Iets met jim carrey..maar was telang om te onthoudenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Net dus afgelopen, weet nog niet hoe hij heet
[..]
Ach jah, en welke film is het bij u geworden mejuffrouw Diertjuh ?
ja die titel van sbs6 ook jahquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:48 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Iets met jim carrey..maar was telang om te onthouden
Beetje gelukt?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:52 schreef Dylanesque het volgende:
Hier is het uiteindelijk geen film geworden maar wat amateuristisch meetokkelen met de top2000 op gitaar
blijven oefenen, zeg ik maarquote:Op zondag 30 december 2007 01:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Mwah, hou het nu maar bij luisteren
En CrazyM, waar fok allemaal wel niet goed voor is he
Spannend!quote:Op zondag 30 december 2007 09:31 schreef Seventees het volgende:
* Seventees gaat op zoek naar een andere baan
Sterker nog: er hangt een sollicitatiegesprek in de lucht
zelf maken is altijd lekkerder!quote:Op zondag 30 december 2007 09:32 schreef Seventees het volgende:
Vandaag oliebollen maken/kopen. We zijn er nog niet uit
Wel de hele keuken zo glad als een ijsbaanquote:
Succesquote:Op zondag 30 december 2007 09:31 schreef Seventees het volgende:
* Seventees gaat op zoek naar een andere baan
Sterker nog: er hangt een sollicitatiegesprek in de lucht
haal mijn rijmpjes er maar uit, ging nergens overquote:Op zondag 30 december 2007 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
ok op verzoek zal ik hem dan maar ff in de op gooien
was uit pure verveling gemaakt maarjah ....:P
dank voor de eerbetoon
of het verhaal wel ergens over gaatquote:Op zondag 30 december 2007 14:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
haal mijn rijmpjes er maar uit, ging nergens over
whehe.. nouja, daarom is t een mooie vervangerquote:Op zondag 30 december 2007 14:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of het verhaal wel ergens over gaat
tja, wel goed te gebruikenquote:
haha zeker tijdens mn werkquote:Op zondag 30 december 2007 00:58 schreef diertjuh het volgende:
[..]erg veel fantasie
. Misschien een nieuw beroep: Google adds verhalen schrijven?
nah versjes moeten er ook inblijvenquote:Op zondag 30 december 2007 14:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
whehe.. nouja, daarom is t een mooie vervanger
nope.quote:Op zondag 30 december 2007 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nah versjes moeten er ook inblijven
jawel ...quote:
Zie ze lekker intensief bezig zijnquote:Op zondag 30 december 2007 18:54 schreef draculettetje het volgende:
Avond
ik kom ff spammen
Oom erik en kids aan de wii
[ afbeelding ]
Het zwemmen was geweldig! heb daar alleen losse foto's van dus dat wordt wat veel om te spammen!
Goedeavond meneerquote:Op zondag 30 december 2007 19:24 schreef Crazy-M het volgende:
goedeavond diertjuh
gefeliciteerd Droxz
ja, hyves is vaak traag,quote:Op zondag 30 december 2007 19:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedeavond meneer
Ik ben aan het klooien met mn hyves. Ff wat foto's opzetten maar het laad allemaal zo sloom.
Klasgenoot smsde me net of ik even de aantekeningen van Onderneming en recht kon sturen. Nou ik ben er een paar keer niet geweest. Dus aantekeningen is niet echt veel en moet ze ook nog in de computer zetten. Dus mn antwoord: Nee, kan niet want ik heb ze niet.
Onderneming en recht?quote:Op zondag 30 december 2007 19:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goedeavond meneer
Ik ben aan het klooien met mn hyves. Ff wat foto's opzetten maar het laad allemaal zo sloom.
Klasgenoot smsde me net of ik even de aantekeningen van Onderneming en recht kon sturen. Nou ik ben er een paar keer niet geweest. Dus aantekeningen is niet echt veel en moet ze ook nog in de computer zetten. Dus mn antwoord: Nee, kan niet want ik heb ze niet.
en nou niet weer volspammen met krabbels jaquote:Op zondag 30 december 2007 19:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, hyves is vaak traag,
zal dadelijk je fotos bekijken, ben benieuwd
quote:Op zondag 30 december 2007 19:32 schreef lynda het volgende:
[..]
en nou niet weer volspammen met krabbels ja
vind ik welquote:Op zondag 30 december 2007 19:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu..is niet echt een leuk vak enzo
doe jij altijdquote:Op zondag 30 december 2007 19:32 schreef lynda het volgende:
[..]
en nou niet weer volspammen met krabbels ja
Ja dan is het ook wel logischquote:Op zondag 30 december 2007 19:36 schreef lynda het volgende:
[..]
vind ik welMaarja ik doe dan ook recht opleiding
doen we nietquote:Op zondag 30 december 2007 19:40 schreef diertjuh het volgende:
Hey niet gaan ruzie maken he. Iedereen is welkom op mn hyves.
blijf rustig, tel tot 10, denk aan leuke dingenquote:Op zondag 30 december 2007 20:03 schreef diertjuh het volgende:
sjonge ik gooi deze computer nog eens een keer uit het raam. Ik wordt knettergek van dit ding. Stomme browser loopt steeds vast. Hyves doet vreselijk irritant. Dus allemaal irritaties.
Ik heb zo'n idee dat mn computer zo gaat crashen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
blijf rustig, tel tot 10, denk aan leuke dingen
hyves is gewoon traag op de zondagen
denk aan mooie dingen,quote:Op zondag 30 december 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat mn computer zo gaat crashen.
quote:Op zondag 30 december 2007 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
alleen zij doet mij altijd dood gooien met krabbels
ehm ik zeg niks (A)quote:Op zondag 30 december 2007 20:33 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
stiekem vind je het wel leuk al die vrouwelijke aandacht op je hyves
mevrouw,quote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook hyves!
voor crazy via vamp te krijgen anders pm me maar
da is zeker nie lief!quote:Op zondag 30 december 2007 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
iemand op msn noemt naast mij maar gelijke alle tilburgers gek
niet lief
tja het is wat met sommige mensenquote:
Ik heb umquote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook hyves!
voor crazy via vamp te krijgen anders pm me maar
En ik had me toch weer genoeg te lezen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
ik gaat ook zo naar bed,
ondertussen nog 1 zeker lief iemand een sms gestuurt, krabbelen en nog een pm sturen
daardoor heeft de persoon weer wat te lezen
je bent aardig op wegquote:Op maandag 31 december 2007 00:30 schreef diertjuh het volgende:
misschien kan ik het topic in mn uppie volkrijgen..
quote:Op maandag 31 december 2007 00:46 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jawel he.Nog ff een paar en ik kan een nieuwe gaan openen.
Hoe raad je dat zoquote:Op maandag 31 december 2007 00:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Anders help je ff gezellig mee. Je hebt volgens mij ook niets beters te doen.
Uhmm anders zou je hier niet zijn. Nou geniet er dan nog maar van.quote:Op maandag 31 december 2007 00:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoe raad je dat zo![]()
klopt wel, radio staat aan op de top 2000 die nog 1 dagje duurt en zit volop te genieten
Goed puntquote:Op maandag 31 december 2007 00:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhmm anders zou je hier niet zijn. Nou geniet er dan nog maar van.
neuh want daar komt toch niets van. Heb jij ze wel?quote:Op maandag 31 december 2007 00:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Goed punten dat zal k zeker doen
en dat was 2007 alweer bijna.. nog goede voornemens?
beter gitaar leren spelenquote:Op maandag 31 december 2007 00:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
neuh want daar komt toch niets van. Heb jij ze wel?
hehe misschien, maar vind t wel leuk alles zelf beetje uit te puzzelen voorlopigquote:Op maandag 31 december 2007 00:55 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Datwas een lege quote
Maarnu niet meer. Denk je dat dat je gaat lukken?Neem een cursus.
Niet? Je weet maar nooit.Misschien zit er heel diep een verborgen rockster in je of een jazz muzikantquote:Op maandag 31 december 2007 00:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe misschien, maar vind t wel leuk alles zelf beetje uit te puzzelen voorlopig
rockster wordt ik toch niet
haha dat zou leuk zijn, die moet ik maar eens opzoeken danquote:Op maandag 31 december 2007 00:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Niet? Je weet maar nooit.Misschien zit er heel diep een verborgen rockster in je of een jazz muzikant
je zult verbaasd staan van jezelf.quote:Op maandag 31 december 2007 00:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
haha dat zou leuk zijn, die moet ik maar eens opzoeken dan
dat zijn mooie gedachtes om straks t nieuwe jaar mee in te gaanquote:Op maandag 31 december 2007 01:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
je zult verbaasd staan van jezelf.
ja he.Nou biertje dan maar?quote:Op maandag 31 december 2007 01:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat zijn mooie gedachtes om straks t nieuwe jaar mee in te gaan
neem t er dan meteen van in stijlquote:Op maandag 31 december 2007 01:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ach ja wat maakt het uit. Alcohol is alcohol
quote:Op maandag 31 december 2007 01:10 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
neem t er dan meteen van in stijl![]()
[ afbeelding ]
cheers!
dan hoeven we tenminste geen nieuwe te makenquote:Op maandag 31 december 2007 01:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
maargoed ik stop met fok! voor nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |