Fleshlight FTW!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo DeToxic , ook een Auto Suck Masturbator ??!?!
Omdat natuurlijk...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef Tournesol het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal niets te doen op het werk?
Ik verleen Service aan de andere medewerkers in het pand, maar die hebben niet altijd Service nodig en dan zit ik er maar een beetje bijquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef Tournesol het volgende:
Omdat ik ook helemaal niet aan het werk benquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef Tournesol het volgende:
Omdat ik stage loop en niet per uur betaald krijg en toch geld opleverquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:43 schreef Tournesol het volgende:
omdat je anders je baan kwijtraaktquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:46 schreef draculettetje het volgende:
waarom zou je wel iets op je werk doen als je ook kan posten in grtdojw
Zou het ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
omdat je anders je baan kwijtraakt
Droxz!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede moggol!
zo, droxz heeft nu tenminste 2 schermen voor zijn neus .. kost was, maar dan heb je ook niets!
Kan beter fokken zo
moet jij niet werken ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
goede moggol!
zo, droxz heeft nu tenminste 2 schermen voor zijn neus .. kost was, maar dan heb je ook niets!
Kan beter fokken zo
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hehe ja en das zonde want dan heb je geen werk meer om geen reet op uit te voeren
Ik ook... 1 voor werk, en 1 voor GRTDOJW..quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxz!![]()
Ik heb 2 x 19" op m'n werk, heerlijk Fokken is dat
weet je wel hoe harder je rijdt dat ding ook harder gaat werken ??quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:51 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook... 1 voor werk, en 1 voor GRTDOJW..
Hier een beetje bewolkt:quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:48 schreef Dylanesque het volgende:
mooie blauwe lucht trouwens hierbuiten
ow ja da's waar ookquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
omdat je anders je baan kwijtraakt
Heb haar (zowaar) nog niet gesproken vandaag, wel gisteren ... en kan me wel voorstellen dat ze "ziek" isquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
moet jij niet werken ?
lynda is trouwens ziek! maar dat wist je misschien al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |