Wat er in de 35% is om 18:55 24 decemberquote:Op donderdag 13 december 2007 20:10 schreef Tezz het volgende:
Ik hoor het belletje bij Bluezz afgaan. Moet ff spoelen.
Wat maken jullie met kerst trouwens???
ik heb alleen wat bouillon naar binnen kunnen werkenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:15 schreef Den_Haag het volgende:
Ik moet een Italiaanse soep maken. Voor de rest weet ik het nog niet.
ff wat tv kijken zo. En straks weer verder zoeken voor de vakantie
Ik was er al 5 posts ervoor op aan het azenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wie de lapo heeft opent een nieuwe...sinds wanneer is dat veranderd?
omgquote:Op donderdag 13 december 2007 20:19 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik was er al 5 posts ervoor op aan het azen
sneeuwballen. Ook leuk.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
in de boom, bij de spinazie, op de bowlingbaan en in bed![]()
Thermokleding is lekker warmquote:Op donderdag 13 december 2007 21:28 schreef Bluezz het volgende:
Sneeuwvakantie dehaag, kouwe ballen krijg je ervan.
Je bent zo weer single hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 21:40 schreef Perruche het volgende:
Hoooooooooi hoi hoi hoi hoi, etc.
Wie gaat er hier op singles reis? Aaaaah Den haag (edit)Dat lijkt me nou echt zo gezellig he! Helaas ben ik geen single...
Vandaag echt schandalig geshopt... jurkje voor de kerst, bloesje voor het werk (maar ja eigenlijk issie veels te.. niet netjes voor het werk...), make-up, panties, jeeeeh![]()
Net lekker uit eten geweest bij de thai op de hoek - mochten jullie nog es in amsterdam komen kan ik zeker aanraden omdaar heen te gaan 5 tafeltjes, maar Zooo lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |