trustenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:25 schreef draculettetje het volgende:
zo 2 kindjes uit logeren en de derde ligt hier boven heerlijkte snurken kan ik zelfs beneden horen
nu zo zelf naar bed want waarschijnlijk staat ie wel rond 0630 naast mn bed te springen
Succes draculettetje! en tot morgen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:25 schreef draculettetje het volgende:
zo 2 kindjes uit logeren en de derde ligt hier boven heerlijkte snurken kan ik zelfs beneden horen
nu zo zelf naar bed want waarschijnlijk staat ie wel rond 0630 naast mn bed te springen
goede morgen draculettetje!quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:22 schreef draculettetje het volgende:
good of the morning!
Monstertje kwam pas om 0715 en heeft tot 0800 nog bij mij in bed geslapen
daarna lekker zitten kleien met play doh en staat nu te springen om in bad (met bubbels) te gaan!
kortom gezellige ochtend....
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen draculettetje!![]()
Leuk om zo steeds een klein verslagje te lezen
hihi dank! ik ben dan ook vol trots mijn tante rol aan het vervullen!quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goede morgen draculettetje!![]()
Leuk om zo steeds een klein verslagje te lezen
en je bent nog maar halverwegen...quote:Op zaterdag 29 december 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo... net weer even met mijn longen uit mijn lijf getrapt, lekker windje, lekker fietsen
DAKAR afleveringen gekeken, dus mijn dag kan niet meer stuk
Sommige mensen gaan naar de sportschool, en ik fiets gewoon lekker buitenquote:Op zaterdag 29 december 2007 18:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en je bent nog maar halverwegen...
hier staat bob de bouwer macroni op
je heb ok spongebob en friet macaroniquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan naar de sportschool, en ik fiets gewoon lekker buiten
Bob de bouwe macroni?Ach, als die kinderen het maar geweldig vinden toch
Welke film komt daarop?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
had vandaag ook macaroni op
altijd wel lekker
zo maar de film op sbs kijken. voor de rest toch niks.
Hier ook niets te doenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:52 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik ga zometeen ook maar even wat tv kijken ook verder niets te doen ofzo.
Net dus afgelopen, weet nog niet hoe hij heetquote:
Ach jah, en welke film is het bij u geworden mejuffrouw Diertjuh ?quote:Ik ga zometeen ook maar even wat tv kijken ook verder niets te doen ofzo.
en welke film is het bij jou ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hier ook niets te doenOok maar filmpje kijken vanavond
welke film? tv is weinig bijzonders op enzo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hier ook niets te doenOok maar filmpje kijken vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |