nie veel.
jawel. Ik ga vanavond lekker relaxen. Dus niet zoveel aanwezig of onlinequote:Op vrijdag 28 december 2007 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goede avond weer
toch weer mooi verdiend voor 1 dagje
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jawel. Ik ga vanavond lekker relaxen. Dus niet zoveel aanwezig of onlineBen beetje moe enzo
voor deze ene keer dan hequote:Op vrijdag 28 december 2007 17:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moet maar kunnen voor een keertje hoor
weer op sluit toer dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]Niet leuk is. Als je wilt praten..je weet me te vinden
.
jij mag dat bij mijquote:
trustenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:25 schreef draculettetje het volgende:
zo 2 kindjes uit logeren en de derde ligt hier boven heerlijkte snurken kan ik zelfs beneden horen
nu zo zelf naar bed want waarschijnlijk staat ie wel rond 0630 naast mn bed te springen
Succes draculettetje! en tot morgen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:25 schreef draculettetje het volgende:
zo 2 kindjes uit logeren en de derde ligt hier boven heerlijkte snurken kan ik zelfs beneden horen
nu zo zelf naar bed want waarschijnlijk staat ie wel rond 0630 naast mn bed te springen
goede morgen draculettetje!quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:22 schreef draculettetje het volgende:
good of the morning!
Monstertje kwam pas om 0715 en heeft tot 0800 nog bij mij in bed geslapen
daarna lekker zitten kleien met play doh en staat nu te springen om in bad (met bubbels) te gaan!
kortom gezellige ochtend....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen draculettetje!![]()
Leuk om zo steeds een klein verslagje te lezen
hihi dank! ik ben dan ook vol trots mijn tante rol aan het vervullen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen draculettetje!![]()
Leuk om zo steeds een klein verslagje te lezen
en je bent nog maar halverwegen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo... net weer even met mijn longen uit mijn lijf getrapt, lekker windje, lekker fietsen
DAKAR afleveringen gekeken, dus mijn dag kan niet meer stuk
Sommige mensen gaan naar de sportschool, en ik fiets gewoon lekker buitenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en je bent nog maar halverwegen...
hier staat bob de bouwer macroni op
je heb ok spongebob en friet macaroniquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan naar de sportschool, en ik fiets gewoon lekker buiten
Bob de bouwe macroni?Ach, als die kinderen het maar geweldig vinden toch
Welke film komt daarop?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
had vandaag ook macaroni op
altijd wel lekker
zo maar de film op sbs kijken. voor de rest toch niks.
Hier ook niets te doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook maar even wat tv kijken ook verder niets te doen ofzo.
Net dus afgelopen, weet nog niet hoe hij heetquote:
Ach jah, en welke film is het bij u geworden mejuffrouw Diertjuh ?quote:Ik ga zometeen ook maar even wat tv kijken ook verder niets te doen ofzo.
en welke film is het bij jou ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hier ook niets te doenOok maar filmpje kijken vanavond
welke film? tv is weinig bijzonders op enzo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hier ook niets te doenOok maar filmpje kijken vanavond
Iets met jim carrey..maar was telang om te onthoudenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Net dus afgelopen, weet nog niet hoe hij heet
[..]
Ach jah, en welke film is het bij u geworden mejuffrouw Diertjuh ?
ja die titel van sbs6 ook jahquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Iets met jim carrey..maar was telang om te onthouden
Beetje gelukt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:52 schreef Dylanesque het volgende:
Hier is het uiteindelijk geen film geworden maar wat amateuristisch meetokkelen met de top2000 op gitaar
blijven oefenen, zeg ik maarquote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mwah, hou het nu maar bij luisteren
En CrazyM, waar fok allemaal wel niet goed voor is he
Spannend!quote:Op zondag 30 december 2007 09:31 schreef Seventees het volgende:
* Seventees gaat op zoek naar een andere baan
Sterker nog: er hangt een sollicitatiegesprek in de lucht
zelf maken is altijd lekkerder!quote:Op zondag 30 december 2007 09:32 schreef Seventees het volgende:
Vandaag oliebollen maken/kopen. We zijn er nog niet uit
Wel de hele keuken zo glad als een ijsbaanquote:
Succesquote:Op zondag 30 december 2007 09:31 schreef Seventees het volgende:
* Seventees gaat op zoek naar een andere baan
Sterker nog: er hangt een sollicitatiegesprek in de lucht
haal mijn rijmpjes er maar uit, ging nergens overquote:Op zondag 30 december 2007 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
ok op verzoek zal ik hem dan maar ff in de op gooien
was uit pure verveling gemaakt maarjah ....:P
dank voor de eerbetoon
of het verhaal wel ergens over gaatquote:Op zondag 30 december 2007 14:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
haal mijn rijmpjes er maar uit, ging nergens over
whehe.. nouja, daarom is t een mooie vervangerquote:Op zondag 30 december 2007 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of het verhaal wel ergens over gaat
tja, wel goed te gebruikenquote:
haha zeker tijdens mn werkquote:Op zondag 30 december 2007 00:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]erg veel fantasie
. Misschien een nieuw beroep: Google adds verhalen schrijven?
nah versjes moeten er ook inblijvenquote:Op zondag 30 december 2007 14:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
whehe.. nouja, daarom is t een mooie vervanger
nope.quote:Op zondag 30 december 2007 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah versjes moeten er ook inblijven
jawel ...quote:
Zie ze lekker intensief bezig zijnquote:Op zondag 30 december 2007 18:54 schreef draculettetje het volgende:
Avond
ik kom ff spammen
Oom erik en kids aan de wii
[ afbeelding ]
Het zwemmen was geweldig! heb daar alleen losse foto's van dus dat wordt wat veel om te spammen!
Goedeavond meneerquote:Op zondag 30 december 2007 19:24 schreef Crazy-M het volgende:
goedeavond diertjuh
gefeliciteerd Droxz
ja, hyves is vaak traag,quote:Op zondag 30 december 2007 19:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedeavond meneer
Ik ben aan het klooien met mn hyves. Ff wat foto's opzetten maar het laad allemaal zo sloom.
Klasgenoot smsde me net of ik even de aantekeningen van Onderneming en recht kon sturen. Nou ik ben er een paar keer niet geweest. Dus aantekeningen is niet echt veel en moet ze ook nog in de computer zetten. Dus mn antwoord: Nee, kan niet want ik heb ze niet.
Onderneming en recht?quote:Op zondag 30 december 2007 19:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedeavond meneer
Ik ben aan het klooien met mn hyves. Ff wat foto's opzetten maar het laad allemaal zo sloom.
Klasgenoot smsde me net of ik even de aantekeningen van Onderneming en recht kon sturen. Nou ik ben er een paar keer niet geweest. Dus aantekeningen is niet echt veel en moet ze ook nog in de computer zetten. Dus mn antwoord: Nee, kan niet want ik heb ze niet.
en nou niet weer volspammen met krabbels jaquote:Op zondag 30 december 2007 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, hyves is vaak traag,
zal dadelijk je fotos bekijken, ben benieuwd
quote:Op zondag 30 december 2007 19:32 schreef lynda het volgende:
[..]
en nou niet weer volspammen met krabbels ja
vind ik welquote:Op zondag 30 december 2007 19:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu..is niet echt een leuk vak enzo
doe jij altijdquote:Op zondag 30 december 2007 19:32 schreef lynda het volgende:
[..]
en nou niet weer volspammen met krabbels ja
Ja dan is het ook wel logischquote:Op zondag 30 december 2007 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
vind ik welMaarja ik doe dan ook recht opleiding
doen we nietquote:Op zondag 30 december 2007 19:40 schreef diertjuh het volgende:
Hey niet gaan ruzie maken he. Iedereen is welkom op mn hyves.
blijf rustig, tel tot 10, denk aan leuke dingenquote:Op zondag 30 december 2007 20:03 schreef diertjuh het volgende:
sjonge ik gooi deze computer nog eens een keer uit het raam. Ik wordt knettergek van dit ding. Stomme browser loopt steeds vast. Hyves doet vreselijk irritant. Dus allemaal irritaties.
Ik heb zo'n idee dat mn computer zo gaat crashen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
blijf rustig, tel tot 10, denk aan leuke dingen
hyves is gewoon traag op de zondagen
denk aan mooie dingen,quote:Op zondag 30 december 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat mn computer zo gaat crashen.
quote:Op zondag 30 december 2007 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
alleen zij doet mij altijd dood gooien met krabbels
ehm ik zeg niks (A)quote:Op zondag 30 december 2007 20:33 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
stiekem vind je het wel leuk al die vrouwelijke aandacht op je hyves
mevrouw,quote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook hyves!
voor crazy via vamp te krijgen anders pm me maar
da is zeker nie lief!quote:Op zondag 30 december 2007 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
iemand op msn noemt naast mij maar gelijke alle tilburgers gek
niet lief
tja het is wat met sommige mensenquote:
Ik heb umquote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook hyves!
voor crazy via vamp te krijgen anders pm me maar
En ik had me toch weer genoeg te lezen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
ik gaat ook zo naar bed,
ondertussen nog 1 zeker lief iemand een sms gestuurt, krabbelen en nog een pm sturen
daardoor heeft de persoon weer wat te lezen
je bent aardig op wegquote:Op maandag 31 december 2007 00:30 schreef diertjuh het volgende:
misschien kan ik het topic in mn uppie volkrijgen..
quote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jawel he.Nog ff een paar en ik kan een nieuwe gaan openen.
Hoe raad je dat zoquote:Op maandag 31 december 2007 00:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Anders help je ff gezellig mee. Je hebt volgens mij ook niets beters te doen.
Uhmm anders zou je hier niet zijn. Nou geniet er dan nog maar van.quote:Op maandag 31 december 2007 00:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoe raad je dat zo![]()
klopt wel, radio staat aan op de top 2000 die nog 1 dagje duurt en zit volop te genieten
Goed puntquote:Op maandag 31 december 2007 00:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhmm anders zou je hier niet zijn. Nou geniet er dan nog maar van.
neuh want daar komt toch niets van. Heb jij ze wel?quote:Op maandag 31 december 2007 00:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goed punten dat zal k zeker doen
en dat was 2007 alweer bijna.. nog goede voornemens?
beter gitaar leren spelenquote:Op maandag 31 december 2007 00:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh want daar komt toch niets van. Heb jij ze wel?
hehe misschien, maar vind t wel leuk alles zelf beetje uit te puzzelen voorlopigquote:Op maandag 31 december 2007 00:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Datwas een lege quote
Maarnu niet meer. Denk je dat dat je gaat lukken?Neem een cursus.
Niet? Je weet maar nooit.Misschien zit er heel diep een verborgen rockster in je of een jazz muzikantquote:Op maandag 31 december 2007 00:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe misschien, maar vind t wel leuk alles zelf beetje uit te puzzelen voorlopig
rockster wordt ik toch niet
haha dat zou leuk zijn, die moet ik maar eens opzoeken danquote:Op maandag 31 december 2007 00:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niet? Je weet maar nooit.Misschien zit er heel diep een verborgen rockster in je of een jazz muzikant
je zult verbaasd staan van jezelf.quote:Op maandag 31 december 2007 00:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
haha dat zou leuk zijn, die moet ik maar eens opzoeken dan
dat zijn mooie gedachtes om straks t nieuwe jaar mee in te gaanquote:Op maandag 31 december 2007 01:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
je zult verbaasd staan van jezelf.
ja he.Nou biertje dan maar?quote:Op maandag 31 december 2007 01:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat zijn mooie gedachtes om straks t nieuwe jaar mee in te gaan
neem t er dan meteen van in stijlquote:Op maandag 31 december 2007 01:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ach ja wat maakt het uit. Alcohol is alcohol
quote:Op maandag 31 december 2007 01:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
neem t er dan meteen van in stijl![]()
[ afbeelding ]
cheers!
dan hoeven we tenminste geen nieuwe te makenquote:Op maandag 31 december 2007 01:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
maargoed ik stop met fok! voor nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |