Zozo. Kon ik dat maar...quote:Op donderdag 13 december 2007 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga zo op bed, dat lijkt me het beste..
Slaap ik toch niet voor 1 uur en eigenlijk ook geen zin. Kon ik die zin maar maken, had ik de discipline maar, was ik een keer niet zo'n lakse hond, etc.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom kun je dat niet? Als je op bed wil ga je op bed toch?
En dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja kan ook gewoon een nachtje overslaan, natuurlijk.
De volgende dag bij je vriendin klagen dat je zo moe bent.quote:
Moet je nog studeren binnenkort? Samen?quote:Op donderdag 13 december 2007 22:17 schreef Grulez het volgende:
[..]
Slaap ik toch niet voor 1 uur en eigenlijk ook geen zin. Kon ik die zin maar maken, had ik de discipline maar, was ik een keer niet zo'n lakse hond, etc.
Ik heb morgen eerst een printdagje ingeplandquote:Op donderdag 13 december 2007 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Moet je nog studeren binnenkort? Samen?
Ik verbeeld me dat ik je dan help of zo..
Te vaak al gedaan, maar ik vind er eigenlijk nooit zoveel aan.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
dan ben je gaar. Maar wel lekker. Mits met mate. En hoe ouder je word, hoe meer het je een klap geet.
Dan doe je iets verkeerdquote:Op donderdag 13 december 2007 22:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Te vaak al gedaan, maar ik vind er eigenlijk nooit zoveel aan.
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Tara, ik en Rozemarijn (klasgenootje) hebben Alexandrina Geertruida Alexandrine van Gilse gekregen.
Wat een godvergeten kutwijf.Het kostte ons eeuwen om erachter te komen wanneer ze was gestorven, en dr is zowat niets over dr te vinden. We weten geeneens van welke politieke partij ze is (er staat ergens wel dat ze raadslid is). Damn zeg.
Er is alleen iets te vinden over die componist broer van dr, Jan van Gilse, maar over haar, neuh hoor.
Genlias, en boeken in het archief, site van de archieven en, als laatste hoop google.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:50 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Hoe zoeken jullie dan? Misschien kan ik nog wel zoektips geven? Tara weet als historicus misschien ook nog wel wat.
Nog nooit van haar gehoord, bekende Groninger noemen ze dat?quote:Op donderdag 13 december 2007 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Tara, ik en Rozemarijn (klasgenootje) hebben Alexandrina Geertruida Alexandrine van Gilse gekregen.
Wat een godvergeten kutwijf.Het kostte ons eeuwen om erachter te komen wanneer ze was gestorven, en dr is zowat niets over dr te vinden. We weten geeneens van welke politieke partij ze is (er staat ergens wel dat ze raadslid is). Damn zeg.
Er is alleen iets te vinden over die componist broer van dr, Jan van Gilse, maar over haar, neuh hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |