ja nou sorry..kan ik toch ook niets aandoen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
wat een geslijm hier hahaha
Ben niet zo een slijmbalquote:
Laatste tijd valt het toch wel mee?quote:
succes, en tot straks!quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef diertjuh het volgende:
ik zeg even gedag. Want ik ga me even concentreren op andere dingen
quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:07 schreef diertjuh het volgende:
ik zeg even gedag. Want ik ga me even concentreren op andere dingen
jawelquote:Op vrijdag 28 december 2007 15:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laatste tijd valt het toch wel mee?
kijk eens aan, er zit verbetering in toch hahahahaquote:
goede avond weerquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:54 schreef diertjuh het volgende:
ben ik weer. Nu thuis. 40 euro verdiend en kon wel mee naar de chinees. Maarja chinees is niet mn ding.Maargoed boeit verder ook nie veel.
jawel. Ik ga vanavond lekker relaxen. Dus niet zoveel aanwezig of onlinequote:Op vrijdag 28 december 2007 16:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
goede avond weer
toch weer mooi verdiend voor 1 dagje
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jawel. Ik ga vanavond lekker relaxen. Dus niet zoveel aanwezig of onlineBen beetje moe enzo
voor deze ene keer dan hequote:Op vrijdag 28 december 2007 17:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Moet maar kunnen voor een keertje hoor
weer op sluit toer dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]Niet leuk is. Als je wilt praten..je weet me te vinden
.
jij mag dat bij mijquote:
trustenquote:Op vrijdag 28 december 2007 22:25 schreef draculettetje het volgende:
zo 2 kindjes uit logeren en de derde ligt hier boven heerlijkte snurken kan ik zelfs beneden horen
nu zo zelf naar bed want waarschijnlijk staat ie wel rond 0630 naast mn bed te springen
Succes draculettetje! en tot morgen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 22:25 schreef draculettetje het volgende:
zo 2 kindjes uit logeren en de derde ligt hier boven heerlijkte snurken kan ik zelfs beneden horen
nu zo zelf naar bed want waarschijnlijk staat ie wel rond 0630 naast mn bed te springen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |