ha ha haquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:07 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb net geleerd wat het pijpteken is...
ik blijkbaar nog niet, geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:07 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb net geleerd wat het pijpteken is...
nee okquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:02 schreef diertjuh het volgende:
[..]
niet altijd. Ik kijk dan ook maar staat er gewoon niet..dan doe ik ff f5en en staat die er
hehe zelfde plan hierquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ga vanavond weer bieren, maar ik denk dat ik eerst ff 2 uurtjes ga slapen of zo...
Ik las een document waar steeds gesproken werdt over het pijpteken ( | ) en ik steeds vanquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik blijkbaar nog niet, geen idee waar je het over hebt
ik ook niet, zit ook echt alleen maar hier om aanwezig te zijn voor áls er iemand belt of langskomtquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:19 schreef Sgele het volgende:
Zo... lunch naar binnen gewerkt...nu heb ik ECHT geen zin meer
Als ze dat bij een presentatie noemen moet je gewoon heel hard gaan lachen, omdat je wéét dat iedereen hetzelfde denktquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:20 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik las een document waar steeds gesproken werdt over het pijpteken ( | ) en ik steeds van!!
Altijd ellende, die lunchquote:Op vrijdag 14 december 2007 13:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik ook niet, zit ook echt alleen maar hier om aanwezig te zijn voor áls er iemand belt of langskomt
Wel je best doen hè!quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:22 schreef B.. het volgende:
Nog 2 uur fokken in het mooie nieuwe kantoor van de manager die naar huis is en dan thuis nog ff achter m'n mac en dan Jammen en die prijs pakken![]()
Hoe lullig zou het zijn als je dat dan echt doet en iedereen kijkt je aan zo van...quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Als ze dat bij een presentatie noemen moet je gewoon heel hard gaan lachen, omdat je wéét dat iedereen hetzelfde denkt
quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:23 schreef draculettetje het volgende:
ik ga vanavond naar de kerstbingo
Dan kijk je zo:quote:Op vrijdag 14 december 2007 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoe lullig zou het zijn als je dat dan echt doet en iedereen kijkt je aan zo van...![]()
'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |