Tuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:31 schreef B.. het volgende:
[..]
TuurlijkIn de voorronde was het echt verschillend. onze muziek en die andere bands. nu hebben we een vette gitarist die wat bekende rock likjes speelt.. Kan me niet voorstellen dat we afvallen... maar ik post de uitslag vanacht wel ff in het geen reed te doen topic.
![]()
draakje gooit een doos tissuesquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:35 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij mijn eerste GRTDOJW Fipo.. ik word emo
Wrom?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had het nog zooooooo geprobeerd
zie nou wel ik haat topics sluiten
moet je wat water drinken en een snoeiharde boer laten...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:35 schreef Dylanesque het volgende:
*hik*
hihi komt goed oooit gaat het me lukken plaatjes enzo staan er volgens mij ook niet eens goed inquote:
zo DeToxic , ook een Auto Suck Masturbator ??!?!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
draakje gooit een doos tissues
De mijne ook nietquote:
Fleshlight FTW!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo DeToxic , ook een Auto Suck Masturbator ??!?!
Omdat natuurlijk...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef Tournesol het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal niets te doen op het werk?
Ik verleen Service aan de andere medewerkers in het pand, maar die hebben niet altijd Service nodig en dan zit ik er maar een beetje bijquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef Tournesol het volgende:
Omdat ik ook helemaal niet aan het werk benquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef Tournesol het volgende:
Omdat ik stage loop en niet per uur betaald krijg en toch geld opleverquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef Tournesol het volgende:
omdat je anders je baan kwijtraaktquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:46 schreef draculettetje het volgende:
waarom zou je wel iets op je werk doen als je ook kan posten in grtdojw
Zou het ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
omdat je anders je baan kwijtraakt
Droxz!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede moggol!
zo, droxz heeft nu tenminste 2 schermen voor zijn neus .. kost was, maar dan heb je ook niets!
Kan beter fokken zo
moet jij niet werken ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede moggol!
zo, droxz heeft nu tenminste 2 schermen voor zijn neus .. kost was, maar dan heb je ook niets!
Kan beter fokken zo
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe ja en das zonde want dan heb je geen werk meer om geen reet op uit te voeren
Ik ook... 1 voor werk, en 1 voor GRTDOJW..quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxz!![]()
Ik heb 2 x 19" op m'n werk, heerlijk Fokken is dat
weet je wel hoe harder je rijdt dat ding ook harder gaat werken ??quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook... 1 voor werk, en 1 voor GRTDOJW..
Hier een beetje bewolkt:quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:48 schreef Dylanesque het volgende:
mooie blauwe lucht trouwens hierbuiten
ow ja da's waar ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
omdat je anders je baan kwijtraakt
Heb haar (zowaar) nog niet gesproken vandaag, wel gisteren ... en kan me wel voorstellen dat ze "ziek" isquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
moet jij niet werken ?
lynda is trouwens ziek! maar dat wist je misschien al
hallo de zon schijnt net man. begin jij over sneeuwquote:
plaatjes plaatjes plaatjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je wel hoe harder je rijdt dat ding ook harder gaat werken ??
dat kan je niet vd fleshlight zeggen hoor!
ze is weer in bed gaan liggen, zie einde vorige topicquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb haar (zowaar) nog niet gesproken vandaag, wel gisteren ... en kan me wel voorstellen dat ze "ziek" is
toch niet zo'n goeie combinatie keel en drank?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
moet jij niet werken ?
lynda is trouwens ziek! maar dat wist je misschien al
Inderdaad! Nu kunnen ze nog moeilijker op mijn scherm kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxz!![]()
Ik heb 2 x 19" op m'n werk, heerlijk Fokken is dat
Ze moet dit weekend wel weer beter zijn hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch niet zo'n goeie combinatie keel en drank?
beterschap voor haar in ieder geval
Hoe heette dat ding ook alweer?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je wel hoe harder je rijdt dat ding ook harder gaat werken ??
dat kan je niet vd fleshlight zeggen hoor!
Doe maar Charly Lownoise ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:55 schreef Dylanesque het volgende:
ah cd is afgelopen, ff wat nieuws uitzoeken
RHCP!quote:
quote:
ik ook verdomme!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:01 schreef DeToXiC het volgende:
Ik moest ff heel hard doorscrollen...
Ik heb het voordeel dat ik in een hoekje zit, zodat niemand iets kan zien, ik zal voortaan meer rekening houden met julliequote:Op vrijdag 14 december 2007 14:01 schreef DeToXiC het volgende:
Ik moest ff heel hard doorscrollen...
Beter dan die kut 538 hierquote:
Dat doe ik meestal met osdorp posse op de achtergrondquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:04 schreef Dylanesque het volgende:
kan die niet ff weggehaald worden, kan de posts eromheen niet meer lezen
heb trouwens gekozen voor jazzzzcdtje van lester young, die me gister inspireerde tot prachtige verzen
Ik heb Slam! FM op nu... Vrijdagmiddaggevoel aanwakkeren!quote:
Hehe. een kenner...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:05 schreef DeToXiC het volgende:
Ik hoorde wel achter me een collega van "He, was dat niet zo'n Fleshlight"....
denk niet dat dat nog lang duurtquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:05 schreef diertjuh het volgende:
hmm..smokie is er nog niet..
hoe triestquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:01 schreef DeToXiC het volgende:
Voorhuid Jezus Christus nog steeds vermist![]()
ik doe t nooitquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal met osdorp posse op de achtergrond
Goede middag diertjuh!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:05 schreef diertjuh het volgende:
hmm..smokie is er nog niet..
''Ik zat in tram 5 en m'n l*l stond stijf want naast me zat een lekker wijf... "quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal met osdorp posse op de achtergrond
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:59 schreef Sgele het volgende:
Introducing... Fleshlight!
ter bescherming van grtdojw stamgasten, is deze afbeelding verwijderd![]()
![]()
Soms wel ja, maar de beatcreator van OP heeft ook cd's uitgebracht met alleen maar beats,quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik doe t nooitmaar osdorp posse, daar zit al tekst in, is dat niet verwarrend
wat bedoel je met de fleshlight ?!?!? ik zie nietsquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:59 schreef Sgele het volgende:
Introducing... Fleshlight!
ter bescherming van grtdojw stamgasten, is deze afbeelding verwijderd![]()
![]()
We moesten ook ff grinniken allebei...quote:
Is verwijderdquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:04 schreef Dylanesque het volgende:
kan die niet ff weggehaald worden, kan de posts eromheen niet meer lezen
heb trouwens gekozen voor jazzzzcdtje van lester young, die me gister inspireerde tot prachtige verzen
hey droxz ik had wel een rap van je verwacht vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms wel ja, maar de beatcreator van OP heeft ook cd's uitgebracht met alleen maar beats,
dat is echt geweldig om op te schrijven!
www.google.nlquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je met de fleshlight ?!?!? ik zie niets![]()
![]()
das dan wel weer handigquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms wel ja, maar de beatcreator van OP heeft ook cd's uitgebracht met alleen maar beats,
dat is echt geweldig om op te schrijven!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
''Ik zat in tram 5 en m'n l*l stond stijf want naast me zat een lekker wijf... "
Zitten ook echt heerlijke beats bij .. maar mijn hoofd stond er heel lang niet naar om te schrijven ...quote:
Volgens mij wel... Ik vond dat zo'n topnummer... helemaal kapot gedraaid!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hheb je die clip wel eens gezien? echt geweldig!!!!!
Maakt niet uit hoor, ik was gewoon laat vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hey droxzie..Helemaal vergeten je te begroeten
Heb hier ook wat boeken en dvd's van OP liggen,quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:10 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij wel... Ik vond dat zo'n topnummer... helemaal kapot gedraaid!!!
Kan ik je wat te drinken/eten aanbieden?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ik was gewoon laat vandaag
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ooooh deze ?? : [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ooooh deze ?? : [ afbeelding ]
Steek 'm op vond ik ook een topper, dat gitaartjequote:Op vrijdag 14 december 2007 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb hier ook wat boeken en dvd's van OP liggen,
en die clips, die draai ik echt dood
Volgens mij heb ik wat gemist...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:16 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Steek 'm op vond ik ook een topper, dat gitaartje![]()
En ik had er nog 1, maar ben de titel kwijt...
"Osdorp, de straten zijn nat, ik moet me huur betalen, nu ben ik het zat" Welke Droxz?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:15 schreef B.. het volgende:
Het gaat weer lekker nergens over...
Hoe drink je dat bier dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
hahaha ok die fleshcan is wel goed gecamoufleerd
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:17 schreef Sgele het volgende:
ik moest hier heel hard om lachen...
(ik moet het gewoon met jullie delen)
Hij: "Pijpen is goed voor je tanden"
Zij: "Waarom dan?"
Hij: "Als je t niet doet, sla ik ze er uit!"
Kom nog veel meer van die rariteiten tegen, maar laten we het maar gezellig houden..quote:
het lijkt me een beetje rustigquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:30 schreef DeToXiC het volgende:
Is het piekuur?
Een klein bakje sterke expresso graag!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kan ik je wat te drinken/eten aanbieden?
WL for president!quote:
* diertjuh geeft Droxzie een sterk bakje expressoquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een klein bakje sterke expresso graag!
En u?![]()
(heb over 5 minuten weeeeeeeeeeeekend!)
* Dr.Droxz zet een heerlijk bakje thee neer voor diertjuh!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh geeft Droxzie een sterk bakje expresso![]()
Een thee voor mij alsjeblieft
wat kan jij liegen zegquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:35 schreef Dylanesque het volgende:
ik zit vol energie en levenslust en gooi het allemaal weg door hier te zitten
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een heerlijk bakje thee neer voor diertjuh!![]()
p.s
Ben afsluiten, en weekend vieren!
Spreek jullie snel weer!
Fijn weekend Droxz!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een heerlijk bakje thee neer voor diertjuh!![]()
p.s
Ben afsluiten, en weekend vieren!
Spreek jullie snel weer!
wat doe je ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:37 schreef B.. het volgende:
23
Bak je nog wat voor ons of hoe zit dat?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:38 schreef draculettetje het volgende:
jeuj net kennismakingsgesprek met de huishoudelijke hulp
vanaf maandag om de week iemand die me komt helpen!
nu weer aan de baksels
Nou nee, dan neem ik m'n woorden terug!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ok ok ik zit helemaal niet vol levenslust en kan mezelf het beste van t dak afgooien
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nee, dan neem ik m'n woorden terug!
ja dat doe ik wel alleen even geen muffins meer!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Bak je nog wat voor ons of hoe zit dat?![]()
Hehe, nee ik tel minuten af.quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik dacht dat je random getallen aan het roepen was
Ja hoor, prima!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat doe ik wel alleen even geen muffins meer!
een boterkoek ook goed?
dat wordt dus geen 301quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, gewoon op tijd vandaag, maar t is een beetje druk hier op m'n werk
omgquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, gewoon op tijd vandaag, maar t is een beetje druk hier op m'n werk
tot laterquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef B.. het volgende:
Ik zal jullie niet langer vervelen met domme cijfers... ik ga er vandoor. Tot maandag?
En een fijn weekend. daag![]()
![]()
Toedels!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef B.. het volgende:
Ik zal jullie niet langer vervelen met domme cijfers... ik ga er vandoor. Tot maandag?
![]()
Buikspreker, die vent is geniaalquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:57 schreef Dylanesque het volgende:
wie is jeff dunham ookalweer
Fijn weekend en Jam-ze!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:58 schreef B.. het volgende:
![]()
inderdaad.quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:17 schreef draculettetje het volgende:
duurt wel lang met die stroom he
lijkt wel elk jaar ergens te moeten gebeurenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad.
je rijdt over de A2. je ziet gewoon nergens rook ofzo van schoorstenen. alles ligt stil. Donker en saai.
was echt apart. stopllichten die niet werkte
mja maar zo groot schaligquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt wel elk jaar ergens te moeten gebeuren
ah ja de eerste ken ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Buikspreker, die vent is geniaal
Figuurtjes als Achmed the Dead Terrorist, Peanut en Walter
Die man is echt briljantquote:
achmed the dead terrorist is coolquote:
ga ik dadelijk ook doenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die man is echt briljantHeb 2 DVD's van 'm
Maaruh..ik ga er mee stoppen...ik heb mezelf de rest van de dag vrij gegeven
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 14 december 2007 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga ik dadelijk ook doen
even kijken wat ik vanmiddag na 12:00 gedaan heb ...
12:30: PAUZE
13:15 auto in gestapt naar zaltbommel om iemand op te halen
13:45 aan de warme choco in DB
14:30 persoon weer thuis gebracht
15:20 op werk aangekomen
Niet veel dus ...
waar was dat ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
Mensen, een heel fijn weekend en tot maandag!
/sgele zet een stellagekast vol drank en snacks weg voor wie willen....
![]()
![]()
de Vrijdag virusquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:29 schreef Dylanesque het volgende:
druk hier!
zuchtquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:35 schreef Dylanesque het volgende:
ja komt omdat t druk is die stilte! chaos crisis aargh!
maaaaaaaaaaar je leeft nog ;pquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:41 schreef lynda het volgende:
It's alive! Of het moet er in ieder geval op lijken..
Wat kan een mens zich af en toe zwaar beroerd voelen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:45 schreef sentiao. het volgende:
Ik ben net staand in slaap gevallen op de wc... Zakte half in en schrok daar weer wakker van.
't valt ook allemaal niet mee..
Lang leve lange haren overigens, van de zijkant zie je mijn ogen niet. Tussendoor een tukje doen lukt prima zo, mits ik zit.
Edit:
Zal een leuk weekend worden voor de stroomlozen :s.
Herkenbaar..quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef Dylanesque het volgende:
hehe ja vrijdag he.. heb t nu wel weer rustig, moet nog anderhalf uur, maar heb een fucking fok overdosis
Ik heb je niet gevolgd maar ik hoop voor je dat je thuis bentquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:13 schreef lynda het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaah 39,8 graden koorts
Vandaar dat ik het ene moment zo koud heb en andere moment snikheet
Ik ben zeker thuisquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:17 schreef sentiao. het volgende:
[..]
Ik heb je niet gevolgd maar ik hoop voor je dat je thuis bent.
he gatsiequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:13 schreef lynda het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaah 39,8 graden koorts
Vandaar dat ik het ene moment zo koud heb en andere moment snikheet
Ik moet vanavond en morgenavond eigenlijk ook werkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:20 schreef sentiao. het volgende:
Achjah, lekker uitzieken in 't weekend. Tegen de tijd dat je je weer beter voelt mag je gelijk weer aan de slag. Ik stem voor het weekend garantie plan. Als je weekend kut was hoef je woensdag pas op te komen dagen op je werk (of school).
Vind ik een uitstekende regelingquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:20 schreef sentiao. het volgende:
Achjah, lekker uitzieken in 't weekend. Tegen de tijd dat je je weer beter voelt mag je gelijk weer aan de slag. Ik stem voor het weekend garantie plan. Als je weekend kut was hoef je woensdag pas op te komen dagen op je werk (of school).
Oef, stage in het weekend.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik moet vanavond en morgenavond eigenlijk ook werkenHeb me wel lekker ziek gemeld
Kijk wel of ik maandag weer naar stage ga of niet
Krabbende mensch? Ik vind je nu al een waardige toevoeging aan deze reeksquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:27 schreef sentiao. het volgende:
[..]
Oef, stage in het weekend.
En dan maandag lekker bij't raam met een soepje of een kopje thee van de krabbende mensch genieten, mits je dan nog thuis zit.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Krabbende mensch? Ik vind je nu al een waardige toevoeging aan deze reeks![]()
Nee werk in het weekend, stage door de weeksquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:27 schreef sentiao. het volgende:
[..]
Oef, stage in het weekend.
En dan maandag lekker bij't raam met een soepje of een kopje thee van de krabbende mensch genieten, mits je dan nog thuis zit.
Haha dank, ik zit hier nog een uurtjequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:32 schreef sentiao. het volgende:
[..]we doen wat we kunnen. Ik ga overigens over 7 minuten naar huis. Heel veel succes voor de mensen die het iets later moeten maken, en beterschap voor de zieken. Waarom heb ik deze topicreeks nooit eerder gezien?
Oepsquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee werk in het weekend, stage door de weeksWel bij blijven hoor
Ah, mevrouw vaste-bezoeker-maar-maakt-er-een-gewoonte-van-om-pas-te-posten-ná-werktijdquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:35 schreef Seventees het volgende:
Weekendddddddddddd!!!!
To do:
- Uitslapen!
- Hangen
- TV/Film kijken
- Luieren
- Lang douchen
Not to do:
- Denken aan maandag
- Denken
- Vroeg uit bed
- Vroeg naar bed
- Nuttige dingen
Zolang het niet op za of zo isquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah, mevrouw vaste-bezoeker-maar-maakt-er-een-gewoonte-van-om-pas-te-posten-ná-werktijd
iedereen gaat eerder naar huis dan ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:43 schreef Big_Yin het volgende:
gelukkig redelijk wat te doen gehad hier vandaag.
De lijnen voor NL zijn dicht nu maar komen nog telkens calls voor UK bedrijven binnen maar dat zijn er niet zo veel.
Nog 20 minuten dan kan ik er vandoor en hopenlijk niet te veel verkeer op de terug weg.
sja, nieuwe garde.. nostalgiequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang het niet op za of zo is
O... maar dat mag ook tegenwoordig!
nicequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning] voelt zich [ afbeelding
ja hele dag lopen rennen, en ubergeconcentreerd wezen. ben helemaal gaar nu. maja bier staat koud thuisquote:
ik heb ook een maf dagje gehad, vooral geen reet te doen ebn af en toe opeens een kwartiertje chaosquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hele dag lopen rennen, en ubergeconcentreerd wezen. ben helemaal gaar nu. maja bier staat koud thuis
och 17.30 maar, valt meequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:49 schreef Big_Yin het volgende:
Tot hoe laat moet je werken Dylanesque ?
kan je nagaan, ben zowaar blij dat ik nu maandag naar de kaakchirug moet, en niet naar mn werk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik heb ook een maf dagje gehad, vooral geen reet te doen ebn af en toe opeens een kwartiertje chaos
ik ben niet smokie maar ik gok macaroniquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef diertjuh het volgende:
Smokie..raadt eens wat wij gaan eten vanavond
dankuquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef Big_Yin het volgende:
Dat valt gelukkig nog mee
Prettig weekend alvast.
Dan moet je echt een andere baan zoekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, ben zowaar blij dat ik nu maandag naar de kaakchirug moet, en niet naar mn werk.
vreemde wereld toch
nee geen macaroni..de laatste keer niet zo goed bevallenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik ben niet smokie maar ik gok macaroni
smokie is druk
uhm.. muffins?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee geen macaroni..de laatste keer niet zo goed bevallen. Als je weet waar smokie en ik het gisteravond over hadden dan weet je wat ik ga eten
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ja eten, gvd , moet ook nog wat verzinnen. nou ja frituren dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik ga lekker bij m'n ouders eten straks![]()
dan wacht ik nog ff op smokie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
uhm.. muffins?Nee ik heb geen idee waar jullie het gisteravond over hadden
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
pannekoeken!!!!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
pannekoeken!!!!
je bent niet echt scherp meer zeg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
aaaahhhh shit! die wist ik natuurlijk wel
niet bij nagedacht zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
aaaahhhh shit! die wist ik natuurlijk wel
ik heb er al 2. had er destijds perongeluk 2 besteld ipv 1quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]je hebt een nieuwe frituurpan gewonnen
dan geef je hem weg als geschenkquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er al 2. had er destijds perongeluk 2 besteld ipv 1
nee k was gisteravod niet helemaal scherpquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent niet echt scherp meer zeg.
had ook niet verwacht dat ik het zou herrineren maar goed
klinkt gooedquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:58 schreef Seventees het volgende:
Pasta!
Met als toetje: appelkruimeltaart van de Hema
neuh. kan ik mooi die andere weggooien, als ie niet meer schoon te maken valtquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dan geef je hem weg als geschenk
hahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee k was gisteravod niet helemaal scherp
das snelquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahanou dat hoop ik ook binnen 2 uur te zijn.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef diertjuh het volgende:
Smokie..raadt eens wat wij gaan eten vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heh, was ik weer net te laat met antwoordenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
pannekoeken!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |