Maar als je je TTT hebt gehaald, hoef je je tijdens je examen niet meer druk te maken over die speciale verrichtingen. Minder stress = hogere slaagkans. Oftewel, geen tweede examen nodig wat duurder is dan een TTT.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ja, maar met een ttt haal je geen rijbewijs! En met een examen wel.
Opzich je gelijk, maar voor mij was het wel handig/ nuttig. Ben al ff bezig en wilde kijken waar ik stond en idd het scheelt meteen die speciale verrichtingen (al zijn die niet moeilijk).quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:46 schreef Dangel het volgende:
Andere schoenen aan is geen optie?
ttt is onzin, gewoon geldklopperij.
Jouw manier is door een url te gebruik ipv img?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Even kijken, dit moet ik kunnen op de Do2-manier...
[ afbeelding ]
Gecondoleerd. Ik neem trouwens aan dat jequote:Op dinsdag 11 december 2007 14:11 schreef Lyssa het volgende:
ook maar een tvp.. ook al ben ik momenteel niet in Grunn
Mijn manier is door er 'tvp' neer te zetten. Dat is voor Do2 veel te normaal.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jouw manier is door een url te gebruik ipv img?
[ afbeelding ]
Die specioale verrichtingen zijn niet moeilijk. Ik hebgewoon samen met mn instructrice gekeken of ik hetkon, enzo dus 200 euro bespaard. Zenuwachtig ben je tochwel bij hetexamen.En je magnota bene een van de twee speciale verrichtingenverneuken bij het examen...quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar als je je TTT hebt gehaald, hoef je je tijdens je examen niet meer druk te maken over die speciale verrichtingen. Minder stress = hogere slaagkans. Oftewel, geen tweede examen nodig wat duurder is dan een TTT.
Lijkt me.
Nog steds in dat rotdorp?quote:
Ga vanavond na het eten weer naar huisquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:29 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nog steds in dat rotdorp?
(moet helemaal overschakelen van Fries, ben druk aan het PMmen![]()
![]()
)
Krijg het voor mn 18e verjaardagquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:28 schreef Dangel het volgende:
[..]
Die specioale verrichtingen zijn niet moeilijk. Ik hebgewoon samen met mn instructrice gekeken of ik hetkon, enzo dus 200 euro bespaard. Zenuwachtig ben je tochwel bij hetexamen.En je magnota bene een van de twee speciale verrichtingenverneuken bij het examen...
Stervensdruk ja!quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:32 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ga vanavond na het eten weer naar huis
en hihiIk dacht dat je het zo druk had
quote:
Ik heb mn huiswerk vanochtend al gedaanquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik ga nu maar mn huiswerk doen.
Hoop dat je nog een leuke tijd hebt!![]()
![]()
Succesquote:Op dinsdag 11 december 2007 14:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Ik ga nu maar mn huiswerk doen.
Hoop dat je nog een leuke tijd hebt!![]()
![]()
Hoe was Parijs?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:35 schreef MaxMark het volgende:
Bonjooouuuurrr.
Erg leuk, ondanks de regen. Disneyland was ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoe was Parijs?
En ik heb net een lijstje gemaakt van wat ik had moeten doen deze periode, en wat ik heb gedaan. Dit is best deprimerend.
En geen bloed meer gekotst?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Erg leuk, ondanks de regen. Disneyland was ook
Russisch, right?quote:Op dinsdag 11 december 2007 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
- allemaal vage tekentjes-
Nee, 's morgens veronica met de top 1000 en 's middags skyradio met kerstliedjes.quote:
Ik zie 'n kruisje,quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Even kijken, dit moet ik kunnen op de Do2-manier...
[ afbeelding ]
Ik bedoelde het oh zo goed.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zie 'n kruisje,.
Maar toch bedankt,.
Waarom moet je er dan zijn, of ga je altijd zo naar je werk?quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef SharQueDo het volgende:
Zijn er nog Fok!kers morgenvroeg op het CS te Groningen rond 08:00-08:15?
Als er wonderen bestaan, ben ik er.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:25 schreef SharQueDo het volgende:
Zijn er nog Fok!kers morgenvroeg op het CS te Groningen rond 08:00-08:15?
Yep, ben altijd om 8 uur al op't CS al. Wachtend tot 08:20 op de volgende bus.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom moet je er dan zijn, of ga je altijd zo naar je werk?
Heb 't er toevallig ook net met Do2 over, maar er zit een instituut, in Den Haag, en dat is de enige plek in heel Nederland waar ze zich bezighouden precies met dat wat ik leuk vind om te doen. Ik heb besloten te solliciteren zodra ze verhuizen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dacht wat is dat een lelijke vent op TV, blijkt het Anouk te zijn.!
Haagse wijven
Goedzo, want anders kan ik je niet meer opzoeken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb 't er toevallig ook net met Do2 over, maar er zit een instituut, in Den Haag, en dat is de enige plek in heel Nederland waar ze zich bezighouden precies met dat wat ik leuk vind om te doen. Ik heb besloten te solliciteren zodra ze verhuizen..
quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat doet pijnom te lezen van iemand die Nederlands studeert
Al die straling van de printer! Aargh!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Teveel gezopen?
Komen je Sint-cadeaus toch van pasquote:
Ik heb een logeetje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Komen je Sint-cadeaus toch van pas
Ja. Dan had je ff snel naar elkaar toe kunnen gaan voor een wipjequote:
Voor een wipje?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Dan had je ff snel naar elkaar toe kunnen gaan voor een wipje
En je weet dat ik daar toe in staat ben, 500 km rijden om mn partenr een uurtje te zien... Been there done that n mn ov jaarkaart periode
Ik ervaar het helemaal niet als een wipje, dat is het meer... Seks is niet alleen maar seks. Weet ik sinds kort.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een wipje ja. Ik ben niet zon taalkunstenaar, ik zeg gewoon wat ik bedoel
Je hebt een wipje en je hebtquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ervaar het helemaal niet als een wipje, dat is het meer... Seks is niet alleen maar seks. Weet ik sinds kort..
Ik dácht wel dat ik het wist, hoor. Maar blijkbaar verwarde ik lust met liefde, wat natuurlijk achteraf helemaal niet gek is, en overduidelijk. Seks wásquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt een wipje en je hebtsex
![]()
En mag ik zeggen dat ik het bijzonder bizar vind dat je dat nog maar net weet?
Niets aan toe te voegen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voila.
Nee hoor, met penetratie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
En bovenal, is seks met ks.
Want dan is de kans dat je jas gepikt wordt inderdaad vele malen groter.quote:Op woensdag 12 december 2007 07:47 schreef Dangel het volgende:
GA danook niet uitop dinsdagnacht:')
Dus eigenlijk bedoelde je: "Ga dan ook niet uit!"quote:
Met Fryske vlag of zo?quote:Op woensdag 12 december 2007 10:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil een matching avatar met Alex.
Ohh dat is zo irritant! Toen ik nog echt in het centrum woonde heb ik na een tijdje maar de bel 's nachts uit gezet, werd er gek van.quote:Op woensdag 12 december 2007 11:50 schreef Lyssa het volgende:
Ik werd vanochtend om kwart voor 7 bruut wakker gebeld omdat er jolige dronken mensen beneden langdurig op alle bellen stonden te drukkenNiet tof..
Misschien waren het ook wel dezelfde die je jas gepikt haddenquote:Op woensdag 12 december 2007 12:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ohh dat is zo irritant! Toen ik nog echt in het centrum woonde heb ik na een tijdje maar de bel 's nachts uit gezet, werd er gek van.
JA!quote:
Dat schilderij heb ik afgelopen zondag gezienquote:Op maandag 10 december 2007 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Mona Lisa
Hey, was je ook in Parijsquote:Op woensdag 12 december 2007 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat schilderij heb ik afgelopen zondag gezien
Jaquote:Op woensdag 12 december 2007 17:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Lyssa en ik hebben ws dezelfde tosti-ijzer.
Yep. Van zaterdag tot en met dinsdag. Heb in die korte periode veel van de stad gezien.quote:
Ik van vrijdag t/m maandag. Maar wij hebben een hele dag in Disneyland gezetenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Yep. Van zaterdag tot en met dinsdag. Heb in die korte periode veel van de stad gezien.
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:03 schreef nietzman het volgende:
Kus d'rop!
Auw!quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah!
Ik kwam bij de tandarts vandaan, mét beugel en vond het stom.
Ik vergat dat het Tara's fiets was. slingerde mijn been gewoon voorlangs en raakte de stang.
Vol op mn bek i de boteringestraat.
Resultaat: pijnlijke beugel en dikke kin van de klap
Foto's?quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Jah!
Ik kwam bij de tandarts vandaan, mét beugel en vond het stom.
Ik vergat dat het Tara's fiets was. slingerde mijn been gewoon voorlangs en raakte de stang.
Vol op mn bek i de boteringestraat.
Resultaat: pijnlijke beugel en dikke kin van de klap
Nooit last van gehad? Maar ik kom dan ook uit een pre-happy slapping periodequote:Op woensdag 12 december 2007 18:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Auw, iets tegen je mond mét een beugel is godvergeten pijnlijk.![]()
Vooral alssie net gezet is, en het grappige is, iedereen vergeet altijd even dat je een beugel hebt dus die kunnen ook altijd zorgen voor veel auw-momenten.
Ik heb vrolijke vrienden die je nog wel eens in je wangen willen knijpen, of er ineens veel en hard over willen gaan aaien.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nooit last van gehad? Maar ik kom dan ook uit een pre-happy slapping periode
Hey, ik merk nu pas dat tegen mn wangen duwen pijn doetquote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb vrolijke vrienden die je nog wel eens in je wangen willen knijpen, of er ineens veel en hard over willen gaan aaien.
Of je krijgt natuurlijk een bal tegen je gezicht bij trefbal, jeweetzellufff.
Dat is heel pijnlijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, ik merk nu pas dat tegen mn wangen duwen pijn doet
En flink op je muil gaan is altijd pijnlijk
Behalve dat elke prijs te duur is voor een BSB-concert, zijn dit vrij normale prijzen hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Entree: ¤ 41, ¤ 39, ¤ 36 en ¤ 33 (excl. servicekosten)
Beetje duur wel voor een BSB-concert.![]()
Dat zijn de toegangsprijzen voor een concert van de Backstreet Boys? Serieus?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Entree: ¤ 41, ¤ 39, ¤ 36 en ¤ 33 (excl. servicekosten)
Beetje duur wel voor een BSB-concert.![]()
er staat dan ook: 'voor een BSB-concert.'quote:Op woensdag 12 december 2007 19:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Behalve dat elke prijs te duur is voor een BSB-concert, zijn dit vrij normale prijzen hoor.
Lieverd, ik heb net een uur met de MP3 speler op mn kop door de bossen en over het spoor gebanjerdquote:
Dat vind ik één van de mindere nummers. Geef mij maar 'As long as you love me' of 'Quit playin' games'quote:Op woensdag 12 december 2007 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:Everybody yeaaaaahh. Rock your body yeaaaahhhh.
Am I original? Yeaaaaah
Am I the only one? Yeaaaaah
Am I sexuaaaaal? Yeaaaaaah
Am I everything you need, you better rock your body nowEverybody yeaaaaahh. Rock your body yeaaaahhhh.
He, er ligt hier nog administratiequote:Op woensdag 12 december 2007 13:39 schreef maok het volgende:
Hoi ik heb een atv dag maar ik heb het veel te druk
Te teuer.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik één van de mindere nummers. Geef mij maar 'As long as you love me' of 'Quit playin' games'.
Ga je ook naar het concert?.
Messiah in de Martinkerk of in de Oosterpoort? (of weer ergens anders?)quote:Op woensdag 12 december 2007 22:30 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net 3 uur naar repetities van de Messiah zitten luisteren (vriendinnetje van me zingt er in mee), weer eens wat anders dan de BSB.
En waarom verandert mijn kamer in een vrieskist als de verwarming een paar uurtjes uit is.
Leg de matchende avatars eens uit!quote:Op donderdag 13 december 2007 08:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Messiah in de Martinkerk of in de Oosterpoort? (of weer ergens anders?)
De Messiah wordt vanavond zowel in de Martinikerk als in de Oosterpoort opgevoerd. Ik ga natuurlijk naar de Martinikerk, veel sfeervoller.
Ik heb matchende avatars met TARAquote:Op donderdag 13 december 2007 09:00 schreef Dangel het volgende:
[..]
Leg de matchende avatars eens uit!
9,3273790530888150455544755423206quote:Op donderdag 13 december 2007 09:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben m'n wiskunde weer aan het afstoffen.
Gemiddelde, standaarddeviatie, mediaan.
Nu weet ik niet hoe ik de wortel moet berekenen. Volgens mij heb ik die functie wel op m'n rekenmachine, maar die is op sterven na dood en op de online rekenmachientjes kan ik geen wortelfunctie vinden.
Dus is er iemand met een rekenmachine bij de hand die voor mij de wortel van 87 even kan uitrekenen?.
Justemquote:Op donderdag 13 december 2007 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Viking wou matchende UI's met Alex zei ze toch, gister
Aaaah, dank jequote:Op donderdag 13 december 2007 10:02 schreef freecell het volgende:
[..]
9,3273790530888150455544755423206
Het is op online rekenmachines vaak de sqrt knopHij zit er eigenlijk altijd wel op hoor
en géém idee waar sqrt voor staat, ik vind het een rare afkorting
Was een grapje.quote:
Mogge!quote:Op donderdag 13 december 2007 10:17 schreef Lyssa het volgende:
Goedemorgen![]()
Na een nacht vol rare dromen zometeen op pad naar college in de bioscoop
Die is pas om 16.00quote:Op donderdag 13 december 2007 10:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mogge!
Doe de groeten aan je weet wel wieEnniet in slap vallen in die stoelen:z
SQuare RooT?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is op online rekenmachines vaak de sqrt knopHij zit er eigenlijk altijd wel op hoor
\quote:Op donderdag 13 december 2007 10:17 schreef Lyssa het volgende:
Goedemorgen![]()
Na een nacht vol rare dromen zometeen op pad naar college in de bioscoop
Helaas geen filmquote:Op donderdag 13 december 2007 11:00 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
College in de bioscoop? Nou maar hopen dat ze een beetje een goeie film draaien.
Ik niet! Mnmoeder smste me of ik kwam etenquote:Op donderdag 13 december 2007 10:21 schreef Lyssa het volgende:
Oh ja, en ik zal vanuit daar ook gewoon online zijn ofzo
verdrongen?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had een heel enge droom die ik ben vergeten.
Oosterpoort, Martini lijkt me inderdaad ook mooier, maarja daar zingen geen vrienden van me in mee.quote:Op donderdag 13 december 2007 08:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Messiah in de Martinkerk of in de Oosterpoort? (of weer ergens anders?)
De Messiah wordt vanavond zowel in de Martinikerk als in de Oosterpoort opgevoerd. Ik ga natuurlijk naar de Martinikerk, veel sfeervoller.
Ik weet alleen nog dat ik in paniek wakker schrok.quote:
Een uitvoering van de Messiah van Händelquote:Op donderdag 13 december 2007 11:25 schreef MaxMark het volgende:
Wat houdt dat in, dat Messiah in de Martini of Oosterpoort?
Messiah is een redelijk beroemd muziekstuk van Händel, zoals de titel al doet vermoeden over Jezus.quote:Op donderdag 13 december 2007 11:25 schreef MaxMark het volgende:
Wat houdt dat in, dat Messiah in de Martini of Oosterpoort?
Square Root lieverdquote:Op donderdag 13 december 2007 10:02 schreef freecell het volgende:
[..]
In totaal duurt de Messiah ongeveer 3 uur en 1 kwartier. Hallelujah komt ana het einde van het tweede deel volgens mij, dus na ongeveer 2 uur gok ikquote:Op donderdag 13 december 2007 11:55 schreef Viking84 het volgende:
'Hallelujah' is inderdaad het bekendste gedeelte. Hoe lang duurt dat oratorium eigenlijk? Weet ik even hoe lang ik moet wachten tot 'Hallelujah' een keer komt. Ik hoop dat het een mooie uitvoering is
.
Bij de GSP is woensdag a.s. een lezing over De Messiah. Misschien dat ik daar ook wel even naartoe ga.
Oh God, wat lang.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
In totaal duurt de Messiah ongeveer 3 uur en 1 kwartier. Hallelujah komt ana het einde van het tweede deel volgens mij, dus na ongeveer 2 uur gok ik
Dat is wel heel ergquote:Op donderdag 13 december 2007 11:26 schreef Dangel het volgende:
Ik heb gedroomd over de koffieautomaat op het werk, volgens mij word ik overspannen
Kerstvakantie doen?quote:Op woensdag 12 december 2007 23:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
He, er ligt hier nog administratie
Fotooooquote:Op donderdag 13 december 2007 15:28 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb een nieuw rokje gekochtChipsZak steekt me aan met al dr toffe rokjes
Hij was bij de C&A met de vlaggetjes voor 40% korting, dus das lekker
quote:Op donderdag 13 december 2007 15:28 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb een nieuw rokje gekochtChipsZak steekt me aan met al dr toffe rokjes
Hij was bij de C&A met de vlaggetjes voor 40% korting, dus das lekker
I found a pair to my liking.quote:
Kom gezellig schaatsen op de grote marktquote:Op donderdag 13 december 2007 18:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb zin om vanavond te gaan dansen, maar dan zonder door de kou te hoeven, zonder na afloop naar rook te stinken, en zonder me morgen kut te voelen.
Oftewel, ik blijf ook vanavond maar weer lekker thuis..
Is er warme chocolademelk en lichaambeschermers?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kom gezellig schaatsen op de grote markt
Ff de straat oversteken?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dit is freaky... had de hele dag al last van m'n oog, doe net m'n lens uit, zit er een stuk zwart op, wat nu lijkt te missen van m'n iris.
Dat eerste sowieso.quote:Op donderdag 13 december 2007 18:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is er warme chocolademelk en lichaambeschermers?
Oh.quote:
Rare gedachte heb je dan.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh.. Ik dacht dat je bedoelde dat ik me maar aan moest laten rijden of zo.
.
Ik schijn vaker meteen van het negatiefste uit te gaan.quote:
Hoe langer ik ook over die zin nadacht, hoe meer ik dit ook ging denken, ookal leek het mij ook wel een beetje vreemd.quote:Op donderdag 13 december 2007 20:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh.. Ik dacht dat je bedoelde dat ik me maar aan moest laten rijden of zo.
.
Ja, je moet niet betrapt worden!quote:Op donderdag 13 december 2007 20:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als jij mijn boete voor vernieling van andersmans eigendom betaalt?.
Heb je 't tegen mij?quote:Op donderdag 13 december 2007 20:43 schreef MaxMark het volgende:
Nou Tineke, tot zo op de grote markt he!
Zozo. Kon ik dat maar...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga zo op bed, dat lijkt me het beste..
Slaap ik toch niet voor 1 uur en eigenlijk ook geen zin. Kon ik die zin maar maken, had ik de discipline maar, was ik een keer niet zo'n lakse hond, etc.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom kun je dat niet? Als je op bed wil ga je op bed toch?
En dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja kan ook gewoon een nachtje overslaan, natuurlijk.
De volgende dag bij je vriendin klagen dat je zo moe bent.quote:
Moet je nog studeren binnenkort? Samen?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Slaap ik toch niet voor 1 uur en eigenlijk ook geen zin. Kon ik die zin maar maken, had ik de discipline maar, was ik een keer niet zo'n lakse hond, etc.
Ik heb morgen eerst een printdagje ingeplandquote:Op donderdag 13 december 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet je nog studeren binnenkort? Samen?
Ik verbeeld me dat ik je dan help of zo..
Te vaak al gedaan, maar ik vind er eigenlijk nooit zoveel aan.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
dan ben je gaar. Maar wel lekker. Mits met mate. En hoe ouder je word, hoe meer het je een klap geet.
Dan doe je iets verkeerdquote:Op donderdag 13 december 2007 22:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Te vaak al gedaan, maar ik vind er eigenlijk nooit zoveel aan.
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Tara, ik en Rozemarijn (klasgenootje) hebben Alexandrina Geertruida Alexandrine van Gilse gekregen.
Wat een godvergeten kutwijf.Het kostte ons eeuwen om erachter te komen wanneer ze was gestorven, en dr is zowat niets over dr te vinden. We weten geeneens van welke politieke partij ze is (er staat ergens wel dat ze raadslid is). Damn zeg.
Er is alleen iets te vinden over die componist broer van dr, Jan van Gilse, maar over haar, neuh hoor.
Genlias, en boeken in het archief, site van de archieven en, als laatste hoop google.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:50 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoe zoeken jullie dan? Misschien kan ik nog wel zoektips geven? Tara weet als historicus misschien ook nog wel wat.
Nog nooit van haar gehoord, bekende Groninger noemen ze dat?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Tara, ik en Rozemarijn (klasgenootje) hebben Alexandrina Geertruida Alexandrine van Gilse gekregen.
Wat een godvergeten kutwijf.Het kostte ons eeuwen om erachter te komen wanneer ze was gestorven, en dr is zowat niets over dr te vinden. We weten geeneens van welke politieke partij ze is (er staat ergens wel dat ze raadslid is). Damn zeg.
Er is alleen iets te vinden over die componist broer van dr, Jan van Gilse, maar over haar, neuh hoor.
Echt niet want je ging een uur geleden al op bedquote:Op donderdag 13 december 2007 23:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit aan m'n derde pakje koekjes van vandaag, dus ik ga binnen nu en een half uur klagen dat ik te dik ben. Dan weten jullie dat vast even.
Anna Pieternella Meelboom?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
En dr moeder heeft als 2e naam Pieternella.
'Zo' is euh, een rekbaar begrip.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Echt niet want je ging een uur geleden al op bed
Ik heb de rij inderdaad zien staan toen ik even in de stad was! Echt enorm!quote:Op donderdag 13 december 2007 22:41 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben weer terug van the Messiah. Het was sehr schön, zeer vol (wat een lange rij voor de kerk toen wij er aan kwamen) en het duurde niet zo lang als Tara had gezegd. Deel 1 tot en met de helft van deel 2 duurde 1,5 uur en de tweede helft van deel 2 en deel 3 duurde maar een uur. Hoogtepunt was natuurlijk 'Hallelujah' (kippenvel!) en ik voelde aan m'n water dat ze dat ook nog als toegift zouden doen. En ja, hoor. In de pauze nog even een tekstboekje gekocht, want dan heb je een beetje een idee waar ze het over hebben, maar ik was al snel de draad weer kwijt
. Wel erg simpele teksten trouwens, dat is wel een beetje jammer.
In maart komt de Mattheus Passion in de Martinikerk, dus daar moet ik ook maar even naartoe
quote:Op vrijdag 14 december 2007 07:35 schreef Bob. het volgende:
Goede morgen!
Maar wij kregen zo'n officieel ding van die archieven en daar stond op dat ze zo heette.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Anna Pieternella Meelboom?
Dan dus die uit mijn laatste link
Dan heet ze dus Alexandrina Geertruijda
Let op naamsverschillen, Alexandrina kan Alexandrine zijn, je noemde een volledige naam met 2x Alexandrina/Alexandrine erin, maar 1x is heel goed mogelijk. En ook Geertruijda kan geschreven worden als Geertruida
Die ligt in Zaandamquote:Op vrijdag 14 december 2007 07:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar wij kregen zo'n officieel ding van die archieven en daar stond op dat ze zo heette.
Dat stond op haar geboortekaart dinges. (jewaids, waar je wordt aangegeven)
Modernisme komt op in de jaren 1910/1920 en loopt door tot 1935 ongeveer.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Uhu, ze is geboren in 1865.
En ze was secretaris van openbare armenzorg van 1913 - 1933 geloof ik.![]()
En nu moet ik zo ook verder met mijn speurtocht naar dit mens én naar de speurtocht over de kenmerken van het Modernisme (literair) in Duitsland, en de economische, politieke, maatschappelijke situatie daar toen.![]()
Eerst maar eens weer naar school. Daag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |