Ik heb vrolijke vrienden die je nog wel eens in je wangen willen knijpen, of er ineens veel en hard over willen gaan aaien.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nooit last van gehad? Maar ik kom dan ook uit een pre-happy slapping periode
Hey, ik merk nu pas dat tegen mn wangen duwen pijn doetquote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb vrolijke vrienden die je nog wel eens in je wangen willen knijpen, of er ineens veel en hard over willen gaan aaien.
Of je krijgt natuurlijk een bal tegen je gezicht bij trefbal, jeweetzellufff.
Dat is heel pijnlijk.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, ik merk nu pas dat tegen mn wangen duwen pijn doet
En flink op je muil gaan is altijd pijnlijk
Behalve dat elke prijs te duur is voor een BSB-concert, zijn dit vrij normale prijzen hoor.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Entree: ¤ 41, ¤ 39, ¤ 36 en ¤ 33 (excl. servicekosten)
Beetje duur wel voor een BSB-concert.![]()
Dat zijn de toegangsprijzen voor een concert van de Backstreet Boys? Serieus?quote:Op woensdag 12 december 2007 19:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Entree: ¤ 41, ¤ 39, ¤ 36 en ¤ 33 (excl. servicekosten)
Beetje duur wel voor een BSB-concert.![]()
er staat dan ook: 'voor een BSB-concert.'quote:Op woensdag 12 december 2007 19:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Behalve dat elke prijs te duur is voor een BSB-concert, zijn dit vrij normale prijzen hoor.
Lieverd, ik heb net een uur met de MP3 speler op mn kop door de bossen en over het spoor gebanjerdquote:
Dat vind ik één van de mindere nummers. Geef mij maar 'As long as you love me' of 'Quit playin' games'quote:Op woensdag 12 december 2007 18:50 schreef ChipsZak. het volgende:Everybody yeaaaaahh. Rock your body yeaaaahhhh.
Am I original? Yeaaaaah
Am I the only one? Yeaaaaah
Am I sexuaaaaal? Yeaaaaaah
Am I everything you need, you better rock your body nowEverybody yeaaaaahh. Rock your body yeaaaahhhh.
He, er ligt hier nog administratiequote:Op woensdag 12 december 2007 13:39 schreef maok het volgende:
Hoi ik heb een atv dag maar ik heb het veel te druk
Te teuer.quote:Op woensdag 12 december 2007 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat vind ik één van de mindere nummers. Geef mij maar 'As long as you love me' of 'Quit playin' games'.
Ga je ook naar het concert?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |