avondquote:
da's dan wel een lang bericht om te zeggen dat je iemand mist ha haquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
groetjes verzonden,
toch weer een bericht van ong 10 regels
vorige bericht was ook al lang, denk toch minimaal 50 regels ofzo
niet ik ben vrijquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:17 schreef sandermans het volgende:
Tot hoe laat moeten jullie?
Uur of 3, half 4... (half 7 begonnenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:17 schreef sandermans het volgende:
4 u als t goed is. misschien eerder weg als ik in slaap valquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:17 schreef sandermans het volgende:
heb mn nichtje en neefjes te logeren!quote:
Gezellig! Veel plezier! ik blijf hier nog ffquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:25 schreef draculettetje het volgende:
en nu gaan we met de wii spelen...
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:29 schreef sandermans het volgende:
Ik moet tot 5 uur, vanochtend nog wel een paar dingen gedaan maar nu is er weinig meer te doen.. straks ga ik van verveling nog opruimen ofzo
Ik heb mario galaxy eindelijk in huisquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:25 schreef draculettetje het volgende:
en nu gaan we met de wii spelen...
Die momenten probeer ik ook altijd te vermijden, helaas mag ik dit jaar nog een keer komenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat zijn gevaarlijke momenten.
Maar des te happier ben je als je volgend jaar je kantoor weer binnenloopt
welke spellen had je in gedachtequote:Op vrijdag 28 december 2007 10:36 schreef sandermans het volgende:
Werkt de Wii nou goed, die controllers? Met Wii sports wel goed lijkt mij, maar met andere spellen?
ik ben weer terug dus even antwoorden op wat berichten hierquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dan wel een lang bericht om te zeggen dat je iemand mist ha ha
maar goed soms soms gebeurd dat gewoon
ben nu ook al weer aan de derde regel begonnen
al heb ik ze niet helemaal vol getypt
da's natuurlijk ook nog afhankelijk, de regel lengte....
quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:34 schreef sandermans het volgende:
[..]
Die momenten probeer ik ook altijd te vermijden, helaas mag ik dit jaar nog een keer komenzo aardig vind mijn baas mij nou
waar zit je? australie/nieuw zeeland?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
voor mij eigelijk wel
en vuurwerk![]()
enige icter over 20 vestigingen, laatste maand.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:19 schreef sandermans het volgende:
Wat doe je dan Crazy-m dat dat nog maar de vraag is?
hier is het altijd gezelligquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:20 schreef BrandX het volgende:hoi C-M!
ik dacht kom hier eens buurtenIs het hier gezellig?
dat klinkt engquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:29 schreef sandermans het volgende:
Ik moet tot 5 uur, vanochtend nog wel een paar dingen gedaan maar nu is er weinig meer te doen.. straks ga ik van verveling nog opruimen ofzo
laat me raden, ene Crazy-M zekerquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier is het altijd gezellig
en zeker met 1 of andere gek die hier rond loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |