Al die straling van de printer! Aargh!quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Teveel gezopen?
Komen je Sint-cadeaus toch van pasquote:
Ik heb een logeetje.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Komen je Sint-cadeaus toch van pas
Ja. Dan had je ff snel naar elkaar toe kunnen gaan voor een wipjequote:
Voor een wipje?quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Dan had je ff snel naar elkaar toe kunnen gaan voor een wipje
En je weet dat ik daar toe in staat ben, 500 km rijden om mn partenr een uurtje te zien... Been there done that n mn ov jaarkaart periode
Ik ervaar het helemaal niet als een wipje, dat is het meer... Seks is niet alleen maar seks. Weet ik sinds kort.quote:Op dinsdag 11 december 2007 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, een wipje ja. Ik ben niet zon taalkunstenaar, ik zeg gewoon wat ik bedoel
Je hebt een wipje en je hebtquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ervaar het helemaal niet als een wipje, dat is het meer... Seks is niet alleen maar seks. Weet ik sinds kort..
Ik dácht wel dat ik het wist, hoor. Maar blijkbaar verwarde ik lust met liefde, wat natuurlijk achteraf helemaal niet gek is, en overduidelijk. Seks wásquote:Op dinsdag 11 december 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt een wipje en je hebtsex
![]()
En mag ik zeggen dat ik het bijzonder bizar vind dat je dat nog maar net weet?
Niets aan toe te voegen?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Voila.
Nee hoor, met penetratie.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
En bovenal, is seks met ks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |