neuh ik ga niet. Ik ben ook maar een mens je kunt niet van mij verwachten dat ik alles ga doen en dat ook allemaal afkrijg. Ik heb ook op moment voor mezelf gezegd 'genoeg is genoeg'. Anders wordt je helemaal knettergek. Ik ben niet stressbestendig tenminste nog niet. Zoiets moet je ook ontwikkelen, denk ikquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:15 schreef sandermans het volgende:
Dus je gaat niet volgende week? groot gelijk, als je vrij gevraagd hebt.
Ik heb het idee dat ze wel veel van je vragen als stagiaire.
Halloquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer eventjes :d
binnen 3 min weer weg
maar nog even hallo tegen diertjuh zeggen
dankzij de efteling 20 min langer over mn reis gedaan ....
een goedemiddagquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef Dylanesque het volgende:
Ik kom terug van m'n pauze en er zijn 3 stamgasten bijmogge diertjuh, smokez en droxz
nog 1 minuut dan weer wegquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hallo.
Efteling is leuk. Telang niet meer geweest
Ja dat noem ik nou niet zo slimquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:19 schreef Crazy-M het volgende:
en binnen door rijden dacht ik ff slim te zijn ... rijd ik aan de verkeerde kant
lag er een natuurlijke bariere,
de loonse en drunense duinendus onder de rijksweg door naar kaatsheuvel :LP
jah, ken je omgevingquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja dat noem ik nou niet zo slim. Maar het is je gelukt, denk ik
Ik had al gelezen. Maar ik wacht nog even met beantwoorden. Ik moet ff inspiratie opdoen. En ik heb koppijn. Dus geduld komt misschien vandaag of van het weekendquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog 1 minuut dan weer weg
voorlopig heb jij wat bij te lezen dacht ik zo in je inbox
Volgens mij ken jij je omgeving niet zo goed danquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, ken je omgeving
en wel beetje orientatie gevoel is ook nooit mis
maar dan ga ik nu weer.
doei doei![]()
mogguh Dylan!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:18 schreef Dylanesque het volgende:
Ik kom terug van m'n pauze en er zijn 3 stamgasten bijmogge diertjuh, smokez en droxz
Je wordt gespaard? Ik weet t nietquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:25 schreef diertjuh het volgende:
Ik snap dit niet. Ik heb niets te doen. Iemand anders de zus van een collega helpt ook vandaag mee. Heeft ook niets te doen en zij krijgt het werk.Ben ik nou gek of stel ik me nou aan?
Nope werkt er niets eens. Maar helpt gewoon vandaag even mee ofzoquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je wordt gespaard? Ik weet t nietDe zus werkt er helemaal niet?
Ja okee, maar ik bedoel tijdens werktijd dan hequote:Op vrijdag 28 december 2007 13:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Zo afentoe lui zijn is inderdaad goed.
Apartquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope werkt er niets eens. Maar helpt gewoon vandaag even mee ofzo
ja dan ben ik niet lui. Maar ik ben het nu wel zat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, maar ik bedoel tijdens werktijd dan he
Nadeel van dit alles is (of kan zijn) dat je in alles dingen begint te zien ..quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope werkt er niets eens. Maar helpt gewoon vandaag even mee ofzo
ik verveel me gewoon de tering. Dan had ik verdomme ook wel thuis kunnen blijven.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ApartNouja, als zij een dagje mee komt helpen mag ze best wat werk doen ook
zie je ik wordt gewoon gek.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nadeel van dit alles is (of kan zijn) dat je in alles dingen begint te zien ..
Om in iedergeval even rustig te kunnen nadenken:
* Dr.Droxz zet een lekker bakje thee neer voor diertjuh
dat ken ik wel jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
ik verveel me gewoon de tering. Dan had ik verdomme ook wel thuis kunnen blijven.
same here! krijg geld om me te vervelen terwijl er werk genoeg is. maar ik vind het een kloooooooooooooooooote baan!quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
dat ken ik wel ja
maar ik zit hier voor t geld, dat heb je met die stagevergoeding misschien nieteens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |