Dit neigt dan wel weer naar snobisme toequote:Mwah, bij de groothandel vragen voor vliegtuigananas, net als mango's etc worden die rijp geplukt in het land van herkomst en dan direct verscheept
Zo bij de supermarkt koop ik dat soort dingen nooit
Ik moet zeggen dat mijn italiaans menuutje ook niet voor al te veel stress zorgt en ook veel dingen die ik van te voren gewoon kan kopen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:32 schreef ColdFeet het volgende:
CNK en SoL, veel plezier met kerstinkopen doen! Ik was er vorig jaar echt ontzettend veel tijd mee kwijt. Maar dit jaar even niet.
Tezz
Nee, al meer dan een jaar niet meer. Hij heeft nu een best wel interessant programma op net5quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef Bluezz het volgende:
Ananasfilmpje bekeken net, ziet er wel erg leuk uit zeg!
Ben niet zo op die kok, die is toch van dat hysterische rtl4 programma?
Tuurlijk kan dat, maar zo is het makkelijkerquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dit neigt dan wel weer naar snobisme toe
Op de markt, in de groentewinkel en als je ze kunt herkennen in de supermarkt zijn er prima ananassen te koop.
Ligt eraan, inpakken kost iig 50 cent extra!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zoooo. Wakker. Heb zin om te zwemmen, dus ga zo 2 minuutjes fietsen naar het zwembad waar Pieter van de Hoogeband groot mee is geworden.
Hoop alleen dat die föhns daar gratis zijn.
Kijk je uit voor frietjes tussen je tenen, dotten haar in de douche en vervelende 16-jarigen die het op kleine meisjes voorzien hebben?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zoooo. Wakker. Heb zin om te zwemmen, dus ga zo 2 minuutjes fietsen naar het zwembad waar Pieter van de Hoogeband groot mee is geworden.
Hoop alleen dat die föhns daar gratis zijn.
Bizar?? Leuk!!!!!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:56 schreef Euc- het volgende:
Best bizar, ben gewoon aan het mailen met 1 van de grootste chefs uit de hedendaagse franse keuken, Michel Troisgros
Die tol is leukquote:Op zaterdag 22 december 2007 12:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kijk je uit voor frietjes tussen je tenen, dotten haar in de douche en vervelende 16-jarigen die het op kleine meisjes voorzien hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |