Droxz!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede moggol!
zo, droxz heeft nu tenminste 2 schermen voor zijn neus .. kost was, maar dan heb je ook niets!
Kan beter fokken zo
moet jij niet werken ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede moggol!
zo, droxz heeft nu tenminste 2 schermen voor zijn neus .. kost was, maar dan heb je ook niets!
Kan beter fokken zo
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe ja en das zonde want dan heb je geen werk meer om geen reet op uit te voeren
Ik ook... 1 voor werk, en 1 voor GRTDOJW..quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxz!![]()
Ik heb 2 x 19" op m'n werk, heerlijk Fokken is dat
weet je wel hoe harder je rijdt dat ding ook harder gaat werken ??quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook... 1 voor werk, en 1 voor GRTDOJW..
Hier een beetje bewolkt:quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:48 schreef Dylanesque het volgende:
mooie blauwe lucht trouwens hierbuiten
ow ja da's waar ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
omdat je anders je baan kwijtraakt
Heb haar (zowaar) nog niet gesproken vandaag, wel gisteren ... en kan me wel voorstellen dat ze "ziek" isquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
moet jij niet werken ?
lynda is trouwens ziek! maar dat wist je misschien al
hallo de zon schijnt net man. begin jij over sneeuwquote:
plaatjes plaatjes plaatjesquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je wel hoe harder je rijdt dat ding ook harder gaat werken ??
dat kan je niet vd fleshlight zeggen hoor!
ze is weer in bed gaan liggen, zie einde vorige topicquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb haar (zowaar) nog niet gesproken vandaag, wel gisteren ... en kan me wel voorstellen dat ze "ziek" is
toch niet zo'n goeie combinatie keel en drank?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
moet jij niet werken ?
lynda is trouwens ziek! maar dat wist je misschien al
Inderdaad! Nu kunnen ze nog moeilijker op mijn scherm kijkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxz!![]()
Ik heb 2 x 19" op m'n werk, heerlijk Fokken is dat
Ze moet dit weekend wel weer beter zijn hoorquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch niet zo'n goeie combinatie keel en drank?
beterschap voor haar in ieder geval
Hoe heette dat ding ook alweer?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je wel hoe harder je rijdt dat ding ook harder gaat werken ??
dat kan je niet vd fleshlight zeggen hoor!
Doe maar Charly Lownoise ofzoquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:55 schreef Dylanesque het volgende:
ah cd is afgelopen, ff wat nieuws uitzoeken
RHCP!quote:
quote:
ik ook verdomme!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:01 schreef DeToXiC het volgende:
Ik moest ff heel hard doorscrollen...
Ik heb het voordeel dat ik in een hoekje zit, zodat niemand iets kan zien, ik zal voortaan meer rekening houden met julliequote:Op vrijdag 14 december 2007 14:01 schreef DeToXiC het volgende:
Ik moest ff heel hard doorscrollen...
Beter dan die kut 538 hierquote:
Dat doe ik meestal met osdorp posse op de achtergrondquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:04 schreef Dylanesque het volgende:
kan die niet ff weggehaald worden, kan de posts eromheen niet meer lezen
heb trouwens gekozen voor jazzzzcdtje van lester young, die me gister inspireerde tot prachtige verzen
Ik heb Slam! FM op nu... Vrijdagmiddaggevoel aanwakkeren!quote:
Hehe. een kenner...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:05 schreef DeToXiC het volgende:
Ik hoorde wel achter me een collega van "He, was dat niet zo'n Fleshlight"....
denk niet dat dat nog lang duurtquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:05 schreef diertjuh het volgende:
hmm..smokie is er nog niet..
hoe triestquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:01 schreef DeToXiC het volgende:
Voorhuid Jezus Christus nog steeds vermist![]()
ik doe t nooitquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal met osdorp posse op de achtergrond
Goede middag diertjuh!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:05 schreef diertjuh het volgende:
hmm..smokie is er nog niet..
''Ik zat in tram 5 en m'n l*l stond stijf want naast me zat een lekker wijf... "quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal met osdorp posse op de achtergrond
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:59 schreef Sgele het volgende:
Introducing... Fleshlight!
ter bescherming van grtdojw stamgasten, is deze afbeelding verwijderd![]()
![]()
Soms wel ja, maar de beatcreator van OP heeft ook cd's uitgebracht met alleen maar beats,quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik doe t nooitmaar osdorp posse, daar zit al tekst in, is dat niet verwarrend
wat bedoel je met de fleshlight ?!?!? ik zie nietsquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:59 schreef Sgele het volgende:
Introducing... Fleshlight!
ter bescherming van grtdojw stamgasten, is deze afbeelding verwijderd![]()
![]()
We moesten ook ff grinniken allebei...quote:
Is verwijderdquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:04 schreef Dylanesque het volgende:
kan die niet ff weggehaald worden, kan de posts eromheen niet meer lezen
heb trouwens gekozen voor jazzzzcdtje van lester young, die me gister inspireerde tot prachtige verzen
hey droxz ik had wel een rap van je verwacht vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms wel ja, maar de beatcreator van OP heeft ook cd's uitgebracht met alleen maar beats,
dat is echt geweldig om op te schrijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |