www.google.nlquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat bedoel je met de fleshlight ?!?!? ik zie niets![]()
![]()
das dan wel weer handigquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Soms wel ja, maar de beatcreator van OP heeft ook cd's uitgebracht met alleen maar beats,
dat is echt geweldig om op te schrijven!
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
''Ik zat in tram 5 en m'n l*l stond stijf want naast me zat een lekker wijf... "
Zitten ook echt heerlijke beats bij .. maar mijn hoofd stond er heel lang niet naar om te schrijven ...quote:
Volgens mij wel... Ik vond dat zo'n topnummer... helemaal kapot gedraaid!!!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hheb je die clip wel eens gezien? echt geweldig!!!!!
Maakt niet uit hoor, ik was gewoon laat vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:09 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hey droxzie..Helemaal vergeten je te begroeten
Heb hier ook wat boeken en dvd's van OP liggen,quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:10 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Volgens mij wel... Ik vond dat zo'n topnummer... helemaal kapot gedraaid!!!
Kan ik je wat te drinken/eten aanbieden?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ik was gewoon laat vandaag
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ooooh deze ?? : [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ooooh deze ?? : [ afbeelding ]
Steek 'm op vond ik ook een topper, dat gitaartjequote:Op vrijdag 14 december 2007 14:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb hier ook wat boeken en dvd's van OP liggen,
en die clips, die draai ik echt dood
Volgens mij heb ik wat gemist...quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:16 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Steek 'm op vond ik ook een topper, dat gitaartje![]()
En ik had er nog 1, maar ben de titel kwijt...
"Osdorp, de straten zijn nat, ik moet me huur betalen, nu ben ik het zat" Welke Droxz?
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:15 schreef B.. het volgende:
Het gaat weer lekker nergens over...
Hoe drink je dat bier dan?quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:17 schreef Dylanesque het volgende:
hahaha ok die fleshcan is wel goed gecamoufleerd
quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:17 schreef Sgele het volgende:
ik moest hier heel hard om lachen...
(ik moet het gewoon met jullie delen)
Hij: "Pijpen is goed voor je tanden"
Zij: "Waarom dan?"
Hij: "Als je t niet doet, sla ik ze er uit!"
Kom nog veel meer van die rariteiten tegen, maar laten we het maar gezellig houden..quote:
het lijkt me een beetje rustigquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:30 schreef DeToXiC het volgende:
Is het piekuur?
Een klein bakje sterke expresso graag!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kan ik je wat te drinken/eten aanbieden?
WL for president!quote:
* diertjuh geeft Droxzie een sterk bakje expressoquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een klein bakje sterke expresso graag!
En u?![]()
(heb over 5 minuten weeeeeeeeeeeekend!)
* Dr.Droxz zet een heerlijk bakje thee neer voor diertjuh!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh geeft Droxzie een sterk bakje expresso![]()
Een thee voor mij alsjeblieft
wat kan jij liegen zegquote:Op vrijdag 14 december 2007 14:35 schreef Dylanesque het volgende:
ik zit vol energie en levenslust en gooi het allemaal weg door hier te zitten
Fijn weekend!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een heerlijk bakje thee neer voor diertjuh!![]()
p.s
Ben afsluiten, en weekend vieren!
Spreek jullie snel weer!
Fijn weekend Droxz!quote:Op vrijdag 14 december 2007 14:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz zet een heerlijk bakje thee neer voor diertjuh!![]()
p.s
Ben afsluiten, en weekend vieren!
Spreek jullie snel weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |