of het verhaal wel ergens over gaatquote:Op zondag 30 december 2007 14:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
haal mijn rijmpjes er maar uit, ging nergens over
whehe.. nouja, daarom is t een mooie vervangerquote:Op zondag 30 december 2007 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of het verhaal wel ergens over gaat
tja, wel goed te gebruikenquote:
haha zeker tijdens mn werkquote:Op zondag 30 december 2007 00:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]erg veel fantasie
. Misschien een nieuw beroep: Google adds verhalen schrijven?
nah versjes moeten er ook inblijvenquote:Op zondag 30 december 2007 14:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
whehe.. nouja, daarom is t een mooie vervanger
nope.quote:Op zondag 30 december 2007 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah versjes moeten er ook inblijven
jawel ...quote:
Zie ze lekker intensief bezig zijnquote:Op zondag 30 december 2007 18:54 schreef draculettetje het volgende:
Avond
ik kom ff spammen
Oom erik en kids aan de wii
[ afbeelding ]
Het zwemmen was geweldig! heb daar alleen losse foto's van dus dat wordt wat veel om te spammen!
Goedeavond meneerquote:Op zondag 30 december 2007 19:24 schreef Crazy-M het volgende:
goedeavond diertjuh
gefeliciteerd Droxz
ja, hyves is vaak traag,quote:Op zondag 30 december 2007 19:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedeavond meneer
Ik ben aan het klooien met mn hyves. Ff wat foto's opzetten maar het laad allemaal zo sloom.
Klasgenoot smsde me net of ik even de aantekeningen van Onderneming en recht kon sturen. Nou ik ben er een paar keer niet geweest. Dus aantekeningen is niet echt veel en moet ze ook nog in de computer zetten. Dus mn antwoord: Nee, kan niet want ik heb ze niet.
Onderneming en recht?quote:Op zondag 30 december 2007 19:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedeavond meneer
Ik ben aan het klooien met mn hyves. Ff wat foto's opzetten maar het laad allemaal zo sloom.
Klasgenoot smsde me net of ik even de aantekeningen van Onderneming en recht kon sturen. Nou ik ben er een paar keer niet geweest. Dus aantekeningen is niet echt veel en moet ze ook nog in de computer zetten. Dus mn antwoord: Nee, kan niet want ik heb ze niet.
en nou niet weer volspammen met krabbels jaquote:Op zondag 30 december 2007 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, hyves is vaak traag,
zal dadelijk je fotos bekijken, ben benieuwd
quote:Op zondag 30 december 2007 19:32 schreef lynda het volgende:
[..]
en nou niet weer volspammen met krabbels ja
vind ik welquote:Op zondag 30 december 2007 19:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu..is niet echt een leuk vak enzo
doe jij altijdquote:Op zondag 30 december 2007 19:32 schreef lynda het volgende:
[..]
en nou niet weer volspammen met krabbels ja
Ja dan is het ook wel logischquote:Op zondag 30 december 2007 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
vind ik welMaarja ik doe dan ook recht opleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |