ja hele dag lopen rennen, en ubergeconcentreerd wezen. ben helemaal gaar nu. maja bier staat koud thuisquote:
ik heb ook een maf dagje gehad, vooral geen reet te doen ebn af en toe opeens een kwartiertje chaosquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hele dag lopen rennen, en ubergeconcentreerd wezen. ben helemaal gaar nu. maja bier staat koud thuis
och 17.30 maar, valt meequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:49 schreef Big_Yin het volgende:
Tot hoe laat moet je werken Dylanesque ?
kan je nagaan, ben zowaar blij dat ik nu maandag naar de kaakchirug moet, en niet naar mn werk.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik heb ook een maf dagje gehad, vooral geen reet te doen ebn af en toe opeens een kwartiertje chaos
ik ben niet smokie maar ik gok macaroniquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef diertjuh het volgende:
Smokie..raadt eens wat wij gaan eten vanavond
dankuquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef Big_Yin het volgende:
Dat valt gelukkig nog mee
Prettig weekend alvast.
Dan moet je echt een andere baan zoekenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je nagaan, ben zowaar blij dat ik nu maandag naar de kaakchirug moet, en niet naar mn werk.
vreemde wereld toch
nee geen macaroni..de laatste keer niet zo goed bevallenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik ben niet smokie maar ik gok macaroni
smokie is druk
uhm.. muffins?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
nee geen macaroni..de laatste keer niet zo goed bevallen. Als je weet waar smokie en ik het gisteravond over hadden dan weet je wat ik ga eten
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:53 schreef WhiteLightning het volgende:
ja eten, gvd , moet ook nog wat verzinnen. nou ja frituren dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik ga lekker bij m'n ouders eten straks![]()
dan wacht ik nog ff op smokie.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
uhm.. muffins?Nee ik heb geen idee waar jullie het gisteravond over hadden
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
pannekoeken!!!!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
pannekoeken!!!!
je bent niet echt scherp meer zeg.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
aaaahhhh shit! die wist ik natuurlijk wel
niet bij nagedacht zeker?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
aaaahhhh shit! die wist ik natuurlijk wel
ik heb er al 2. had er destijds perongeluk 2 besteld ipv 1quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]je hebt een nieuwe frituurpan gewonnen
dan geef je hem weg als geschenkquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb er al 2. had er destijds perongeluk 2 besteld ipv 1
nee k was gisteravod niet helemaal scherpquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent niet echt scherp meer zeg.
had ook niet verwacht dat ik het zou herrineren maar goed
klinkt gooedquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:58 schreef Seventees het volgende:
Pasta!
Met als toetje: appelkruimeltaart van de Hema
neuh. kan ik mooi die andere weggooien, als ie niet meer schoon te maken valtquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:59 schreef diertjuh het volgende:
[..]
dan geef je hem weg als geschenk
hahaquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee k was gisteravod niet helemaal scherp
das snelquote:Op vrijdag 14 december 2007 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahanou dat hoop ik ook binnen 2 uur te zijn.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:51 schreef diertjuh het volgende:
Smokie..raadt eens wat wij gaan eten vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heh, was ik weer net te laat met antwoordenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
pannekoeken!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |