doen we nietquote:Op zondag 30 december 2007 19:40 schreef diertjuh het volgende:
Hey niet gaan ruzie maken he. Iedereen is welkom op mn hyves.
blijf rustig, tel tot 10, denk aan leuke dingenquote:Op zondag 30 december 2007 20:03 schreef diertjuh het volgende:
sjonge ik gooi deze computer nog eens een keer uit het raam. Ik wordt knettergek van dit ding. Stomme browser loopt steeds vast. Hyves doet vreselijk irritant. Dus allemaal irritaties.
Ik heb zo'n idee dat mn computer zo gaat crashen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
blijf rustig, tel tot 10, denk aan leuke dingen
hyves is gewoon traag op de zondagen
denk aan mooie dingen,quote:Op zondag 30 december 2007 20:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat mn computer zo gaat crashen.
quote:Op zondag 30 december 2007 19:43 schreef Crazy-M het volgende:
alleen zij doet mij altijd dood gooien met krabbels
ehm ik zeg niks (A)quote:Op zondag 30 december 2007 20:33 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
stiekem vind je het wel leuk al die vrouwelijke aandacht op je hyves
mevrouw,quote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook hyves!
voor crazy via vamp te krijgen anders pm me maar
da is zeker nie lief!quote:Op zondag 30 december 2007 22:15 schreef Crazy-M het volgende:
iemand op msn noemt naast mij maar gelijke alle tilburgers gek
niet lief
tja het is wat met sommige mensenquote:
Ik heb umquote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef draculettetje het volgende:
ik heb ook hyves!
voor crazy via vamp te krijgen anders pm me maar
En ik had me toch weer genoeg te lezen.quote:Op zondag 30 december 2007 22:49 schreef Crazy-M het volgende:
ik gaat ook zo naar bed,
ondertussen nog 1 zeker lief iemand een sms gestuurt, krabbelen en nog een pm sturen
daardoor heeft de persoon weer wat te lezen
je bent aardig op wegquote:Op maandag 31 december 2007 00:30 schreef diertjuh het volgende:
misschien kan ik het topic in mn uppie volkrijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |