achmed the dead terrorist is coolquote:
ga ik dadelijk ook doenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die man is echt briljantHeb 2 DVD's van 'm
Maaruh..ik ga er mee stoppen...ik heb mezelf de rest van de dag vrij gegeven
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 14 december 2007 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ga ik dadelijk ook doen
even kijken wat ik vanmiddag na 12:00 gedaan heb ...
12:30: PAUZE
13:15 auto in gestapt naar zaltbommel om iemand op te halen
13:45 aan de warme choco in DB
14:30 persoon weer thuis gebracht
15:20 op werk aangekomen
Niet veel dus ...
waar was dat ?quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
Mensen, een heel fijn weekend en tot maandag!
/sgele zet een stellagekast vol drank en snacks weg voor wie willen....
![]()
![]()
de Vrijdag virusquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:29 schreef Dylanesque het volgende:
druk hier!
zuchtquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:35 schreef Dylanesque het volgende:
ja komt omdat t druk is die stilte! chaos crisis aargh!
maaaaaaaaaaar je leeft nog ;pquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:41 schreef lynda het volgende:
It's alive! Of het moet er in ieder geval op lijken..
Wat kan een mens zich af en toe zwaar beroerd voelen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:45 schreef sentiao. het volgende:
Ik ben net staand in slaap gevallen op de wc... Zakte half in en schrok daar weer wakker van.
't valt ook allemaal niet mee..
Lang leve lange haren overigens, van de zijkant zie je mijn ogen niet. Tussendoor een tukje doen lukt prima zo, mits ik zit.
Edit:
Zal een leuk weekend worden voor de stroomlozen :s.
Herkenbaar..quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:05 schreef Dylanesque het volgende:
hehe ja vrijdag he.. heb t nu wel weer rustig, moet nog anderhalf uur, maar heb een fucking fok overdosis
Ik heb je niet gevolgd maar ik hoop voor je dat je thuis bentquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:13 schreef lynda het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaah 39,8 graden koorts
Vandaar dat ik het ene moment zo koud heb en andere moment snikheet
Ik ben zeker thuisquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:17 schreef sentiao. het volgende:
[..]
Ik heb je niet gevolgd maar ik hoop voor je dat je thuis bent.
he gatsiequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:13 schreef lynda het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaah 39,8 graden koorts
Vandaar dat ik het ene moment zo koud heb en andere moment snikheet
Ik moet vanavond en morgenavond eigenlijk ook werkenquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:20 schreef sentiao. het volgende:
Achjah, lekker uitzieken in 't weekend. Tegen de tijd dat je je weer beter voelt mag je gelijk weer aan de slag. Ik stem voor het weekend garantie plan. Als je weekend kut was hoef je woensdag pas op te komen dagen op je werk (of school).
Vind ik een uitstekende regelingquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:20 schreef sentiao. het volgende:
Achjah, lekker uitzieken in 't weekend. Tegen de tijd dat je je weer beter voelt mag je gelijk weer aan de slag. Ik stem voor het weekend garantie plan. Als je weekend kut was hoef je woensdag pas op te komen dagen op je werk (of school).
Oef, stage in het weekend.quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:25 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik moet vanavond en morgenavond eigenlijk ook werkenHeb me wel lekker ziek gemeld
Kijk wel of ik maandag weer naar stage ga of niet
Krabbende mensch? Ik vind je nu al een waardige toevoeging aan deze reeksquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:27 schreef sentiao. het volgende:
[..]
Oef, stage in het weekend.
En dan maandag lekker bij't raam met een soepje of een kopje thee van de krabbende mensch genieten, mits je dan nog thuis zit.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Krabbende mensch? Ik vind je nu al een waardige toevoeging aan deze reeks![]()
Nee werk in het weekend, stage door de weeksquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:27 schreef sentiao. het volgende:
[..]
Oef, stage in het weekend.
En dan maandag lekker bij't raam met een soepje of een kopje thee van de krabbende mensch genieten, mits je dan nog thuis zit.
Haha dank, ik zit hier nog een uurtjequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:32 schreef sentiao. het volgende:
[..]we doen wat we kunnen. Ik ga overigens over 7 minuten naar huis. Heel veel succes voor de mensen die het iets later moeten maken, en beterschap voor de zieken. Waarom heb ik deze topicreeks nooit eerder gezien?
Oepsquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee werk in het weekend, stage door de weeksWel bij blijven hoor
Ah, mevrouw vaste-bezoeker-maar-maakt-er-een-gewoonte-van-om-pas-te-posten-ná-werktijdquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:35 schreef Seventees het volgende:
Weekendddddddddddd!!!!
To do:
- Uitslapen!
- Hangen
- TV/Film kijken
- Luieren
- Lang douchen
Not to do:
- Denken aan maandag
- Denken
- Vroeg uit bed
- Vroeg naar bed
- Nuttige dingen
Zolang het niet op za of zo isquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah, mevrouw vaste-bezoeker-maar-maakt-er-een-gewoonte-van-om-pas-te-posten-ná-werktijd
iedereen gaat eerder naar huis dan ikquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:43 schreef Big_Yin het volgende:
gelukkig redelijk wat te doen gehad hier vandaag.
De lijnen voor NL zijn dicht nu maar komen nog telkens calls voor UK bedrijven binnen maar dat zijn er niet zo veel.
Nog 20 minuten dan kan ik er vandoor en hopenlijk niet te veel verkeer op de terug weg.
sja, nieuwe garde.. nostalgiequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang het niet op za of zo is
O... maar dat mag ook tegenwoordig!
nicequote:Op vrijdag 14 december 2007 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning] voelt zich [ afbeelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |